K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai oikein ihmiset kokivat järkytyksenOikeestiko ihmiset menee heti aamulla katsomaan, onko rahaa tullut tilille? Ei kai nyt muutaman päivän viive mitään haittaa. Itse en edes huomaisi moista.
Ai oikein ihmiset kokivat järkytyksenOikeestiko ihmiset menee heti aamulla katsomaan, onko rahaa tullut tilille? Ei kai nyt muutaman päivän viive mitään haittaa. Itse en edes huomaisi moista.
no mun pappa kyllä oli todella pahoillaan, kun ei pieni eläke ollutkaan ajoissa tilillä ja ei päässyt reissuun lähtemään sillai kun oli suunnitellut heti aamusta.
no enpä lainannut,ei mahdollista tähän hätään.pappa on jo saanut eläkkeensä ja on matkallakin jo ( itseasiassa meille kylään on tulossa ).
Kyllä vaan sanotaan, että palkat ja eläkkeet.Eihän tuossa palkoista puhuta mitään. En ole eläkeläinen, joten ei koskenut mua, vaikka Sammon asiakas olenkin.
Eihän tuossa palkoista puhuta mitään. En ole eläkeläinen, joten ei koskenut mua, vaikka Sammon asiakas olenkin.
Kyllä vaan sanotaan, että palkat ja eläkkeet.
Ei ja vaikka koskettais, niin ei se maata kaatais. Järkevä ihminen pitää aina jonniverra sukanvarressa, pahan päivän varalle. Ja hei, pankissakin työskentelee vain IHMISIÄ.
El
"Sadattuhannet ihmiset pettyivät perjantaiaamuna, kun eläkkeet ja palkat eivät tulleet tileille ajallaan"