Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
- On lunta kinoksittain!!!!!😱
- Joulunaika!!!!!😱
- Futiksen mm!!!!!!😱
- Kiekon mm!!!!!!😱

Voiko muuta enää toivoa!!!🤷‍♀️😍🥰🤩
 
sato muuten epsoossa tännään pikkusen paljon lunta, oli hiinäjahiinä että pääsin parkkipaikalta pois kun olin ollu kokoustamassa nelisen tuntia
Vulva on ku rattori, jos ei esim. mäkeä pääse muuten ylös niin aina voi peruuttaa sen ylös.:D

Juu, päivällä ihan vähässä ajassa tiputti kaamean kasan lisää lunta, sellaista ihanaa höttöä!❤

Tietkin oli jokseenkin onnistuttu auraamaan.👍

Ollaan tyytyväisiä, että oli vaan höttöä eikä märkää painavaa. Höttölumi on vaan NIIIIN ihanaa. Tekee heti mieli riisua alasti ja hypätä hankeen ja sitten saunaan.😍
 
Se tulostin ei muuten toimi vieläkään! Nyt se herjaa värikasetista.


Maanantaikappale vissiin. Haistakoot p.askat. Delegoin veljen vaimolle, se saa tulostella ja väärentää mun nimmarin.


Mut joo. Päästiin Korsoon ja sit rehkittiin 1.5 tuntia lumen parissa. Yläkerran naapurikin oli talkoissa ja silti riitti puuhaa... Eli nyt varsin uupunut, mukava, raukea ja saunanpuhdas olo. <3
 
Se tulostin ei muuten toimi vieläkään! Nyt se herjaa värikasetista.


Maanantaikappale vissiin. Haistakoot p.askat. Delegoin veljen vaimolle, se saa tulostella ja väärentää mun nimmarin.


Mut joo. Päästiin Korsoon ja sit rehkittiin 1.5 tuntia lumen parissa. Yläkerran naapurikin oli talkoissa ja silti riitti puuhaa... Eli nyt varsin uupunut, mukava, raukea ja saunanpuhdas olo. <3
Saisko olla futista?

Messi latas äsken ylämummon inee pilkusta.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä