Saatteko te aina orgasmin harrastaessa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orgasmiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Ei siinä mitään saastaista ole, vaikka itseään vähän koskettelisikin. Vaikka pappi sanoisi mitä. onneksi olen itse päässyt eroon häpeästä.

Alkajaisiksi kannattanee katsoa sinne peilillä. B) se ei sitten ole mikään nätti välttämättä. :D

en minä ainakaan ole edes sitä mieltä et se olis saastaista ja peilin kanssa sinne on kurkittu aikas usein ja sss minua ei ole ikinä kielletty sinne koskemasta ja olen tosi nuoresta omin käsin sitä yrittänyt.

Juu ei kaikilla vaan tule. Ei minullakaan tule, kuin yksi/kerta ja olen tosi tyytyväinen. Joillain tulee monia, mutta minulla on tunne, että en halua edes monia. Liian väsyttävää. olen ihan poikki ja kylläinen jo ensimmäisestä.

tulisi edes se yksi kerta.. no mut edelleen olen sitä mieltä et jos seksi pyörii aina vain sen pakko saamisen ympärillä niin sit sitä ei ainakaan tule. likaa yrittämistä. minulla on onneksi nykyään paljon aikaa opetella itsekseen, omin käsin ja apuvälineillä. mut ei mun maailma siihen kaadu jos en koskaan saa, tiedän ainakin kaikkeni yrittäneeni.

Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:
Alkuperäinen kirjoittaja sivustakatsoja:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
no ehkä just ton takia et pysty, kun olet luovuttanut ja luulet ettet kykene? onko miehesi ikinä hyväillyt klitoristasi? onko gyne sanonut että olisit jotenkin anatomisesti poikkeava?

eiköhän alkais ukkosi äkkiä keksiä keinoja että saisit, jos lopettaisit aina seksitouhut ennekun hän saa...

minullakin kaikki kunnossa gynen mukaan.. kyllä mies hyväilee.. ja miestäni ei haittaa vaikka hänkään ei saisi. juteltu on..

heheh, että miehesi muka pystyisi vuosia sekstailemaan ilman orkkua..joojoo... vain naiset on tarpeeks tyhmiä siihen, miehet kyllä tajuaa ottaa omansa...

taaskaan et lukenu kunnolla tao et ymmärrä lukemaa.. luulet sä että mä tarkoitin että mies olis ilman koko loppu elämän. pientä järkee nyt päähäs!!! mä tarkoitin vaikka yhtä kertaa sen vuoden aikana. ei se niin hirveää olis miehelle jos vuoden aikana ei sais sitä yhtä kertaa orgasmia...

sinä et voi kokeneena sanoa tähän asiaa mitään!!!!!!!!!! koska et ole kokenut!!!

Mun mielestä nyt alkaa mennä pikkasen ilkeeksi. Minähän tämän aloitin. :( ihan totta, lopetetaan se ilkeily.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
ja minua ei ole koskaan kielletty koskemasta itseeni.. olen koskenut mut ei ole vain mun juttu. miksi kukaan ei voi ymmärtää. mieti mitä mä joudun nyt kokee ku tulee niin paha olo että seuraavan kerran sängyssä vain mietin orgasmia, MITÄ EN EDES HALUA.. kaikki menee sekaisin, minulla ei ole silloin hyvä olla, miehellä ei ole hyvä olla ku kattoo miten surullinen olen..

Oletko nyt tyytyväinen itseesi kun sait mut tälle päälle?
Minä en tarvitse orgasmia, sillä siisti ... kiitos v*tusti :'(

Jos tuo koskettelu ei ole sun juttu niin se ei ole.. en minäkään pidä klitoriksen koskettelusta niin paljoa että viitsisin sitä aina tehdä tai yhdistää seksiin miehen kanssa. Olen löytänyt siis muita tapoja, erilaisia orgasmeja, niissäkin kun on eroja. Oletko treenaillut lantionpohjanlihaksia kuten tuossa jo joku ohimennen mainitsi, se vois olla yks ratkaiseva askel matkalla orgasmiin jos tykkäisit siitä lajista, miehetkin yleensä tykkää yhdynnän aikana just siitä liikkeestä mikä tapahtuu emättimessä ja lantionpohjassa joten sillä tavoin voi ihan vahingossa aiheuttaa itselleen orgasmin..

kyllä olen.. ei mitään tulosta!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jäin miettimään tuota lantionpohjanlihasten jännittämistä... Haluaisin oppia sen tekniikan, onko se siis pelkkää lihasten jännittämistä? Ensimmäinen orgasmi minkä olen koskaan saanut oli kuudennella luokalla liikuntatunnilla, kun roikuttiin köysissä... Tuli vaan mieleen, että oliko siinä kyse juuri lantonpohjan lihasten jännittämisestä?

Aloittaa voit vaikka nyt heti.. minäkin teen sitä just nyt. Laji on siitä kätevä että sitä voi harjoitella vaikkapa bussipysäkillä tai kirjastossa eikä kukaan tule paheksumaan, ellet sitten todellakin laukea ja aiheuta hämmästystä siten :D Itse olen aikoinaan myös lauennut pyörällä ajaessa, ja muutaman kerran miehen kanssa jo ennen yhdyntää.. siis ihan itsekseni.. Kun saat treenattua alapäähän ensin voimaa, niin sen jälkeen alat treenailla lihaksia erikseen että tunnistat mitä kohtaa milloinkin jännität, lopulta kun osaat ne niin pystyt tekemään aaltomaista liukuvaa jännitystä pitkin lantionpohjaa ja saat orgasmiin johtavan liikkeen aikaiseksi. Seksin aikana aivan älyttömän hauskaa, suosittelen!

ja minua ei ole koskaan kielletty koskemasta itseeni.. olen koskenut mut ei ole vain mun juttu. miksi kukaan ei voi ymmärtää. mieti mitä mä joudun nyt kokee ku tulee niin paha olo että seuraavan kerran sängyssä vain mietin orgasmia, MITÄ EN EDES HALUA.. kaikki menee sekaisin, minulla ei ole silloin hyvä olla, miehellä ei ole hyvä olla ku kattoo miten surullinen olen..

Oletko nyt tyytyväinen itseesi kun sait mut tälle päälle?
Minä en tarvitse orgasmia, sillä siisti ... kiitos v*tusti :'(

Jos tuo koskettelu ei ole sun juttu niin se ei ole.. en minäkään pidä klitoriksen koskettelusta niin paljoa että viitsisin sitä aina tehdä tai yhdistää seksiin miehen kanssa. Olen löytänyt siis muita tapoja, erilaisia orgasmeja, niissäkin kun on eroja. Oletko treenaillut lantionpohjanlihaksia kuten tuossa jo joku ohimennen mainitsi, se vois olla yks ratkaiseva askel matkalla orgasmiin jos tykkäisit siitä lajista, miehetkin yleensä tykkää yhdynnän aikana just siitä liikkeestä mikä tapahtuu emättimessä ja lantionpohjassa joten sillä tavoin voi ihan vahingossa aiheuttaa itselleen orgasmin..

kyllä olen.. ei mitään tulosta!!

Koska kuitenkin uskon, että haluat saada orgasmia kun kerran keskustelet palstalla niin nyt pitää sanoa että hommassa on joku vahvempi henkinen klikki kun kerran fyysiset jutut ja tekniikat sulla varmaan on kunnossa kuitenkin.

niin, ja eiköhän lähes kaikilla naisilla ole kokemusta orgasmittomasta seksistä, ei ne ekat seksikokeilut mitään järisyttäviä ole... :) eli ei voi sanoa ettei kokemusta löytyisi siitäkin.

itse onneksi löysin itsetuntoni ja pääsin itsetunto-ongelmistani ja sain ihanan miehen, kelle oli kunnia-asia saada minulle orgasmi.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
niin, ja eiköhän lähes kaikilla naisilla ole kokemusta orgasmittomasta seksistä, ei ne ekat seksikokeilut mitään järisyttäviä ole... :) eli ei voi sanoa ettei kokemusta löytyisi siitäkin.

itse onneksi löysin itsetuntoni ja pääsin itsetunto-ongelmistani ja sain ihanan miehen, kelle oli kunnia-asia saada minulle orgasmi.. :)

mutta kokemusta siitä ettei ole koskaan saanutm ei IKINÄ!!! vaikka olis kuinka pannu :D

no eihän se nyt hyvänen aika panemalla tulekkaan! 70% naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, sitä nyt on turha edes yrittää!! vaan esileikeissä, sormilla, nuolemalla.. kyllä muakin saa panna vaikka maailman tappiin, mutta ei taatusti tule ilman klitoriksen stimulointia..

