Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi v.ittu näit nykyajan älyTTÖMYYSlaitteita!

Haettiin tulostin jotta saadaan noit lipuskoi ja lapuskoi tulostettua reissua varten. (edellinen toki hajosi kolme viikkoa sitten)

Mi siis koska mä kytän nettiä vain luurini kautta joko luurilla tai läppärillä ni toi toopetulostin ei suosu toimimaan? Huomenna on ajeltava ostamaan kaapeli että saa tulostettua?


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Kai sinä ennen ostamista katsoit, että laite toimii wifi-tulostuksessa?

Esim. tämä olisi ollut tarkoitukseesi sopiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mun mielestä on mukavaa kun tekniikka ei toimi. 3 luuria on tos pöydällä yks niistä soi muttei pysty vastaan kun näyttö ei pelitä. se on oma ja huomenna saan uuden. 2 on firman luureja missä on tietoturvakäytännöt muuttuneet ja edes firman oma it tuki ei saa niitä toimimaan, eli hyvin on suojattu. Firman luureil kyl voi soittaa muttei käyttää nettiä, kalenteria tai yleensäkään mistä näkisin mihin huomenna meen ja mitä siel pitäs tehdä.
 
mullaki on ulostin jonka pitäis olla wifi mutta ei sitä edes teinit saa toimimaan ilman roikkaa
Yleensä laitteet kyllä havaitsee heti, mut joskus tarttee ajurin tai apin tms, mut sun teinit kyl varmasti tietää nää paremmin ku mä. Oon ihan käsi näissä.😬

@-roosaruusa-

ootko kahtonu tämän? *avaa sateenvarjon jos saa kohta kananmunasta tai tomaatista*😬


Varmaan joka merkille on tällainen oma ohje…
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Inhottavia noi kaikki laitteet jotka ei heti havaitse laitetta, esim aipponi ei tykkää meidän sampan töllöstä jne.
Aipponi tykkää vaan omistaan, mikä lie sukurutsarirasistinatsipelle!

Nyt vituttaa mutta ei harmita - onneks.😬
(Niilo 22)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Välillä on ihana mussuttaa eineksiä. Pyöräytin kaupan lihapullia mikrossa ja söin valmiin caesarsalaatin kanssa.
Mää ostan välillä töihin kolme kanssalaattia ja yhden atrian perunasalaatin sitten kolmannes perunasalaatista kanasalaatin sekaan niin tulee täyttävämpää :). Joskus myös niitä pierunhajupalleroita sinne kanasalaatin sekaan perunasalaatin sijaan

Niin ja harhaisille vielä tarkennukseksi, että syön niitä myös kolme päivää...
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä