sain eilen lottovoiton... poliisilta

Status
Viestiketju on suljettu.
ss
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
lisää lapsia vaan ku ei ole varaa hoitaa velvollisuuksiaan..


selityksen makua näissä jutuissa, ikävä kyllä..
Juu siis lapsihan on vasta nyt laitettu aluille kun huomattiin että mies jäi työttömäksi. MITÄ SÄ OIKEIN KUVITTELET???
toivottavasti ite joudut joskus siihen tilanteeseen ettei rahaa vain yksinkertaisesti ole eikä töitäkään, ni huomaat kyllä sit.
Heh.
Esim. itseni olen sairauteni vuoksi täysin työkyvytön. Mutta eipä silti tulis mieleenkään käyttää sitä ja ns. köyhyyttä verukkeena lainrikkomiseen ja vielä päälle haukkua kytät tyhmiksi.
mutta jos olet työkyvytön niin käsittääkseni saat kuitenkin rahaa???vai???

No kuule...olen nuori, joutunut jättämään opiskelut kesken, jäänyt saikulle, yrittänyt välissä jtn, jäänyt taas saikulle.
Että voit siitä päätellä, ettei ole kertynyt mitään eläkkeitä ja eläke tulee olemaan peruskansaneläke josta (kait vieläkin) vähennetään osa, jos on avo/avioliitossa.

Eli, juu saanhan minä soskusta yksin asuessa tt-tuen.
Miehen kanssa asuessa en, hänen palkka käteen alle 1400.
Sairausp.raha hakemus kelassa, ei ole päätöstä tullut. Joku minimihän se tulee oleen.

Eli, ei, ei tässä nyt juuri rahaa tule
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
tätäkö mä tarkotin?? eli siis jos minä siihen istuisin kirjottamaan sakkoa niin totta helvetissä joutuisin apua kyselemään. mutta kuka on käskeny laittaa ne kaksi vasta-alkajaa samaan autoon
Kysyitkö sä niiltä, kauanko ne on olleet poliisin hommissa??

Ihan mielenkiinnosta, minkäikäinen se auto oli, jolla olit liikenteessä??
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
jokainen on työssään joskus vasta-alkaja!

tajuaako kukaan miten tyhmää jankuttamista tämä keskustelu on :D ihmiset puolustelee täällä rikkeitään..

ja Wiiville vielä; eikö olis kannattanu laittaa se 60 euroa siihen katsastukseen ennemmin ku sakkoihin ja kilven ostoihin.. ja lopulta katsastukseen kuitenkin..
Peesailen tätä.
Musta on tosi naurettavaa haukkua poliisit täällä. Ne saattoi todella olla vasta-alkajia ja ensimmäistä kertaa jonkun kilpiä irrottamassa ja antamassa sakkoja.
 
vilma
hui kamalaa, vasta-alkajat samassa autossa.. kuule kyllä hoitoalallakin (näin kesäisin) on työpareina kesätyöläisiä keskenään ja herranjestas, ne kysyvät joskus neuvoa toisiltaan :eek: ja ovat vasta-alottaneita suurin osa.. silti hoitavat työnsä hyvin.. missä vika?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
jokainen on työssään joskus vasta-alkaja!

tajuaako kukaan miten tyhmää jankuttamista tämä keskustelu on :D ihmiset puolustelee täällä rikkeitään..

ja Wiiville vielä; eikö olis kannattanu laittaa se 60 euroa siihen katsastukseen ennemmin ku sakkoihin ja kilven ostoihin.. ja lopulta katsastukseen kuitenkin..
Peesailen tätä.
Musta on tosi naurettavaa haukkua poliisit täällä. Ne saattoi todella olla vasta-alkajia ja ensimmäistä kertaa jonkun kilpiä irrottamassa ja antamassa sakkoja.
Toisaalta luulisi että vasta-alkajan kanssa olisi joku kokeneempi mukana.

