sato muuten epsoossa tännään pikkusen paljon lunta, oli hiinäjahiinä että pääsin parkkipaikalta pois kun olin ollu kokoustamassa nelisen tuntia
Vulva on ku rattori, jos ei esim. mäkeä pääse muuten ylös niin aina voi peruuttaa sen ylös.sato muuten epsoossa tännään pikkusen paljon lunta, oli hiinäjahiinä että pääsin parkkipaikalta pois kun olin ollu kokoustamassa nelisen tuntia
Saisko olla futista?Se tulostin ei muuten toimi vieläkään! Nyt se herjaa värikasetista.
Maanantaikappale vissiin. Haistakoot p.askat. Delegoin veljen vaimolle, se saa tulostella ja väärentää mun nimmarin.
Mut joo. Päästiin Korsoon ja sit rehkittiin 1.5 tuntia lumen parissa. Yläkerran naapurikin oli talkoissa ja silti riitti puuhaa... Eli nyt varsin uupunut, mukava, raukea ja saunanpuhdas olo. <3
Saisko olla futista?
Messi latas äsken ylämummon inee pilkusta.
Mulla on eteisen lipaston alimmassa laatikossa.Minne te jemmasitte aurinkolasit silloin noin kuukausi sitten ku niitä ei enää tarvittu?
Mulla on eteisen lipaston alimmassa laatikossa.
Viimeisiä päiviä viedään. Käy nyt alasti lumihangessa tekemässä ne lumienkulat kun vielä voit! Voi olla, että kun tuutta takas niin lunta ei ole enää mailla eikä halmeilla!Eteinen! Jepjep...
Hyvähyvä!
Hyvähyvä!
Onko jotain muuta mitä aina ostatte sieltä mukaan tuliaisiks kuin ruoka?
Jääkaappimagneetti?
Mulla on aina tapana raahata joka maasta lumisadeballero.
Kesy kivi on kyllä näppärä lemmikki.Siemeniä. -Siis sellaisia, missä on se joku hiivatin eu-sertifikaatti että niitä saa tuoda. Ja kivi ja simpukka ovat suht pakolliset.
Kesy kivi on kyllä näppärä lemmikki.
Niinniin.. NIITÄ siemeniä.. juujuu. Joo joo, niitä mitä SAA tuoda. AAAivan juu.Siemeniä. -Siis sellaisia, missä on se joku hiivatin eu-sertifikaatti että niitä saa tuoda. Ja kivi ja simpukka ovat suht pakolliset.
Meinaatko että muuten et saa tuotua sitä Suomeen?Kesy kivi on kyllä näppärä työntää hanuriin.
Luulis että sadon hinta nousee, koska sähkökin kallistuu.Niinniin.. NIITÄ siemeniä.. juujuu. Joo joo, niitä mitä SAA tuoda. AAAivan juu.
Satoa onkin teillä sitten luvassa:
Kunnon tuliaiset tuodaan suolessaMeinaatko että muuten et saa tuotua sitä Suomeen?
No se näkyy pussukkojen hinnassa. Aina on tuolle tuotteelle ostajia jonoks asti. Etenkin jos on laatukamaa.Luulis että sadon hinta nousee, koska sähkökin kallistuu.
Pyrypallot ja jääkaappimagneetit ja noh, ne kivet?Kunnon tuliaiset tuodaan suolessa
Ei mitään käryä mitä maksaa. En kärytä.No se näkyy pussukkojen hinnassa. Aina on tuolle tuotteelle ostajia jonoks asti. Etenkin jos on laatukamaa.
Isoppojat kerto!