Se mikään musta ole!Kuva kertokoon taaskin enemmän kuin 1000 sanaa...
Tässä musta!
Se mikään musta ole!Kuva kertokoon taaskin enemmän kuin 1000 sanaa...
Tuo on hiiltynyt kjyrbä...Se mikään musta ole!
Tässä musta!
Tulee niin mieleen ku mä 6-vuotiaana käryytin HK:n sinistä takassa. Mua varotettiin että älä laita lieskoihin sitä vaan kekäleiden ylle, no mä en malttanu vaan se oli pikimusta se kuori ja sisältä raaka.Se mikään musta ole!
Tässä musta!
Kröhöm, sulla on siis kalliit huvitMeillä on halvat huvit. Ollaan lasten (vanhin ja vävy) kanssa popittamassa musaa. Ajetaan pillurallia tsadin keskustassa.
On sulla kova kriisi. Lähetänkö jonku lohtulihan sulle?
Olen simppeli miäs. Vai mahtoiko tuo 'lohtuliha' olla jokin kiertoilmaisu...?
Kalamieshän on ihan kuten minä lukiolaispoikana. Tyrkytetään, mutta ihmettelee vain "ai minulleko?"Oo ilonen että saat ees säälilihaa!
Silleen joo väsyny etten jaksanu saunaan. Kun syö hyvin ja liikkuu niin unikin tulee hyvin ja sit jaksaa jaksaa.Mutta Lispe, sä motivoit mua: sanoit eilen tai joku päivä, että sua poikkeuksellisesti väsytti. Eli oot kohtalaisen virkeä tapaus.
Ja sit jaksat muksujenkin kanssa laittaa monoa toisen eteen.
Mäkin alan runnoa itseäni bikinikuntoon, ei kun toppatakkikuntoon! Mässyt pois!
(Lupaus vol.37892....)
Tuskin pystyin lukemaan kommenttisi. Kielikorvani kipeytyi.Mukavaa yötä kaikille! Mä leipaisinkin omenapiirakan illalla
Mutta kysymys, Mitenpä liikkua reippaasti kun vaivaisenluuhun sattuu? Ennen juoksin pitkiä lenkkejä, nykyisin hyvä kun jotenki edes kävellä pystyy. Pjerseestä tämä!
Varvaslenkkarit vai mitä ne on, olisko niistä apua?Mukavaa yötä kaikille! Mä leipaisinkin omenapiirakan illalla
Mutta kysymys, Mitenpä liikkua reippaasti kun vaivaisenluuhun sattuu? Ennen juoksin pitkiä lenkkejä, nykyisin hyvä kun jotenki edes kävellä pystyy. Pjerseestä tämä!
Kalamieshän on ihan kuten minä lukiolaispoikana. Tyrkytetään, mutta ihmettelee vain "ai minulleko?"
Onneksi Echo kuitenkin tunsi sääliä...
Nuori kalamies kalassa Ruissalossa.
Nainen: "Tulisitko Kalamies hieman nuolaisemaan lihaa tuonne telttaan?"
Kalamies: "Älä häiritse, luulen että juuri tärppäsi..."
Olisko matala-asteista tulehdusta, yleensäkin kehossa, mikä eskaloi?Tää on noloa, mutta kädessä hermo on tällä viikolla kipeytynyt viestittelyn takia. Se kipu säteilee olkapäähän asti. Tän palstan ja miljoonan Whatsapp-viestin takia.
Ois noloa mennä lääkäriin tän takia.
Lepuutan kättä.....
... tai näpyttelen vasurilla.
Mekaaninen rasitus. Se lihas/hermo kipeytyy vain kännykkää käyttäessäOlisko matala-asteista tulehdusta, yleensäkin kehossa, mikä eskaloi?
Mitäs jos jättäisit sokerit/kasvirasvat/siemenöljyt/viljat pois kokonaiseksi kuukaudeksi?
Eiku matala-asteinen tulehdus! Nyt vaihdetaan ihmiselle sopivaan ruokaan!Kokeile etes!Mekaaninen rasitus. Se lihas/hermo kipeytyy vain kännykkää käyttäessä
En koskaan viestittele läppärillä täällä.
Ei mulla muut lihakset oo kipeinä.Eiku matala-asteinen tulehdus! Nyt vaihdetaan ihmiselle sopivaan ruokaan!Kokeile etes!
Tässä linkissä mainitaan sanat "porkkanakakku" ja "ihan paras resepti":Tekis mieli porkkanakakkua Ehkä huomenna... oisko kellään ihan parasta reseptiä?
Erinomainen kommentti. En vaan oikein ymmärrä, miksi peura vietiin sairaalaan sen sijaan että hänet/se olisi paloiteltu pakastimeen.Meitä on moneen junaan...
ps. huomatkaa myös tuo eka kommentti