Saatteko te aina orgasmin harrastaessa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orgasmiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olen kyllä sitä mieltä että jos ei kehtaa yksinään edes hiplata itseään, niin ei ole valmis muuhunkaan.
miten sen orgasmin voisi saada jonkun toisen kanssa, kun ei saa sitä edes yksinään...

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:
en ole ikinä saanut orgasmia.. en teeskeentele sitä.. en ole yrittänyt itse, tuntuu niin ällöttävältä ajatukselta!

Eikö se tunnu enemmän ällöttävältä, että suostut seksiin etkä saa siitä mitään itsellesi? :o Olet vaan siinä käytettävänä?

peesaan, mikä ihme naisissa on, etteivät vaadi itselleen nautintoa? ja ei, ei se ole oikeaa rakastelua jos ei saa, sillon nainen on vaan tyydytyspatjana.

en vaan voi ymmärtää en. en osaa kyllä arvostaa yhtään naisia, ketkä vaan ovat pantavana, vaatimatta itse mitään. enkä kyllä heidän miehiäänkään, ei kunnon mies anna naisen jäädä saamatta.

ja kaikki naiset, keillä anatomia on normaali kyllä pystyvät fyysisesti orgasmiin.

Se ei ole miehen vika, jos nainen makaa kuin kuollut lahna, tyyliin ei vois vähempää seksi kiinnostaa. Kyl se orkku on sillon naisen korvien välistä kiinni. Ei siinä miestä voi syyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäin miettimään tuota lantionpohjanlihasten jännittämistä... Haluaisin oppia sen tekniikan, onko se siis pelkkää lihasten jännittämistä? Ensimmäinen orgasmi minkä olen koskaan saanut oli kuudennella luokalla liikuntatunnilla, kun roikuttiin köysissä... Tuli vaan mieleen, että oliko siinä kyse juuri lantonpohjan lihasten jännittämisestä?

Mä ainakin saan siten, että jännitän muutaman kerran lihaksiani. Siis edestakaisin rytmikkäästi, ja hengitän rauhallisesti, ei mitään puuskuttamista tai hengityksenpidätystä. Sitten rentoutan lihakseni, ja laitan selkäni kaarelle. Tiedä mutta silloin tuntuu hyvälle kun mies on sisällä. Jos ratsastan päällä niin jännitän vielä reisilihaksiani samalla. Pyörittelen ja liikun ja jännitän lihaksiani. Laitan silmät kii ja annan tunteen viedä.

Ja tää voi tuntuu irvokkaalta, mutta kerran televisiossa joku mies puhui just naisten orgasmista. Kertoi että kaikilla naisilla se verenkierto ei ole niin voimakasta. ja ei aina tiedä mikä ja misää pitäisi tuntua hyvältä. Kertoi että moni nainen samaistaa tunteen ennen orkkua esimerkiksi pissahätään mitä pitäisi pidätellä. Kun sieltäpäin se orkkukin lähtee, ja se tuntemus. Niin se mies neuvoi että pitäisi joskus kokeilla rakastelua, kun tulee pieni pissahätä, ja antaa sen hädän mennä hetkeksi tavallaan ohi. Siitä voi kulemma tulla kiihottunut olo, kun on pieni paine siellä alhaalla. Olen tätä joskus kokeillut, kun tuntui että alhaalla tosiaan oli painetta ja tuntoa. Ja mulla ainakin orkun jälkeen tulee se pissahätä, että kyllä se hyvänolon keskus on just siellä. Tuleehan se miehenkin hyväolo just sieltä virtsaputkesta, siis ne nesteet.

Naiset vaan jotenkin häpeilee itseään. Kehdatkaa olla alasti, ja älkää häpeilkö miehenne silmissä. Ja kertokaa mikä tuntuu hyvältä. Sängyssä saa hupsutella, siellä ei ole sellaisia tiukkuussääntöjä. rentoutukaa kertokaa mikä tuntuu hyvälle, ja antakaa mennä täysillä.

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
niin, ja vastaus, kyllä saan 99% kerroista. joskus mies nuolee ekana mulle orkun, joskus käytetään pupusauvaa, ja joskus hyväilen itse klittaa seksin aikana ja saan.

tuo nuoleminen on ihan ok. mutta joskus tuntuu hyvältä joskus ei. nuoleminen pitää mulla ainakin kestää tosi kauan. ja pitää olla rentoutunut ja oikeassa asennossa. en halua maata selälläni vaan yleensä istun kasvojen päällä(tukahduttamatta miestä). tai mies polvillaan maassa ja mä istun tuolilla. mutta ei se kieli aina osu kohdalleen. mies lipoo samansuuntaista liikettä, ei vaan vuosien aikana ole oppinut. itse pidän sellaisesta sivusuuntaan lipomisesta ja hieman että mies sormeilee samalla sisältä. mutta pitää olla aikaa ja rauhallinen kämppä. ja tooosi rentoutunut.

Mäkään en ikinä melkein laukea nuolemiseen. Tai sitten mun pitäs olla hirveän kiihottunut jo valmiiksi. se vaan tuntuu ihan liikaa.

Mä olen kolme kertaa lauennut. Mut olin kanssa tosi kiihottunut. Ja joskus tuntuu liian hyvältä ettei pysty laukeemaan. Tai toinen lepuuttaa kieltään just kun meinaa tulla. Tai kun alkaa tulemaan niin lopettaa tyystin sen koskettelun. Joskus kun tulee orkku niin tulee ihan sellainen olo et korvat soi ja elohiiri pukkaa silmään. ja tuntuu ettei ole mitään lihasvoimaa. Onkohan normaalia etä noin "taju" lähtee?

Hei naiset!! Onko teistä kukaan kokeillut mitään luontaistuotevalmisteita jos matala hormoonitaso. Itse söin joskus noita superman-pilleritä kun kuulemma sopivat naisille. Niissä sitä sinkkiä ja seleeniä. ja onhan niitä paljon kaikenlaisia halupillereitä, mitkä simuloi ja kiihottaa verenkiertoa, koska sekin voi olla yks syy ettei kiihotu.

Yritä yksinään. Jos et saa, ei tarvitse pettyä, ethän ole ennenkään saanut. Mää saan pytyllä istuessa pidesuihkulla. =) Se voi olla yksin mukavampaa, (jos vaikka haluaakin) kuin miehen kanssa, niin ei sitten tarvitse ajatelee, jotta pettyykö se tai tunteeko se ittensä huonoksi vain mitä.

Onhan rakastelu ilman orgasmiakin hienoa, ollaanhan siinä ihan lähekkäin ja sillä voi osoittaa toiselle rakkautta.

Noin saa kyllä tosi voimakkaan orkun. Tai sitten sormetan itseäni. Kokeilin aikani noita seksikaupan värinäjuttuja. Mutta jotenkin tuntuu että ne vie sitä tuntoa. ja se orkun saaminen on vaikeampaa. Kokemuksia kellään???

Alkuperäinen kirjoittaja martta:
Yritä yksinään. Jos et saa, ei tarvitse pettyä, ethän ole ennenkään saanut. Mää saan pytyllä istuessa pidesuihkulla. =) Se voi olla yksin mukavampaa, (jos vaikka haluaakin) kuin miehen kanssa, niin ei sitten tarvitse ajatelee, jotta pettyykö se tai tunteeko se ittensä huonoksi vain mitä.

Onhan rakastelu ilman orgasmiakin hienoa, ollaanhan siinä ihan lähekkäin ja sillä voi osoittaa toiselle rakkautta.

Noin saa kyllä tosi voimakkaan orkun. Tai sitten sormetan itseäni. Kokeilin aikani noita seksikaupan värinäjuttuja. Mutta jotenkin tuntuu että ne vie sitä tuntoa. ja se orkun saaminen on vaikeampaa. Kokemuksia kellään???

Mun mielestä värisevät systeemit vie tuntoa sillä tavalla, että sillä värisevällä saa kyllä nopeasti, mutta jos pitäisi siitä sitten vaihtaa tavalliseen seksiin, niin ei tunnukkaan miltään, tuntuu ihan puutuneelta.

Itse kysymykseen vastaan, että yleensä en pelkästä yhdynnästä saa orgasmia, mutta muuten kyllä mies (tai minä itse aktin aikana) huolehtii minunkin orgasmin. Joskus sitten jos olen väsynyt etten jaksa keskittyä orgasmiin (samaa hommaa kuin Fleur de la courilla) niin jätän vähän tarkoituksella orgasmin sivuun eli en jaksa keskittyä pitämään orgasmia tärkeimpänä. Olen lukenut jostain, että on ihan normaalia jos ei pelkästä yhdynnästä orgasmia saa.

