Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
mä tunnen läheisesti yhden naisen, joka ei ollut saanut ikinä orgasmia, mutta sai sitten ensimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen ja saa monta peräkkäin. Luulen, että hänellä oli kyse jostain päänsisäisestä asiasta. Oli opetettu häpeämään.
joo, tota tulinkin tähän ketjuun sanomaan... että se synnytys kyllä usein herkistää paikat, ja myös se turha itseinho ja häpeä jää kun on levitellyt kätilöille jä lääkäreille..
ja olen kyllä myös ihan satavarma, että jokainen nainen täällä kykenee orgasmiin.. se on vaan sitten se tekniikka hakusessa. ja ehkä se itsevarmuus, ja luottamus mieheen.. itse olen nyt kantapään kautta huomannut, että luottamus mieheen on kaiken a ja o. ja tärkeää on myös, että mies on huomaavainen ja päättäväinen.
seksin aikana myös kannattaa puhua. jos joku tuntuu juuri sillon hyvältä, niin kannattaa sanoa. lujempaa, hellempää, kovempaa, isompaa liikettä, just noin, kiihdytä tahtia... jne.
miehetkin yleensä tykkäävät aktiivisesta naisesta, joka kertoo mitä pitää tehdä. eivät ne miehet ole ajatustenlukijoita, valitettavasti.
yksi hyvä keino on myös katsella itseään alasti, ja tehdä sitä niin kauan, että tajuaa kuinka nätti ja ihana elin siellä alhaalla on. =)
miehetkään eivät omista vehkeistään saa tarpeeksi, keksivät jopa hellittelynimiä! ja ehkä siksi miehillä on orgasmiongelmia erittäin harvoin.
he arvostavat elintään, tehdään me naiset sama.
ja joo, saan aina, 99% kerroista. yleensä esileikeissä, suuseksillä tai sormilla...

ihan alkaa tekeen mieli kun tämmösiä kirjottelee...

hyi mua...