No eiku sinistäEikös tossa ole valkosta sokeria!!!!111?
Viimeksi muokattu:
No eiku sinistäEikös tossa ole valkosta sokeria!!!!111?
sulla ei ole menny ukonotto suhkuksiTäällä alkoi taas lumimyräkkä ja mun talvea inhoava mies sadatteli:
"Mitä sekään Greetta Thuunperi tietää talvesta, sehän asuu jossain Göteborgissa? Tulis tänne!
Mitä semmonen 15-vuotias aspergeri tietää mistään ilmoista?"
"Asiantuntevaa" puhetta...
Ai sielläkö se palstan kilttimies asuukin?Täällä alkoi taas lumimyräkkä ja mun talvea inhoava mies sadatteli:
"Mitä sekään Greetta Thuunperi tietää talvesta, sehän asuu jossain Göteborgissa? Tulis tänne!
Mitä semmonen 15-vuotias aspergeri tietää mistään ilmoista?"
"Asiantuntevaa" puhetta...
Suhku?sulla ei ole menny ukonotto suhkuksi
No tuo oli semmonen spontaani purkaus. Aika lapsellinen sellainen.Ai sielläkö se palstan kilttimies asuukin?
Ihana kiukuttelija
So hyvä ettei oo mikään liian pa#kantärkee!No tuo oli semmonen spontaani purkaus. Aika lapsellinen sellainen.
Kuulostaa, että viikonlopusta tulee mukavaNonni, tänään panehtaa ja pitsakin onnistui.
Otin 5 Karjua, tunnen itseni ihan Pro:ksi
Olet viettänyt aikaasi liian kauan ruutiksen kanssa, aivan liian kauan...paheksun*paheksuu*Kuulostaa, että viikonlopusta tulee mukava
Hän on opettanut minut herrasmiäheksOlet viettänyt aikaasi liian kauan ruutiksen kanssa, aivan liian kauan...paheksun*paheksuu*
No aivan varmaan ku ei naiset juo kaljaa!!! Varsinkaan viittä!!!!Kuulostaa, että viikonlopusta tulee sekava
Noin se japanilaisuus alkaa hiipiä sinuun yhä enemmän...En tiedä uskaltaako täällä DIY-hauduta-marinoi-savusta-Master chef -porukassa mainostaa kaupan sokerista jogurttia, mutta tää Valion Japani-jogurtti on ihan nam.
Mutta Elena ottikin 5 karjua eikä karhuaNo aivan varmaan ku ei naiset juo kaljaa!!! Varsinkaan viittä!!!!
Juohan Roosa ja Mekkokkii ja ovat naisiaNo aivan varmaan ku ei naiset juo kaljaa!!! Varsinkaan viittä!!!!
Siis kauko-Idänhän maat on kivoja.Noin se japanilaisuus alkaa hiipiä sinuun yhä enemmän...
Seuraavaksi teet Fuji-hyytelön?
Ei menny suhkuksi tarkottaa ettei menny ihan pieleenSuhku?
Ah tulipa mieleen isän kanssa vietetyt ajat kalastelemassa...minä olin aina sitä mieltä, että sillon pitää olla hiljaa ja isä taas sitä mieltä, että läpsyttelemällä veen pintaan vavan yläpäällä saa kalat houkuteltua paikalle ja kyllähän hää aina isommat vonkaleet rantaan toiLähen hakemaan jokusia ahvenia iltapalaksi. Jos ei Ahti anna, menee puurolinjalle ko en viitti lähtee kauppaan
Abbora on utelias kalaAh tulipa mieleen isän kanssa vietetyt ajat kalastelemassa...minä olin aina sitä mieltä, että sillon pitää olla hiljaa ja isä taas sitä mieltä, että läpsyttelemällä veen pintaan vavan yläpäällä saa kalat houkuteltua paikalle ja kyllähän hää aina isommat vonkaleet rantaan toi
Ahven?Abbora on utelias kala
Jep.Ahven?
Niitä sain minäkin usein, mutta isä sai muitakin, haukia ym...tosin haukia sai myös katiskalla ja verkoilla.
Katiska heitettiin mummonrannan kaisloihin ja sieltä ne aina sinne eksyi
Joo piisami eksyi kerran katiskaan mummolassakin ja hukkui, serkku sen sieltä sitten löysiJep.
Mää sain kerran jäätävänkokoisen piisamin katiskalla. Koira meinas sitten syödä sen, kun toin sen rantaan kuopattavaksi...