Saatteko te aina orgasmin harrastaessa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orgasmiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orgasmiton

Vieras
Jos ette itse yhdynnän aikana niin teettekö sen muulla tavoin itse?Tai mies?Sis käsin tms.
Teeskentelettekö?
Onko jokin tietty asento missä saatte orgasmin?
Anteeksi uteluni mutta alan olla epätoivoinen..tasan yhden kerran olen saanut orgasmin yhdynnässä.Itse hyväiltynä kyllä saan joka kerta mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:
en ole ikinä saanut orgasmia.. en teeskeentele sitä.. en ole yrittänyt itse, tuntuu niin ällöttävältä ajatukselta!

Eikö se tunnu enemmän ällöttävältä, että suostut seksiin etkä saa siitä mitään itsellesi? :o Olet vaan siinä käytettävänä?

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
en ole ikinä saanut orgasmia.. en teeskeentele sitä.. en ole yrittänyt itse, tuntuu niin ällöttävältä ajatukselta!

Eikö se tunnu enemmän ällöttävältä, että suostut seksiin etkä saa siitä mitään itsellesi? :o Olet vaan siinä käytettävänä?

peesaan, mikä ihme naisissa on, etteivät vaadi itselleen nautintoa? ja ei, ei se ole oikeaa rakastelua jos ei saa, sillon nainen on vaan tyydytyspatjana.

en vaan voi ymmärtää en. en osaa kyllä arvostaa yhtään naisia, ketkä vaan ovat pantavana, vaatimatta itse mitään. enkä kyllä heidän miehiäänkään, ei kunnon mies anna naisen jäädä saamatta.

ja kaikki naiset, keillä anatomia on normaali kyllä pystyvät fyysisesti orgasmiin.

ei tunnu... en mä koe sitä seksiä noin että pitäisi orgasmi saada.. en osaa kuvitella seksiä niin.. ehkä olisi eri asia jos olisin joskus saanut! muuta huomautettavaa. te ette voi tietää jos olette saaneet orgasmin. silloin te odotatte sitä seuraavalla kerrallakin.. ja petytte jos ette saa :x

Alkuperäinen kirjoittaja sss:

peesaan, mikä ihme naisissa on, etteivät vaadi itselleen nautintoa? ja ei, ei se ole oikeaa rakastelua jos ei saa, sillon nainen on vaan tyydytyspatjana.

en vaan voi ymmärtää en. en osaa kyllä arvostaa yhtään naisia, ketkä vaan ovat pantavana, vaatimatta itse mitään. enkä kyllä heidän miehiäänkään, ei kunnon mies anna naisen jäädä saamatta.

ja kaikki naiset, keillä anatomia on normaali kyllä pystyvät fyysisesti orgasmiin.

mä en ymmärrä miksi sanotte noin... voinhan mä seksistä saada jotain muuta "mielihyvää" mikä korvaa orgasmin.. en voi edelleenkään tietää miltä se tuntuu niin en osaa edes odottaa sitä.. JA MINÄ EN OLE VAIN PANATAVANA!!!!

ei tunnu... en mä koe sitä seksiä noin että pitäisi orgasmi saada.. en osaa kuvitella seksiä niin.. ehkä olisi eri asia jos olisin joskus saanut! muuta huomautettavaa. te ette voi tietää jos olette saaneet orgasmin. silloin te odotatte sitä seuraavalla kerrallakin.. ja petytte jos ette saa :x

No kyllä kuule mieskin pettyy, jos ei saa. sehän se seksin tarkoitus on, saada orgasmi. Läheisyyden ja yhteisen tekemisen lisäksi tietysti.

kyllä olet vaan pantavana, jos et orgasmia saa. jos miehesikin kerran aina saa. vai lopettaako ukkosi ikinä kesken kaiken ennen kun on saanut?

ota nainen itteäs niskasta kiinni, ja ala tutustumaan ittees. touhua yksinäs jos et miehen kanssa kehtaa.

jos nainen ei seksissä ole tasa-arvoinen miehensä kanssa, niin tuskin osaa pitää puoliaan makkarin ulkopuolellakaan...

kun kaikki ei vain siihen pysty, vaikka olisivat fyysisesti ja anatomisesti täysin normaaleja. aina siihen ei syytä löydy. ja kyllä, minä olen rakastellut vaikken ole ikinä orgasmia saanut. ja ole arvostamatta, helppo se on sinun sanoa et pitäis vaatia jotain jos sitä ei saa yhdynnässä, oman käden kautta tai millään muullakaan keinoin. pitäisikö sitten olla kokonaan ilman, koska sitä ei tule. minä nautin seksistä, nautin vaikken siitä samalla tavoin saa irti kuin mies. silti en ole ikinä syyttänyt miestä siitä etten saa, enkä syytä enää itseänikään. kun ei tule niin ei tule. silloin sen tyydytyksen tunnetta on haettava muulla tavoin.

Yhdynnässä saan orgasmin ja melko monessa asennossakin, mutta aina en jaksa saada, siis olen sellainen, että jos jokin asia ei ole kohdillaan niin mun keskittymiskykyni on heti hukassa ja mun orgasmi vaatii sitä keskittymiskykyä.. harrastan siis mielellään seksiä silloinkin, mutten välitä edes haluta orgasmia silloin.. mies toki silti tietää tämän ja haluaakin tietää, hänestä on kuulemma toisinaan silti ihan mukavaakin harrastaa seksiä niin ettei tarvitse välittää mun orgasmista..

no ehkä just ton takia et pysty, kun olet luovuttanut ja luulet ettet kykene? onko miehesi ikinä hyväillyt klitoristasi? onko gyne sanonut että olisit jotenkin anatomisesti poikkeava?

eiköhän alkais ukkosi äkkiä keksiä keinoja että saisit, jos lopettaisit aina seksitouhut ennekun hän saa...

Mua vaan ihmetyttää, että miksi ajatus orgasmista ÄLLÖTTÄÄ? Ällöttääkö sekin, kun miehesi saa orgasmin?

en mä sitä tarkoittanu, vaan se ällöttää että pitäis itse yrittää omin keinoin saada orgasmi

No kyllä kuule mieskin pettyy, jos ei saa. sehän se seksin tarkoitus on, saada orgasmi. Läheisyyden ja yhteisen tekemisen lisäksi tietysti.

mut mä en pety koska en ole koskaan saanut ja en tiedä miltä tuntuu.. monta kertaa se pitää sanoo että ymmärrätte?

Mua vaan ihmetyttää, että miksi ajatus orgasmista ÄLLÖTTÄÄ? Ällöttääkö sekin, kun miehesi saa orgasmin?

en mä sitä tarkoittanu, vaan se ällöttää että pitäis itse yrittää omin keinoin saada orgasmi

Todennäköisesti lapsuuden kasvatuksen tulosta. Itsesaastutusta. Omassa kropassa eletään koko elämä ja musta olisi hyvä oppia tuntemaan itsensä niin hyvässä kuin pahassa.

Se on ihan totta kyllä jotta ei kaikki saa ja silti voi ajatella että rakastelu on kiva juttu. Ollaanhan siinä lähekkäin. Mutta se mua askarruttaa, että miksi ajatus orgasmista olisi ällöttävä?

kyllä olet vaan pantavana, jos et orgasmia saa. jos miehesikin kerran aina saa. vai lopettaako ukkosi ikinä kesken kaiken ennen kun on saanut?

ota nainen itteäs niskasta kiinni, ja ala tutustumaan ittees. touhua yksinäs jos et miehen kanssa kehtaa.

jos nainen ei seksissä ole tasa-arvoinen miehensä kanssa, niin tuskin osaa pitää puoliaan makkarin ulkopuolellakaan...

mä en tykkää touhuta yksin.. se on ällöttävää

Yhteistyössä