Tuntuis olevan kovasti jotain kesäflunssaa liikkeellä Toivottavasti paranet pian!Mitäs tänne tänään ? Tänään olikin töissä helpompi päivä.
Mutta meinaa vissiin flunssa iskeä,nuha on ja kurkkua kutittaa + yskittää
Tuntuis olevan kovasti jotain kesäflunssaa liikkeellä Toivottavasti paranet pian!Mitäs tänne tänään ? Tänään olikin töissä helpompi päivä.
Mutta meinaa vissiin flunssa iskeä,nuha on ja kurkkua kutittaa + yskittää
Kysyin vaan että kumpi tuli ei tarvitse ruveta riehumaanKuule ku on viitisen vuotta noilla työmailla arkipäivät elänyt niin ei tarvitse kakasta tehdä puheenaihetta.
Riisiä ja kanaa.Mitä sinä söit?
Minkälaista kanaa? Pihviä,kastiketta..Riisiä ja kanaa.
FileMinkälaista kanaa? Pihviä,kastiketta..
TässäKuka vanha palstalainen sinä oikeasti olet? Kertoisit nyt vaan kun moni sitä asiaa miettii.
Kysyin vaan että kumpi tuli ei tarvitse ruveta riehumaan
Taas riisiä=hiilareita.Riisiä ja kanaa.
Sä voit syödä vaikka pölyä ja tuhkaaTaas riisiä=hiilareita.
Emaarilta? KUKA vanha palstalainen. Eli esim. mä oon vanha palstalainen. Yks mun vanha nikki on boobabe.EDELLISELLÄ SIVULLA KYSYTTIIN IKÄÄ. TOSI VAIKEA Vastata kun kaikki menee sensuuriin
Eli siitä päätellen tuli kuukautisetRiehuin?
Ei vaan ikä.Emaarilta? KUKA vanha palstalainen. Eli esim. mä oon vanha palstalainen. Yks mun vanha nikki on boobabe.
Nyt sä sotket asian.Ei vaan ikä.
Mä söin kylmän lihapiirakan
Mä en ole. Ei vaikuta minuun samalla tavalla.naiset on tunnetusti aika hurjia kun niillä on ne
Silloin olisin kysynyt kuinka vanha hän on, kysyin muuta. Älä yritä sotkea asioita.Ei vaan ikä.
Joskus voi.Mä söin kylmän lihapiirakan
Mä en ole, pan*ttaa vaan enemmän ja itkettää....ja väsyttää ja paleltaa ja sattuu massuun.naiset on tunnetusti aika hurjia kun niillä on ne
Mä en sotke mitään. Piste.Nyt sä sotket asian.