Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Ei siinä mitään saastaista ole, vaikka itseään vähän koskettelisikin. Vaikka pappi sanoisi mitä. onneksi olen itse päässyt eroon häpeästä.
Alkajaisiksi kannattanee katsoa sinne peilillä. B) se ei sitten ole mikään nätti välttämättä.![]()
en minä ainakaan ole edes sitä mieltä et se olis saastaista ja peilin kanssa sinne on kurkittu aikas usein ja sss minua ei ole ikinä kielletty sinne koskemasta ja olen tosi nuoresta omin käsin sitä yrittänyt.
Juu ei kaikilla vaan tule. Ei minullakaan tule, kuin yksi/kerta ja olen tosi tyytyväinen. Joillain tulee monia, mutta minulla on tunne, että en halua edes monia. Liian väsyttävää. olen ihan poikki ja kylläinen jo ensimmäisestä.
tulisi edes se yksi kerta.. no mut edelleen olen sitä mieltä et jos seksi pyörii aina vain sen pakko saamisen ympärillä niin sit sitä ei ainakaan tule. likaa yrittämistä. minulla on onneksi nykyään paljon aikaa opetella itsekseen, omin käsin ja apuvälineillä. mut ei mun maailma siihen kaadu jos en koskaan saa, tiedän ainakin kaikkeni yrittäneeni.