Se ei ole rietastelua, jos jakaa rakautta. Se on rietastelua, jos kylvää vain siementä.Sä kävit vasta tuolla eteläpuolella rietastelemassa
Se ei ole rietastelua, jos jakaa rakautta. Se on rietastelua, jos kylvää vain siementä.Sä kävit vasta tuolla eteläpuolella rietastelemassa
Se ei ole rietastelua, jos jakaa rakautta. Se on rietastelua, jos kylvää vain siementä.
Se on jotain sillin tapaista, mutta haisee järkyttävälle.
Juu ei näissä baltian maissa eikä venäjällä kovin hyvä hygienia ole.
Appiukkokin teki ulkona hapankurkkua ja purkkien päällä oli kompressorin vanha pahvi. Sitten se täytti joka paivä purkkeihin lisää nestettä ja vetäsi kuolleet kärpäset sormella vex, kun ne nousi pintaan...
Ei nukuta vielä. Menen tapaamaan kaveria tuonne järven rannalle.Joko nukuttaa?
HuomentaHyvää huomenta!
Työpäivä edessä. Laiskanpuoleinen sellainen mutta työpäivä kuitenkin.
Juotu ja syöty aamupala ja kaupassa käyty jo
Täytekakun ainekset ostettu ja vähän muutakin.
Kohta banaanihillon tekoon
Onko teillä jotain juhlaa tiedossa vai ihan muuten vaan teet täytekakkua?Juotu ja syöty aamupala ja kaupassa käyty jo
Täytekakun ainekset ostettu ja vähän muutakin.
Kohta banaanihillon tekoon
Maanantaina on mun synttärit
Onko juhlat tulossa?
Höh,ikäviä nuo selkävaivat. Toivottavasti helpottaa pian.Huomenta
Voltarenia ja kahvia, selkä jysähti jumiin
Ai synttärit  Maanantaina on mun synttärit
Toivottavasti menee ohi. Hitto kun ei oikein voi edes istua koskeeHöh,ikäviä nuo selkävaivat. Toivottavasti helpottaa pian.
Maanantaina on mun synttärit,niin teen täytekakun ja ostin vähän muutakin herkkua, sipsejä ja suolakeksiä juustojen kanssa ja valkosuklaamustikka,valkosuklaa-lakritsi ja jotain muutakin konvehtia irtomyynnistäOnko teillä jotain juhlaa tiedossa vai ihan muuten vaan teet täytekakkua?
...ja mä miellän täytekakun juhlatarjottavaksi mutta kun oikeen aattelee, niin kukas on käskeny sitä vaan juhlina leipoa? Saa kait sitä kakulla gerkutella millon haluaa, juhlistaa sitä perusarkitavallisenhuttumaista tiistaita...taijankin ehken leipasta sitruunamuffinsseja nuille herkkusuille
Juuh,maanantaina voi ja kerkiää onnitella,eikä oo tasavuosi eesAi synttärit  
No vielä ei saa vissiin onnitella, maanantaina vasta
HalausToivottavasti menee ohi. Hitto kun ei oikein voi edes istua koskee
Oiii, onnittelenkin sua nyt kun en tiiä taas miten täällä joudan kuikuileen...ettäMaanantaina on mun synttärit,niin teen täytekakun ja ostin vähän muutakin herkkua, sipsejä ja suolakeksiä juustojen kanssa ja valkosuklaamustikka,valkosuklaa-lakritsi ja jotain muutakin konvehtia irtomyynnistä
Aamupalaksi juustopuusti ja täytetty voisarvi
Voimia sinulle ja kovasti...toivottavasti saat apua ja hoitotasapainon nyt ainakin tuohon tilanteeseesi...Selässä todettiin olevan tulehduksellinen selkäsairaus. Nyt menee särkylääkkeitä joka aamu et pääsee edes kävelemään. Ennestään jo välilevyn rappeuma ja hermosäryt, niin nyt sitten vielä tämä
Voimia sinulle ja kovasti...toivottavasti saat apua ja hoitotasapainon nyt ainakin tuohon tilanteeseesi...
Väärä hymiö lähti ja väärään viestiin. hups