Saatteko te muut paskaa päällenne?

Mun tyttö täyttää huomenna 2 viikkoa, ja oon tainnu tähän mennessä saada joka päivä jonkinlaisen kakkalastin niskaan.. :kieh: Äsken ajattelin, että otetaanpa vähän ilmakylpyä. Noh, otettiin ja meni äitin vaatekerta pyykkiin. Toissayönä tyttö "ampui" hoitopöydällä kakat mun päälle, kun vaihdoin vaippaa. Kiva alkaa yöllä siivoilla lattioita.
 
juu-j
Joo, yhtenä yönä en edes huomannut että pruikkas kakat päälle...sitten vaan alkoi valumaan rintsikoiden päältä jotain lämmintä iholle.... yäk, joo yöllä on tosi kiva siivota lattioita.
 
:LOL: ei sais nauraa, mutta mulle kävin ihan samanlailla kun vaihdoin yöllä pissu vaippaa, niin pieras ruikut hoitopöydälle, ei auttanu kuin siivoilla yöllä :whistle:
minkä ikäinen vauva sulla on? meillä la kk ikäinen :heart:
 
vieras
:LOL: Apua mä en enää muista :eek: kerran ainakin on poika pissannu silmään silloon kun oli ottamas ilmakylpyä ja unohdin tietenkin pistää harsoa pipulin päälle ettei se heti suihkaase ympäri kämppää.
 
Joo,yks hillitön "kakkatarina" on nyt jo kohta 9v pojan vauvamuistoissa (kirjassa). Yhtenä iltana alettiin vaihtaa yöksi vaippaa. Olin just laskenut takaosan alas (ei siis housuvaipaa vaan perinteinen tarra-vaippa),kun tuli ensin tippa kakkaa vaippaan. Ja samantien oikein paineella sellaista löysähköä vauvan kakkaa niin et sitä oli sit hoitopöydän lisäksi mun paidalla, matolla, ja jopa makuhuoneen verhossa ja patterissa! Hoitopöytä oli sellasessa kulmassa seinän vieressä... Lisäks vielä kun oltiin käyty peppupyykillä ja päästy hoitopöydälle takaisin,tuli vielä uusi lasti pöydälle,tosin ei enää muualle. :LOL:
 
Ja taas. Nyt tyttö kakkasi hoitopöydällä ollessaan, ja kakka meni tietenkin hoitopöydän laatikkoon, joka sattui olemaan auki. :LOL: Siellä säilytetään meidän vaippoja, joten aika monta vaippaa meni pyykkiin yhdestä kakkalastista. Ja ei, en keksi näitä juttuja..
 

Yhteistyössä