Sadat tuhannet on jääneet ilman eläkettä ja palkkoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koskettaako sinua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikähän siinä on, että aina kun pankeilla on jotakin häikkää niin kyse on Sampo-pankista. Lähes poikkeuksetta.

Luulis että Tanskassa on tietotekniikka ihan samalla jos ei paremmallakin tasolla kuin täällä Länsi-Siperiassa.

Ei ja vaikka koskettais, niin ei se maata kaatais. Järkevä ihminen pitää aina jonniverra sukanvarressa, pahan päivän varalle. Ja hei, pankissakin työskentelee vain IHMISIÄ.

Ai oikein ihmiset kokivat järkytyksen :D Oikeestiko ihmiset menee heti aamulla katsomaan, onko rahaa tullut tilille? Ei kai nyt muutaman päivän viive mitään haittaa. Itse en edes huomaisi moista.

Ai oikein ihmiset kokivat järkytyksen :D Oikeestiko ihmiset menee heti aamulla katsomaan, onko rahaa tullut tilille? Ei kai nyt muutaman päivän viive mitään haittaa. Itse en edes huomaisi moista.

Itse en ole vielä käynyt katsomassa tilillä, mutta kieltämättä odotan kuin kuuta nousevaa. Muuten jää vuokra maksamatta. Vaihdoin työpaikkaa ja olen ollut 2 kk ilman palkkaa. Olisi rahaa vielä jonnin verran jäljellä, mutta oletan kuitenkin saavani palkkani ajallaan.

Minä ainakin maksan heti tilipäivänä laskuja, ja niitä on aina yli tuhannen euron verran jopa parin tuhannen euron verran. Joten kyllä huomaisin, että rahat eivät ole tulleet tilille.

Ootko tosissasi? Kyllä se muutaman päivän viive voi olla aika kova juttu sellaisille, jotka kituuttelevat esimerkiksi minimieläkkeellä kuukaudesta toiseen. Samoin esimerkiksi perheillä, joiden palkkatulot ovat sen verran pienet, että kuukaudessa elämiseen menee kaikki se, mitä tuleekin. Kyllä se tilipäivä on silloin aika odotettu.

[QUOTE="vieras";22147659]No kai sinä reiluna tyttönä lainasit omalle papalles?[/QUOTE]

no enpä lainannut,ei mahdollista tähän hätään.pappa on jo saanut eläkkeensä ja on matkallakin jo ( itseasiassa meille kylään on tulossa ).

Joo, kyllä mä odotan saavani palkkani tilipäivänä ja maksan laskut pois.
On mulla rahaa säästössä mutta eri tilillä eri pankissa ilman pankkitunnuksia koska oletan että rahaliikenne toimii kuten pitääkin ja pystyn käyttämään käyttötiliäni.

[QUOTE="vieras";22147695]Mua oikeesti kävi sääliks sun pappa...:)
Hyvä että sai rahansa..[/QUOTE]

heh.noo ei nyt sentäs kai tartte sääliä. mutta joo, pikkusen varmaan oli papalla sellainen orpo olo,kun rahoja ei ollutkaan ja bussilippua pitänyt ostaa.

Ei ja vaikka koskettais, niin ei se maata kaatais. Järkevä ihminen pitää aina jonniverra sukanvarressa, pahan päivän varalle. Ja hei, pankissakin työskentelee vain IHMISIÄ.

Järkevä ihminen, just joo.
Monilla on suoraveloitukset sun muut vetämässä, varsinkin eläkeläisillä. Että kyllä siinä varmaan monelle paniikki iskee kun rahoja ei olekaan tullut tilille.

Ei koske. mä tajusin häipyy sammon asiakkaiden listoilta jo hyvän aikaa sit.

Ja toi et järkevä ihminen pitää aina sukan varressa rahaa on aivan totaalisen tollo lause jos yhtään ajattelee pientä eläkettä saavia eläkeläisiä. Heillä voi hyvinkin olla rahat vähissä tässä vaiheessa.
Ja kun täälläpäin ainakin pankit tuppaa olemaan aamulla täynnä eläkeläisiä nostamassa rahojaan niin jos toi vika ei korjaannu kaikkien kohdalla niin aikamoista hyppyyttämistäkin vielä.

Yhteistyössä