Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon ollu huutokaupassa tasan kerran elämässäni. Tunnelma sähköistyi kun Myrna-kupit tuli myytäväksi. Eturivin mummot tärisi.
En ymmärrä kuppien ja kippojen hamstrausta. Sit niit ei voi käyttää ja jos niit käyttää, niin Tauno kuitenkin hajoittaa yhden. Sit mummo kihisee sisältä ja toteaa, ettei sillä nyt väliä
 
En ymmärrä kuppien ja kippojen hamstrausta. Sit niit ei voi käyttää ja jos niit käyttää, niin Tauno kuitenkin hajoittaa yhden. Sit mummo kihisee sisältä ja toteaa, ettei sillä nyt väliä
Vitriinit on keksitty, ja omalle koti-Taunolle ei anneta arkena hienoa kuppia, ja kuviointikin säilyy hyvänä kun ei pestä jatkuvasti. :)

En kerää Muumi-mukeja, mun mielestä Muumit on pyllynreiättömiä ja suuttomia ja ankeita, mutta jos oisin älynny aikoinani vitriinin niin muumimukikokoelmani olisi 10-15 kpl, nykyisen 5 sijasta.
 
Viimeksi muokattu:
Vitriinit on keksitty, ja omalle koti-Taunolle ei anneta arkena hienoa kuppia, ja kuviointikin säilyy hyvänä kun ei pestä jatkuvasti.

En kerää Muumi-mukeja, mun mielestä Muumit on pyllynreiättömiä ja suuttomia ja ankeita, mutta jos oisin älynny aikoinani vitriinin niin muumi-mukikokoelmani olisi 10-15 kpl, nykyisen 5 sijasta.
Vitriinit on naisten hömpötystä...
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mulla on yks iso kahvikuppisarja, ennakkoperintönä. Sitä ihastelen.
Mulla kans sellainen erittäin vanha käsin maalattu.

Se on ex-ukon suvun perintökalleuksia.
Ei uskaltanut ottaa mukaansa kun pelkäs että menee rikki.
Mulla pysyy kaikki varppina tallella ja ehjänä!💪

Lapsillehan ne jonain päivänä sitten jääpi, mutta ei kannata antaa vanhoja tahoja ( -52 olympiarahoja ym.) tai muuta arvokasta ennenkö heillä on lapset tehty, muuten kiikuttavat arvotavarat kaniin.😎😁
 
Iltaa ja onpa täällä lunta siis ei palstalla vaan täällä ja siis ei sisällä vaan ulkona, eli onpa tuolla paljon lunta!
Ihana ja pitkä ja omalla tavalla haikeakin päivä takana, masussa röhnöttää operaspecialpitsaa ja kissakin väsyi riehumiseen. Nukkuu nyt saunan parvella, omalla pyyhkeellään, selällään...tällä hetkellä ei kuorsaa, joskus tekee nukkuessaan sitäkin (huomattavasti hiljempaa kuin min....muut kuorsaavat ihmiset tosin).
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja KalaMies
Hyi saatana. En pistäisi pahakseni vaikken ikinä enää näkisi yhtä ainoaa lumihiutaletta
No rämmi sitte vesi satteessa suatana jos ei lumi kerran kelepaa!😁

Muijja kukuttelee vaikka voi vedellä mönkällä lumet veks, mieti ku sul olis pelkkä lapio.😁
Hiivatti ku ei nähtä niitä positiivisia asioita tässä hetkessä.🙄😂
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä