Miksi säälin kyyneleet? Ahdistuitko viestistäni? Tunsitko tuskan? Tuskan parahdus?Voi voi...
Viimeksi muokattu:
Miksi säälin kyyneleet? Ahdistuitko viestistäni? Tunsitko tuskan? Tuskan parahdus?Voi voi...
Eiks vattatauti oo vähän niiku rabula?Sulle vaan iskee vattatauti ryybiskelyn jälkeen
Pilasit hyvän lihan!Miksi säälin kyyneleet? Ahdistuitko viestistäni? Tunsitko tuskaa? Tuskan parahdus?
Ei niin mullakaa niin kauan kun viinaa piisaa.Mullapa ei oo ollu koskaan darraa, lälläspyy!
Ei mun mies halua odottaa 24h, kun on tuommosesta lihamötikästä kyse.Pilasit hyvän lihan!
Ensinnäkin se suolataan vuorisuolalla ennakkoon (miel. min. 24h ennen paistamista).
Huoneen lämpöisenä siitä pistetään syyt umpeen äärimmäisen kuumalla paistinpannulla suuressa määrässä kunnon eläinrasvaa, jokainen sivu!
Sitten se laitetaan vasta uuniin.
Lispetti on oikeassa. Kyllä aito luolamies nyt 24h pystyy venaamaanEi mun mies halua odottaa 24h, kun on tuommosesta lihamötikästä kyse.
Eiks vattatauti oo vähän niiku rabula?
Isoppojat kerto, et krapulaa ei kannata yrittää parannella pieremällä.
Lispetti on oikeassa. Kyllä aito luolamies nyt 24h pystyy venaamaan
No ei ole ihmekään, että ukon pidätyskyky on menetetty, kun pihvikin pilataan jollain soijalla ja sooseilla...Älä itke ruma laps, muutut vielä rumemmaks!
Meni jo! Se on mahassa nyt! Ei voi mitään, selavii ja bonapetii!
On sulla kova kriisi. Lähetänkö jonku lohtulihan sulle?No ei ole ihmekään, että ukon pidätyskyky on menetetty, kun pihvikin pilataan jollain soijalla ja sooseilla...
Entrecôte. Merci.On sulla kova kriisi. Lähetänkö jonku lohtulihan sulle?
Noh, ei paljoa vaadi.Entrecôte. Merci.
Hyi! Se on ku n**keri ruumiinavauksessa, eli musta päältä ja punanen sisältä!Entrecôte. Merci.
Olen simppeli miäs. Vai mahtoiko tuo 'lohtuliha' olla jokin kiertoilmaisu...?Noh, ei paljoa vaadi.
Oo ilonen että saat ees säälilihaa!Olen simppeli miäs. Vai mahtoiko tuo 'lohtuliha' olla jokin kiertoilmaisu...?
Varmaankin tarkoitti jotain muuta, mutta ei kehdannut julkisesti sanoa.Olen simppeli miäs. Vai mahtoiko tuo 'lohtuliha' olla jokin kiertoilmaisu...?
Söikö sen ketsupilla?Mies söi hyvällä halulla. Emmä makusta tee.
Entrecôte. Merci.
Kyllä!Söikö sen ketsupilla?
Et siis osaa valmistaa sitäkään (Entrecôte).Hyi! Se on ku n**keri ruumiinavauksessa, eli musta päältä ja punanen sisältä!
(Mustaihoset on ihan nättejä)
Hajosin!!!Pitääks teiltä eräjormilta kysyä aina, kun laitan jonku HK:n nakin mikroon lämpiämään!
"Nö vöi vöi, ku et haudannu sitä maakuoppaan ja savustanu ja perannu ja riiputtanu ja sit se suolakin pitää mielellään olla savustuspömpelissä suolattua."
Kuva kertokoon taaskin enemmän kuin 1000 sanaa...Et siis osaa valmistaa sitäkään (Entrecôte).
()