Ja muuten tähän ketjuun, että olipas syyllistävä ketju!! Ja heille jotka eivät millään tavalla saa orgasmia niin älkää hätäilkö, esim. satu86 on melko nuori vielä, aika auttaa varmasti ja älä todellakaan ota orgasmista mitään pakkopullaa. Keskityt siihen mikä tuntuu hyvältä niin sitä kautta se varmimmin tuleekin ja käsitin, että nautit seksistä ilman orgasmiakin niin jospa se sieltä joskus tulis. =)

Alkuperäinen kirjoittaja martta:

Mun mielestä värisevät systeemit vie tuntoa sillä tavalla, että sillä värisevällä saa kyllä nopeasti, mutta jos pitäisi siitä sitten vaihtaa tavalliseen seksiin, niin ei tunnukkaan miltään, tuntuu ihan puutuneelta.

Just näin mulle on käynyt. Menee tunto sen orkun jälkeen. Ja sitten jos tavallisella seksillä yrittää samaa, tai nuolemisella tai sormilla niin ei tunnu missään. Kun on totuttanut itsensä rajumpaan stimulaatioon. Paikassaan ovat hyviä mut ei joka kerta. Noita käytän jos haluan nopeesti orkun. tai mies tulee takaapäin ja haluan samaan aikaan laueta. Mut se orkku vain ei tunnu yhtä hyvältä. Ja siinä on tavallaan jokin siinä välissä, että tuntuu liian mekaaniselta. Ja kun haluaa rentoutua niin pitää kättä jännittää sen vibraattorin vuoksi.

mä tunnen läheisesti yhden naisen, joka ei ollut saanut ikinä orgasmia, mutta sai sitten ensimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen ja saa monta peräkkäin. Luulen, että hänellä oli kyse jostain päänsisäisestä asiasta. Oli opetettu häpeämään.

mä tunnen läheisesti yhden naisen, joka ei ollut saanut ikinä orgasmia, mutta sai sitten ensimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen ja saa monta peräkkäin. Luulen, että hänellä oli kyse jostain päänsisäisestä asiasta. Oli opetettu häpeämään.

mulle kanssa käynyt näin. seksi tai kaikki alapään asiat oli syntiä lapsudessa. kasvoin jotenkin kieroon, kun vielä näin vähän liikaakin. eli yhdistin seksiin kaiken likaisen jms. sitten oli pari inhoittavaa kokemusta kun vieras ihminen kouraisee ja häpäisee nuoren tytön paikat. kesti vuosia että antauduin sille tunteelle. eli nykyinen mies oli hyvä tyyppi ku ei tehnyt seksistä numeroa, vasta vuosia jälkeenpäin avauduin sille. ja heräsin seksuaalisesti. siinä tuli kyllä kaikki tuntee esiin. nyt menee jo rauhallisemmin mutta seksi pyöri tuossa "heräämisen" aikana luvattoman paljon mielessä.

joo, tota tulinkin tähän ketjuun sanomaan... että se synnytys kyllä usein herkistää paikat, ja myös se turha itseinho ja häpeä jää kun on levitellyt kätilöille jä lääkäreille.. :laugh:

ja olen kyllä myös ihan satavarma, että jokainen nainen täällä kykenee orgasmiin.. se on vaan sitten se tekniikka hakusessa. ja ehkä se itsevarmuus, ja luottamus mieheen.. itse olen nyt kantapään kautta huomannut, että luottamus mieheen on kaiken a ja o. ja tärkeää on myös, että mies on huomaavainen ja päättäväinen.
seksin aikana myös kannattaa puhua. jos joku tuntuu juuri sillon hyvältä, niin kannattaa sanoa. lujempaa, hellempää, kovempaa, isompaa liikettä, just noin, kiihdytä tahtia... jne. :p

miehetkin yleensä tykkäävät aktiivisesta naisesta, joka kertoo mitä pitää tehdä. eivät ne miehet ole ajatustenlukijoita, valitettavasti. :D

yksi hyvä keino on myös katsella itseään alasti, ja tehdä sitä niin kauan, että tajuaa kuinka nätti ja ihana elin siellä alhaalla on. =)
miehetkään eivät omista vehkeistään saa tarpeeksi, keksivät jopa hellittelynimiä! ja ehkä siksi miehillä on orgasmiongelmia erittäin harvoin.

he arvostavat elintään, tehdään me naiset sama.

ja joo, saan aina, 99% kerroista. yleensä esileikeissä, suuseksillä tai sormilla... :p ihan alkaa tekeen mieli kun tämmösiä kirjottelee... :laugh: hyi mua...

Minä olen Fleurin kanssa samaa mieltä siinä, että missään tapauksessa seksiä ei pidä harrastaa vain ja ainoastaan silloin kun molemmat haluaa, vaan sitä voi antaa toiselle vaikkei itse niin innsotunut olisikaan. Minä kans monesti annan miehelle vaikkei itseäni huvittaisikaan. Mun ,mielestä puolisoiden velvollisuus on antaa! Meillä mies on aina valmis seksiin joten saan aina kun haluan. Minä taas en niinkään usein jaksaisi mut annan silti. Onko se nyt niin kauheaa jos oma mies pussinsa suhun tyhjentää???