 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja niNNi:
Mä ajattelen asiaa niin että täälä kaikki muut joitakin lukuunottamatta on tyhmiä ja lapsellisia.ei wiivi.Miksi te ette osaa lukea mitä hän tarkoittaa?Ei wiivi pidä itseään viisaampana tai parempana kuin poliisit,eikä hauku heidän työtään,vaan tietämättömyyttään,ja osaamattomuuttaan.Aika outoa lähettää liikenteeseen nuori poliisipari jotka ei tiedä millä kilvet irroitetaan,tai mitä sakkoon kirjoitetaan.Se on kuitenin heidän työtään,ja heidän kuuluisi tietää mitä tehdä.
Näin minä asian ajattelen!

No ehkäpä vain se toinen oli uusi poliisi. Se, joka joutui kysymään mitä siihen sakkoon kirjoitetaan.

Ja ehkä se toinen, kilpiä irrottanut poliisi oli vanhempi. Mutta niinkun jo aiemmin kirjotin, niin kaikki kilvet ei lähde noin vaan ruuvaamalla irti.

Ehkäpä se mietti että miten se saa ne kilvet irti muilla keinoin aiheuttamatta vaurioita autolle...?!

Musta noi nyt on lähinnä viisauden merkkejä, eikä tyhmyyden.
Hei Luksusta, elämässä tapahtuu outoja asioita. Ehkä poliisissa oli sairastapauksia ja nämä kaksi sitten lähetettiin yhdessä matkaan kun ei ollut muitakaan. Tämähän tapahtui jossain missä pitkä matka kauppaan, ehkä siellä ei ole kymmeniä poliiseja saatavilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
tätäkö mä tarkotin?? eli siis jos minä siihen istuisin kirjottamaan sakkoa niin totta helvetissä joutuisin apua kyselemään. mutta kuka on käskeny laittaa ne kaksi vasta-alkajaa samaan autoon
Kysyitkö sä niiltä, kauanko ne on olleet poliisin hommissa??

Ihan mielenkiinnosta, minkäikäinen se auto oli, jolla olit liikenteessä??
Voihan vanhatkin autot olla erittäin hyvässä kunnossa.

 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja niNNi:
Mä ajattelen asiaa niin että täälä kaikki muut joitakin lukuunottamatta on tyhmiä ja lapsellisia.ei wiivi.Miksi te ette osaa lukea mitä hän tarkoittaa?Ei wiivi pidä itseään viisaampana tai parempana kuin poliisit,eikä hauku heidän työtään,vaan tietämättömyyttään,ja osaamattomuuttaan.Aika outoa lähettää liikenteeseen nuori poliisipari jotka ei tiedä millä kilvet irroitetaan,tai mitä sakkoon kirjoitetaan.Se on kuitenin heidän työtään,ja heidän kuuluisi tietää mitä tehdä.
Näin minä asian ajattelen!

No ehkäpä vain se toinen oli uusi poliisi. Se, joka joutui kysymään mitä siihen sakkoon kirjoitetaan.

Ja ehkä se toinen, kilpiä irrottanut poliisi oli vanhempi. Mutta niinkun jo aiemmin kirjotin, niin kaikki kilvet ei lähde noin vaan ruuvaamalla irti.

Ehkäpä se mietti että miten se saa ne kilvet irti muilla keinoin aiheuttamatta vaurioita autolle...?!

Musta noi nyt on lähinnä viisauden merkkejä, eikä tyhmyyden.
Hei Luksusta, elämässä tapahtuu outoja asioita. Ehkä poliisissa oli sairastapauksia ja nämä kaksi sitten lähetettiin yhdessä matkaan kun ei ollut muitakaan. Tämähän tapahtui jossain missä pitkä matka kauppaan, ehkä siellä ei ole kymmeniä poliiseja saatavilla.
Vai Ninninkö tuon kirjoitti, anteeks jos luin huonosti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä