Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Päätin tänään tuolla kävellessäni ja kuunnellessani mm. ed. pannussa linkissä olevaa biisua, että mä sitä otan ja toteutan piakkoin pitkä aikaisen haaveeni ja otan koiran pitkästä aikaa.
Collie se olis se mun juttu tai sitten valkoinen paimenkoira, kasvattajia olen vaan katellut vähän sillä silmällä. :love:
 
Terveisiä Prismasta.
Joku tekoripsikuningatar sanoi 6-7-vuotiaalle muksulleen ruokahyllyillä "Koita nyt Kaisla-Pyry päättää mitä syöt, ettei menis taas sulla valittamiseksi".

Supernannyjen Suomen ja Brittien ekojen tuotantokausien kattominen pitäisi laittaa laissa pakolliseksi, ennen kuin nuoripari suunnittelee tekevänsä muksuja. Ja katsomattomuudesta joutuis linnaan. :mad:
 
Terveisiä Prismasta.
Joku tekoripsikuningatar sanoi 6-7-vuotiaalle muksulleen ruokahyllyillä "Koita nyt Kaisla-Pyry päättää mitä syöt, ettei menis taas sulla valittamiseksi".

Supernannyjen Suomen ja Brittien ekojen tuotantokausien kattominen pitäisi laittaa laissa pakolliseksi, ennen kuin nuoripari suunnittelee tekevänsä muksuja. Ja katsomattomuudesta joutuis linnaan.
Supernänni on muuten todella hyvä ohjelma!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Huomenet!


Supoernannyyn sen verran, että olsinpa halunnut nähdä, miten se nukuttaa mun esikoisen. Olisinpa! Tilanne ois ollut joka tapauksessa miellyttävä, koska lapsonen ois jostain ihmeen syystä alkanut nukkua (ja nukkuisi nykyäänkin) tai sit oisin saanut nauraa partaani.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Deleted member 149094
"– Nimi Rääki tarkoittaa Merikarvialaisittain aiemmin harrastettua ajoverkkokalastusta, jossa pintaverkot jätetään ilman ankkuria ajelehtimaan mereeen. "




Huomenta!
 

Yhteistyössä