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Minä olen Fleurin kanssa samaa mieltä siinä, että missään tapauksessa seksiä ei pidä harrastaa vain ja ainoastaan silloin kun molemmat haluaa, vaan sitä voi antaa toiselle vaikkei itse niin innsotunut olisikaan. Minä kans monesti annan miehelle vaikkei itseäni huvittaisikaan. Mun ,mielestä puolisoiden velvollisuus on antaa! Meillä mies on aina valmis seksiin joten saan aina kun haluan. Minä taas en niinkään usein jaksaisi mut annan silti. Onko se nyt niin kauheaa jos oma mies pussinsa suhun tyhjentää???

No mä en kyllä anna, jollei mua huvita.

Nää on muuten hemmetin herkkiä asioita. Joskus silläkin on vaikutus, et miten se toinen se aloitteen tekee. Tai huomioi sua. Kerran mua ei olis vähempää voinut kiinnostaa, mutta koin yhen rajuimista orkuista just suuseksillä. Ja toiselle pitää sanoa jos joku asia ei tunnu hyvältä. Eikä siltikään aina osaa sanoa et mikä tuntuu hyvältä jos toinen kysyy. Harmi homma on se, että mies ei paljoa tarvitse kiihottuakseen. Silloin pitää ottaa aikaa ja keskittyä miehenkin siihen naiseen enemmän. Monta kertaa silti se tunne vain karkaa ohi, ja silloin täytyy reilusti sanoa että ei tänään orkkua et tää riittää. Muutoin tulee paineita jo seuraavaan kertaan. Eli pitää osata lopettaa ajoissa, eikä saa loukkaantua. Tsemiä naiset.

minä en ole koskaan saanut "isoa orgasmia" ja voin kyllä sanoa, että kaikenlaista on yritetty.. mistään nuolemistouhuista en saa kertakaikkiaan mitään irti (ja kyllä, miehet OVAT olleet taitavia ja osaavia), välineet on koluttu läpi monta kertaa ja lihaskuntokaan ei todellakaan ole huono (eli homma ei ole niin yksinkertainen kuin joku väitti).

itse uskon sen olevan ennen kaikkea pään sisäinen kysymys.. minun tapauksessani kysymys on kontrollista ja sen menettämisestä (=kontrollin menettämisen pelosta), siitä että minulle on mahdotonta luottaa toiseen ihmiseen 100% ja siten mahdotonta "antaa mennä täysillä".

saan toki erittäin paljon mielihyvää seksistä miehen kanssa ja myös yksinäni. tämä naisten orgasmia koskeva kysymys on ikuinen ja fakta on se, että naisille orgasmi ei kertakaikkiaan ole samanlainen asia kuin miehille ja naisten välillä on hyvin paljon eroja asian kokemisessa.

Minä taas saan aina, ehkä pari-kolme kertaa koko seksielämäni aikana on käynyt niin, etten ole saanut. Silloin on yleensä ollut niin, etten ole ollut tunnetasolla mukana. Saan helposti niin itsetyydytyksessä, suuseksissä kuin yhdynnässäkin. Itsetyydytyksestä sain ensimmäisen orgasmin jo 9-vuotiaana, tosin en vielä silloin tiennyt mitä se oli. Ensimmäisillä seksikerroilla en saanut, mutta pikkuhiljaa rentoutumalla orgasmi löytyi. En tarvitse klitorisstimulaatiota yhdynnän aikana, laukean muutenkin.

Minä olen joskus myös kokenut hieman syyllistämistä muilta naisilta, kun saan niin helposti. Aivan kuin minun orgasmini olisivat heiltä pois. Olen kokenut olevani jotenkin poikkeava, nymfomaani tai seksiaddikti, mitä en kuitenkaan ole! Enhän minä sille itse mitään voi, että laukean helposti. En ole koskaan syyttänyt muita, vähemmän helposti orgasmin saavia naisia "lahnoiksi" tai vastaavaa, mitä tässä ketjussa on tehty! Se on minusta aika törkeää.

mä saan vaan orkun kaalimadon kans, siis hieroma sauvan kans, en ole koskaan saanu yhdynnäs, enkä kyl haluaisikaan, meinaan olo orkun jälkeen, ei ole mul kiva, olen ihan sekasin.

