Kahvipaketti Juhla Mokkaa tai Pressaa maksaa jo 5-5,30 €. Ja mulla kahvikuppi jonka huomasin vuotavan pohjasta pöydälle.
Nyt sit kehittelet tavan, millä tyhjentyneellä kahvipussilla paikkaat vian.
Kahvipaketti Juhla Mokkaa tai Pressaa maksaa jo 5-5,30 €. Ja mulla kahvikuppi jonka huomasin vuotavan pohjasta pöydälle.
Mä koin itseni voimanaiseksi kun revin sen mukin halki. Noo, jostain arpajaisista saatu joulumuki.Nyt sit kehittelet tavan, millä tyhjentyneellä kahvipussilla paikkaat vian.
Taikasana 'loctite'Mä koin itseni voimanaiseksi kun revin sen mukin halki. Noo, jostain arpajaisista saatu joulumuki.
piti vissiin huutaa tosissaan kilpaa miltsun kanssaMä koin itseni voimanaiseksi kun revin sen mukin halki. Noo, jostain huutokaupasta ostettu muumimuki.
Meni jo. Sen nimi on "roskis".Taikasana 'loctite'
Ei keramiikkaa polttokelpoiseen...Meni jo. Sen nimi on "roskis".
Mä oon ollu huutokaupassa tasan kerran elämässäni. Tunnelma sähköistyi kun Myrna-kupit tuli myytäväksi. Eturivin mummot tärisi.piti vissiin huutaa tosissaan kilpaa miltsun kanssa
Tän kylän yleiset roskikset on vähän huonot...en jaksa ihan kaupunkiin viedä...Ei keramiikkaa polttokelpoiseen...
mutta ethän sää ole viä mummiMä oon ollu huutokaupassa tasan kerran elämässäni. Tunnelma sähköistyi kun Myrna-kupit tuli myytäväksi. me eturivissä istuneet mummot täristiin
Törkeää...Tän kylän yleiset roskikset on vähän huonot...en jaksa ihan kaupunkiin viedä...
*väkertää pihalle mukinpalasista äkkiä keraamisen taideteoksen "Kuppi nurin - postmodernin ajan kuva"*Törkeää...
En ymmärrä kuppien ja kippojen hamstrausta. Sit niit ei voi käyttää ja jos niit käyttää, niin Tauno kuitenkin hajoittaa yhden. Sit mummo kihisee sisältä ja toteaa, ettei sillä nyt väliäMä oon ollu huutokaupassa tasan kerran elämässäni. Tunnelma sähköistyi kun Myrna-kupit tuli myytäväksi. Eturivin mummot tärisi.
Vitriinit on keksitty, ja omalle koti-Taunolle ei anneta arkena hienoa kuppia, ja kuviointikin säilyy hyvänä kun ei pestä jatkuvasti.En ymmärrä kuppien ja kippojen hamstrausta. Sit niit ei voi käyttää ja jos niit käyttää, niin Tauno kuitenkin hajoittaa yhden. Sit mummo kihisee sisältä ja toteaa, ettei sillä nyt väliä
Vitriinit on naisten hömpötystä...Vitriinit on keksitty, ja omalle koti-Taunolle ei anneta arkena hienoa kuppia, ja kuviointikin säilyy hyvänä kun ei pestä jatkuvasti.
En kerää Muumi-mukeja, mun mielestä Muumit on pyllynreiättömiä ja suuttomia ja ankeita, mutta jos oisin älynny aikoinani vitriinin niin muumi-mukikokoelmani olisi 10-15 kpl, nykyisen 5 sijasta.
NiinVitriinit on naisten hömpötystä...
Mulla kans sellainen erittäin vanha käsin maalattu.Mulla on yks iso kahvikuppisarja, ennakkoperintönä. Sitä ihastelen.
Kerrankin on ollut kunnon talvi täällä vetelässäkinKyllä kelpaa lähteä lenkille!
Oispa aina tällainen talvi koko talviajan:
No rämmi sitte vesi satteessa suatana jos ei lumi kerran kelepaa!Hyi saatana. En pistäisi pahakseni vaikken ikinä enää näkisi yhtä ainoaa lumihiutaletta
Ananas kuuluu myös persiiseen.Ellu! Hävisit.
Ananas todellakin kuuluu pizzaan ja pizzan reunat on syötävä – yli 66 000 suomalaista vastasi, miten keittiössä tulee käyttäytyä
Ruoka voi kuumentaa tunteita, jos toinen valitsee tai tekee ”väärin”.www.is.fi