Ja oli hyviä Oho,söit sitten liikaa pastejoitaNäyttää herkulliselta. Itse söin juuri 6 pasteijaa. Nyt on ällö olo
Ja oli hyviä Oho,söit sitten liikaa pastejoitaNäyttää herkulliselta. Itse söin juuri 6 pasteijaa. Nyt on ällö olo
Itsetehtyjä. En ehtinyt syömään ennen kuin nytJa oli hyviä Oho,söit sitten liikaa pastejoita
Oi nam myöhään on menny syöminenItsetehtyjä. En ehtinyt syömään ennen kuin nyt
Sun unet vaikuttaa ihan yhtä häröiltä kuin mullaOtin nokoset, ja näin unta että olin jonkun lapsen kanssa kerrostaloasunnossa, ja joku terminaattori/kyborgi piti meitä vankinaan.
Pääsin sen muksun kans pakenemaan sieltä, kun ensin valehtelin sille kyborgille että käväisen vaan nopsaan asioilla.
Se jäi kattomaan telkkaria ja sain sen muksun kans 15 min.etumatkaa, ennen kuin se älys lähteä jahtaamaan meitä.
Mä olen laittanut kaalia (kukka tai parsa tai tavallista)...mutta taas toisaalta syön ihan sellasenaan.Nonni. Mun oli pakko ostaa paprikaa, kesäkurpitsaa ja lisää sipulia, kun täällä on pari palstalaista hauduttanu niitä hiljattain pannulla.
Mitähän siihen vielä laittas mikä sopis noihi makuihin?
Tarjoan lihan kans...
Tomaattia!Nonni. Mun oli pakko ostaa paprikaa, kesäkurpitsaa ja lisää sipulia, kun täällä on pari palstalaista hauduttanu niitä hiljattain pannulla.
Mitähän siihen vielä laittas mikä sopis noihi makuihin?
Tarjoan lihan kans...
Kiitos, tomaattia löytyy. Ootko laittanu mausteita:?Tomaattia!
Ensin pehmität sipulia ja paprikaa..sitten heität kesäkurpitsaa hautumaan ja lopuksi tomaattia.
Joskus jotain yrttimausteseosta.. tai pieni ripsaus valkosipulijauhetta. mutta viimeksi en laittanut mitään. vettä laitan pannulle vähän etteivät pala pohjaan vaan hautuvat pehmeiksi kannen alla. minä tykkään hauduttaa ne aika pehmeiksi.Kiitos, tomaattia löytyy. Ootko laittanu mausteita:?
Noi muut inhoaa herkkusieniä, mut voisin mä joskus niitä piilottaa ruokaan.Mä olen laittanut kaalia (kukka tai parsa tai tavallista)...mutta taas toisaalta syön ihan sellasenaan.
Niin ja herkkusieniä laitan myös, jos vaan on.
Tee s, ne on hyviäNoi muut inhoaa herkkusieniä, mut voisin mä joskus niitä piilottaa ruokaan.
Herkkusieni on yhtä maukasta, ja sama koostumus, kuin flunssassa keuhkoista suuhun köhitty limaklimppi.Tee s, ne on hyviä
Älä tee noin ilkeitä toisilleNoi muut inhoaa herkkusieniä, mut voisin mä joskus niitä piilottaa ruokaan.
Kyllä sopii ja hyvin, jos entsyymit suussa ovat järjestyksessä.Ei sovi spagetin kanssa juotavaksi...
Sienisokerista tulee mahakramppeja monille.Noi muut inhoaa herkkusieniä, mut voisin mä joskus niitä piilottaa ruokaan.
Ei kyllä ooHerkkusieni on yhtä maukasta, ja sama koostumus, kuin flunssassa keuhkoista suuhun köhitty limaklimppi.
no sama kun sulle ananas ja homejuustoEi kyllä oo
Juu on kylläEi kyllä oo
Homejuusto haiseekin jo pierulle ja ananas ei sovi mihinkään suolaiseen ruokaan, ei edes kanakastikkeeseenno sama kun sulle ananas ja homejuusto
Järjestys se epäjärjestyskin onKyllä sopii ja hyvin, jos entsyymit suussa ovat järjestyksessä.
No ei oikeasti kyllä olekaan pahaa, olet oikeassa
Seison edelleen sanojeni takana!
Seison edelleen sanojeni takana, mutta sanon sen vastedes hiirenhiljaa niin ettei kukaan kuule sitä!
Mulla on vahva ääni joten en lupaa mitään.