Itselläni ensimmäinen orgasmi tuli vasta noin 30-vuotiaana. Tosin mieskin oli vaihtunut matkalla ja tämä toinen olikin sitten huomattavasti "näppärämpi" kuin se ensimmäinen.

Luulisin kuitenkin että tuota miestä suurempi syy orgasmin saamiseen, oli se, että kasvoin ihmisenä ja rupesin luottamaan itseeni kun kasvoin 20-kymppisestä tytöstä 30-kymppiseksi. Kun ei enää tarvinnut jännittää ties mitä seksin aikana, vaan pystyi olemaan ihan vaan itsensä, niin johan rupesi tapahtumaan ;D

Aika lailla kuulostaa suorituskeskeiseltä tuo, että joka kerta tulee saada ja tulla. Mieheni ja minä pidämme molemmat aamupanoista, usein itse olen vielä puoliunessa enkä oikein kerkiä mukaan, mutta ah! silti niin kutaa tekee herätä sillä tavalla. Mies on usein täysin virittynyt aamulla ja ei häntä haittaa, vaikka en ihan messissä olekkaan (olen siis patjana siinä vaan, vai miten se meni?).

Relakkaa ihmiset, kyllä se siitä!

Aloin oikeen miettiä miehiä joiden kanssa olen harrastanut seksiä ja orgasmeja.. juu tosiaan 16-vuotiaana kaikki jännitti niinkin paljon ja sitä keksi kaikkea hölmöä kokeillakin niin paljon ettei aina ollut selvää ollenkaan saako orgasmia, mutta hauskaa oli ei voi valittaa.. muistan silti kyllä kertoja jotka ovat jääneet mieleen ja kuinka ollakaan ne ovat juuri niitä kertoja jolloin on saanut orgasmeja. En silti ole ollut mikään yhdenillan hurmasta hullaantuja, vaadin hiukan pidempää tuttavuutta saadakseni orgasmeja, yhtä poikkeusta tosin lukuunottamatta, olen kerran eksynyt yhden uroon kanssa ihan satunnaisesti sänkyyn ja siellä olis voinut viettää lopun elämäänsä, koko ilta yhtä ilotulitusta, mut se olikin skorpioni :whistle: ;)

Niin siis pointti oli, että en vaivaudu edes ajattelemaan orgasmia yleensä ennen kuin tunnen partnerin, se on kunnia-asia oikeastaan että laukean miehen kanssa, siis henkisellä tasolla minä ajattelen noin, että ei sitä ihan jokaisen kanssa viitsi antautua orgasmiin.

No jopas on taas ketju :o Kun se on vähän sillätavalla et se mikä toimii itsellä ei välttämättä toimi muilla. Minusta tuo on törkeää syyllistää naista siitä, ettei saa orgasmia :o Ehkä joskus paras keino on unohtaa koko asia ja keskittyä siihen mikä tuntuu hyvältä, eikä siihen että kun mä nyt teen näin (kun ne kaksplussalla neuvos) ,mun pitäis saada ja jos mä en saa ni mussa on jotain vikaa.. ja ylläri, mitään ei sillon tapahdu.

ja pyydän nyt anteeksi, jos olen loukannut jotain. se nyt vaan on niin, että kaikkien naisten tasa-arvo alkaa makuuhuoneesta, ja se että joku suostuu vaan toimimaan tyydyttäjänä on punainen vaate mulle. varsinkin kun se orgasmi ei todellakaan ole mahdotonta muutakun ympärileikatuille naisille (eikä aina heillekkään)

mutta anteeksi kuitenkin jos pahoitin jonkun mielen... :( olen vähän voimakassanainen kun "innostun"...

ja ihan oikeasti, näin loppusanoina, ÄLKÄÄ antako periksi! ei sitä joka seksikerta tarvitse yrittää, mutta että edes kerran kuussa yhdessä tai yksin, seksin päämäärä olisi vain se naisen orgasmi. itselleen siinä vaan tekee hallaa, jos ei yritä... :) eikä maksa mitään.

Mäkin luulen, että kannattaa vaan rakastela entiseen tahtiin ja yrittää vaan rentoutua. Sekin voi pilata seksin, että siitä tulee orgasminmetsästystä. Varsinkin, jos sitä ei tule.

niin, ja vastaus, kyllä saan 99% kerroista. joskus mies nuolee ekana mulle orkun, joskus käytetään pupusauvaa, ja joskus hyväilen itse klittaa seksin aikana ja saan.

tuo nuoleminen on ihan ok. mutta joskus tuntuu hyvältä joskus ei. nuoleminen pitää mulla ainakin kestää tosi kauan. ja pitää olla rentoutunut ja oikeassa asennossa. en halua maata selälläni vaan yleensä istun kasvojen päällä(tukahduttamatta miestä). tai mies polvillaan maassa ja mä istun tuolilla. mutta ei se kieli aina osu kohdalleen. mies lipoo samansuuntaista liikettä, ei vaan vuosien aikana ole oppinut. itse pidän sellaisesta sivusuuntaan lipomisesta ja hieman että mies sormeilee samalla sisältä. mutta pitää olla aikaa ja rauhallinen kämppä. ja tooosi rentoutunut.

Yritä yksinään. Jos et saa, ei tarvitse pettyä, ethän ole ennenkään saanut. Mää saan pytyllä istuessa pidesuihkulla. =) Se voi olla yksin mukavampaa, (jos vaikka haluaakin) kuin miehen kanssa, niin ei sitten tarvitse ajatelee, jotta pettyykö se tai tunteeko se ittensä huonoksi vain mitä.

Onhan rakastelu ilman orgasmiakin hienoa, ollaanhan siinä ihan lähekkäin ja sillä voi osoittaa toiselle rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
sanon itsekin vielä tämän että jos mä nyt "yritän" että sen orgasmin saisin ja näin tapahtuisi että onnistuisi. Mä petyn sitten joka kerta seksin aikana jos en enää ikinä saisikaan. jos ne nyt kerta niin hyvältä tuntuu kun kaikki sanovat.

Joten voitte päätellä että jätän yrittämisen väliin ja jatkan samaan malliin kuin ennenkin ja hyvältä tuntuu :)

et siis aio edes yrittää tuota kerran kuussa juttua?`no, omahan on asiasi, mutta eipä tuo nyt niin iso vaiva ole...ei menetä mitään, mutta voi voittaa kaiken.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
niin, ja vastaus, kyllä saan 99% kerroista. joskus mies nuolee ekana mulle orkun, joskus käytetään pupusauvaa, ja joskus hyväilen itse klittaa seksin aikana ja saan.

tuo nuoleminen on ihan ok. mutta joskus tuntuu hyvältä joskus ei. nuoleminen pitää mulla ainakin kestää tosi kauan. ja pitää olla rentoutunut ja oikeassa asennossa. en halua maata selälläni vaan yleensä istun kasvojen päällä(tukahduttamatta miestä). tai mies polvillaan maassa ja mä istun tuolilla. mutta ei se kieli aina osu kohdalleen. mies lipoo samansuuntaista liikettä, ei vaan vuosien aikana ole oppinut. itse pidän sellaisesta sivusuuntaan lipomisesta ja hieman että mies sormeilee samalla sisältä. mutta pitää olla aikaa ja rauhallinen kämppä. ja tooosi rentoutunut.

Mäkään en ikinä melkein laukea nuolemiseen. Tai sitten mun pitäs olla hirveän kiihottunut jo valmiiksi. se vaan tuntuu ihan liikaa.

Yhdynnässä saan orgasmin ja melko monessa asennossakin, mutta aina en jaksa saada, siis olen sellainen, että jos jokin asia ei ole kohdillaan niin mun keskittymiskykyni on heti hukassa ja mun orgasmi vaatii sitä keskittymiskykyä.. harrastan siis mielellään seksiä silloinkin, mutten välitä edes haluta orgasmia silloin.. mies toki silti tietää tämän ja haluaakin tietää, hänestä on kuulemma toisinaan silti ihan mukavaakin harrastaa seksiä niin ettei tarvitse välittää mun orgasmista..

Siis mukavaa harrastaa seksiä, ettei tarvitse välittää sun orkuista. Mitähän miehes tykkäis kun olet itse saanut, ja lopettelette sitten. Itsekkäältä miehesi kuulostaa.

Kyllä meillä mies haluaa että mä saan orkun. Mutta nykyään tuntuu että se menee suorituskeskeiseksi, ja silloin haluan että sitä orkkua ei väkisin yritetä. Ja aina se keskittymiskyky ei ole paras mahdollinen. Ja liika yrittäminen vie tunnon alapäästäkin. Mutta meillä mies silti VÄLITTÄÄ että musta tuntuu hyvältä.

Käsipelillä saan mutta itse yhdynnän aikana en oikeastaan koskaan.Ja se ärsyttää!!
d030.gif

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:

Mäkään en ikinä melkein laukea nuolemiseen. Tai sitten mun pitäs olla hirveän kiihottunut jo valmiiksi. se vaan tuntuu ihan liikaa.

Minulla on mies jonka nuolemistaidot ei vois täydellisempiä olla, mutta mulla on sellainen henkinen klikki välillä sen asian kanssa, että minusta tuntuu kuin häviäisin ja jotenkin luovuttaisin kun saan sillä tavoin orgasmin, siis laukean toisen kasvoille. :D Mä en tiedä miks mä koen niin, että olen vietävissä, avuton, pikkuinen kun mies nuolee mut orgasmiin.. Toki mä sit pääsen kyllä muissa lajeissa vaihtamaan roolia ja nautinkin siitä paljon enemmän.. Meidän ongelma kai onkin just (jos se nyt on ylipäätään mikään ongelma) että molemmilla on halu olla tilanteen herrana seksissä.

en ole ikinä saanut orgasmia.. en teeskeentele sitä.. en ole yrittänyt itse, tuntuu niin ällöttävältä ajatukselta!

Eikö se tunnu enemmän ällöttävältä, että suostut seksiin etkä saa siitä mitään itsellesi? :o Olet vaan siinä käytettävänä?

peesaan, mikä ihme naisissa on, etteivät vaadi itselleen nautintoa? ja ei, ei se ole oikeaa rakastelua jos ei saa, sillon nainen on vaan tyydytyspatjana.

en vaan voi ymmärtää en. en osaa kyllä arvostaa yhtään naisia, ketkä vaan ovat pantavana, vaatimatta itse mitään. enkä kyllä heidän miehiäänkään, ei kunnon mies anna naisen jäädä saamatta.

ja kaikki naiset, keillä anatomia on normaali kyllä pystyvät fyysisesti orgasmiin.

No, mikäs sinä sss olet muita arvostelemaan ja onneksin sinun arvostamisestasi tämä elämä ei ole kiinni!!!
Rasittavaa tollainen toisten panettelu. Jos joku ei saa orgasmia se tuskin sun elämääs kaataa.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Yhdynnässä saan orgasmin ja melko monessa asennossakin, mutta aina en jaksa saada, siis olen sellainen, että jos jokin asia ei ole kohdillaan niin mun keskittymiskykyni on heti hukassa ja mun orgasmi vaatii sitä keskittymiskykyä.. harrastan siis mielellään seksiä silloinkin, mutten välitä edes haluta orgasmia silloin.. mies toki silti tietää tämän ja haluaakin tietää, hänestä on kuulemma toisinaan silti ihan mukavaakin harrastaa seksiä niin ettei tarvitse välittää mun orgasmista..

Siis mukavaa harrastaa seksiä, ettei tarvitse välittää sun orkuista. Mitähän miehes tykkäis kun olet itse saanut, ja lopettelette sitten. Itsekkäältä miehesi kuulostaa.

Kyllä meillä mies haluaa että mä saan orkun. Mutta nykyään tuntuu että se menee suorituskeskeiseksi, ja silloin haluan että sitä orkkua ei väkisin yritetä. Ja aina se keskittymiskyky ei ole paras mahdollinen. Ja liika yrittäminen vie tunnon alapäästäkin. Mutta meillä mies silti VÄLITTÄÄ että musta tuntuu hyvältä.

Me voimme myös lopettaa ilman että mies saa, olemme joskus niin tehneetkin. Eipä siinä mitään erikoista. Tuo on minusta äärimmäisen rentouttavaa, että voi harrastaa seksiä myös silloin kun puolisot ovat hiukan eri taajuudella, ei tarvitse stressata siitä että aina ollaan ihan yks yhteen saman verran kiihottuneita ja hyvässä vireessä. Mun mieheni aikoinaan välitti ihan liikaakin mun orgasmeista ja minusta se oli rasittavaa, joten on rentouttavaa saada sanoa, että ole hyvä, tässäpä sinulle pillua, ei tartte välittää mun orgasmista tänään! Kun mä haluan niin taatusti saan sen orgasmin, mut kyse olikin siitä etten aina halua, mutta olen silti valmis seksiin.

Yhteistyössä