Tänne kuhan ei tulis, mä haluan jo kesän!Täällä ei vielä. Mistähän suunnasta se tuli?
Tänne kuhan ei tulis, mä haluan jo kesän!Täällä ei vielä. Mistähän suunnasta se tuli?
Olisi kannattanut pakata kesäiset rullahiihtovarusteet mukaan, ei olisi turhaan tarvinnut saksia kalliita hiihtopukuja.Pronssia!
Mut kyl näyttää hullulta kun hiihtävät shortseissa :O
Supernänni on muuten todella hyvä ohjelma!Terveisiä Prismasta.
Joku tekoripsikuningatar sanoi 6-7-vuotiaalle muksulleen ruokahyllyillä "Koita nyt Kaisla-Pyry päättää mitä syöt, ettei menis taas sulla valittamiseksi".
Supernannyjen Suomen ja Brittien ekojen tuotantokausien kattominen pitäisi laittaa laissa pakolliseksi, ennen kuin nuoripari suunnittelee tekevänsä muksuja. Ja katsomattomuudesta joutuis linnaan.
mulle kyllä kelpaa ihan tavallinenkinSupernänni on muuten todella hyvää nuoltavaa!
mulle kyllä kelpaa ihan tavallinenkin hunksi mieheksi, en oo niin rääli.
Ikävä kyllä pari erilaista vokaalia tiputtaa maan pinnalle isien unelmaohjelmasta....Supernänni on muuten todella hyvä ohjelma!
Rääli on eestikeel ja tarkoittaa puhua.mikä on rääli?
murre sana, tulee sanasta kräälimikä on rääli?
ja krääli meinaa vissiin samaa kuin räälimurre sana, tulee sanasta krääli
Rääli on eestikeel ja tarkoittaa puhua.
Oot niin tuhma, että yp tarkistaa aina etukäteen mitä kirjoitatÈn saa kysyä mitä se ärrällä alkava sana on. *huoh*
Heti aamutuimaan joutuu tarkasteluun viestiparka.
taitaa aika paljon jäädä haaviin?Oon niin tuhma, että yp tarkistaa aina etukäteen mitä kirjoitan
Kaupallinen yhteistyö: Berner
Nappaa vinkit lapsiperheen helppoon kevätsiivoukseen ja voita tuotepaketti!