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:

joo, tota tulinkin tähän ketjuun sanomaan... että se synnytys kyllä usein herkistää paikat, ja myös se turha itseinho ja häpeä jää kun on levitellyt kätilöille jä lääkäreille.. :laugh:

ja olen kyllä myös ihan satavarma, että jokainen nainen täällä kykenee orgasmiin.. se on vaan sitten se tekniikka hakusessa. ja ehkä se itsevarmuus, ja luottamus mieheen.. itse olen nyt kantapään kautta huomannut, että luottamus mieheen on kaiken a ja o. ja tärkeää on myös, että mies on huomaavainen ja päättäväinen.
seksin aikana myös kannattaa puhua. jos joku tuntuu juuri sillon hyvältä, niin kannattaa sanoa. lujempaa, hellempää, kovempaa, isompaa liikettä, just noin, kiihdytä tahtia... jne. :p

miehetkin yleensä tykkäävät aktiivisesta naisesta, joka kertoo mitä pitää tehdä. eivät ne miehet ole ajatustenlukijoita, valitettavasti. :D

yksi hyvä keino on myös katsella itseään alasti, ja tehdä sitä niin kauan, että tajuaa kuinka nätti ja ihana elin siellä alhaalla on. =)
miehetkään eivät omista vehkeistään saa tarpeeksi, keksivät jopa hellittelynimiä! ja ehkä siksi miehillä on orgasmiongelmia erittäin harvoin.

ja joo, saan aina, 99% kerroista. yleensä esileikeissä, suuseksillä tai sormilla... :p ihan alkaa tekeen mieli kun tämmösiä kirjottelee... :laugh: hyi mua...

hah. tuo on muuten totta. että eivät saa vehkeistään tarpeeksi. just toi nimen antaminen. tai se julkee räplääminen (hah haa) sängyssä. tai jotain poikamaista juttua, et otetaanks valokuva. voi että kun naisetkin vapautuis. hiplais sitä värkkiänsä ja peilailis. ja esittelis toosaansa miehille. ei miehille se himotus ole ongelma. mut naiset ikäänkuin nielaisee sen tunteensa. sinne ei saa katsoa ei koskea. nainen ei itse katso ei koske. ja sitten katkeroidutaan kun mies ei mitään osaa. no se putkiaivoi luulee tietty että vuosia sille naiselle on riittänyt se rakastelu kun ei oo mitään sanonut. eli ketään ei ole ajatuksenlukija. ja vuosien päästä on turha syyttää ja surra. ja hei koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa tapojaan. hei ulos rakastelemaan. vaikka keskellä yötä. se ahdistuksen paikka voi olla just se makkari. eli uutta juttua kehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen äiti:
mä saan vaan orkun kaalimadon kans, siis hieroma sauvan kans, en ole koskaan saanu yhdynnäs, enkä kyl haluaisikaan, meinaan olo orkun jälkeen, ei ole mul kiva, olen ihan sekasin.

Sehän se just on parasta, että on ihan tööt. :D me ollaan miehen kanssa molemmat ihan tööt ja musta se on huippua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:

hah. tuo on muuten totta. että eivät saa vehkeistään tarpeeksi. just toi nimen antaminen. tai se julkee räplääminen (hah haa) sängyssä. tai jotain poikamaista juttua, et otetaanks valokuva. voi että kun naisetkin vapautuis. hiplais sitä värkkiänsä ja peilailis. ja esittelis toosaansa miehille. ei miehille se himotus ole ongelma. mut naiset ikäänkuin nielaisee sen tunteensa. sinne ei saa katsoa ei koskea. nainen ei itse katso ei koske. ja sitten katkeroidutaan kun mies ei mitään osaa. no se putkiaivoi luulee tietty että vuosia sille naiselle on riittänyt se rakastelu kun ei oo mitään sanonut. eli ketään ei ole ajatuksenlukija. ja vuosien päästä on turha syyttää ja surra. ja hei koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa tapojaan. hei ulos rakastelemaan. vaikka keskellä yötä. se ahdistuksen paikka voi olla just se makkari. eli uutta juttua kehiin.

niin just. seksuaalinen vallankumous tuli, asenteet ovat muuttuneet, mutta silti vieläkin naiset tyytyvät vähempään kun miehet.
eipä moni nainen puhu vaginastaan samaan sävyyn kun miehet kulleistaan.

miksi ihmeessä niin moni ei osaa arvostaa sitä? siitä saa tyydytyksen ja sieltä syntyy vauvat. minusta hyvinkin tärkeä ja arvossapidettävä elin. :)

Yhteistyössä