Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on halvat huvit. Ollaan lasten (vanhin ja vävy) kanssa popittamassa musaa. Ajetaan pillurallia tsadin keskustassa.😬
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mutta Lispe, sä motivoit mua: sanoit eilen tai joku päivä, että sua poikkeuksellisesti väsytti. Eli oot kohtalaisen virkeä tapaus.
Ja sit jaksat muksujenkin kanssa laittaa monoa toisen eteen.

Mäkin alan runnoa itseäni bikinikuntoon, ei kun toppatakkikuntoon! Mässyt pois! :)
(Lupaus vol.37892....)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On sulla kova kriisi. Lähetänkö jonku lohtulihan sulle?
Olen simppeli miäs. Vai mahtoiko tuo 'lohtuliha' olla jokin kiertoilmaisu...? :unsure:
Oo ilonen että saat ees säälilihaa!
Kalamieshän on ihan kuten minä lukiolaispoikana. Tyrkytetään, mutta ihmettelee vain "ai minulleko?"
Onneksi Echo kuitenkin tunsi sääliä... :giggle:

Nuori kalamies kalassa Ruissalossa.
Nainen: "Tulisitko Kalamies hieman nuolaisemaan lihaa tuonne telttaan?"
Kalamies: "Älä häiritse, luulen että juuri tärppäsi..."
 
Viimeksi muokattu:
Mutta Lispe, sä motivoit mua: sanoit eilen tai joku päivä, että sua poikkeuksellisesti väsytti. Eli oot kohtalaisen virkeä tapaus.
Ja sit jaksat muksujenkin kanssa laittaa monoa toisen eteen.

Mäkin alan runnoa itseäni bikinikuntoon, ei kun toppatakkikuntoon! Mässyt pois! :)
(Lupaus vol.37892....)
Silleen joo väsyny etten jaksanu saunaan. Kun syö hyvin ja liikkuu niin unikin tulee hyvin ja sit jaksaa jaksaa.

Nyt tultiin vanhalle munkille (pillurallille) Tixiin.😂
Täällon väkee ku pipoo. Voi tyyningauto sentään.😍

Hyvä!!!! Tsemppaan täysillä!!!❤💪🤩👍
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mukavaa yötä kaikille! Mä leipaisinkin omenapiirakan illalla 😋
Mutta kysymys, Mitenpä liikkua reippaasti kun vaivaisenluuhun sattuu? Ennen juoksin pitkiä lenkkejä, nykyisin hyvä kun jotenki edes kävellä pystyy. Pjerseestä tämä!
 
Mukavaa yötä kaikille! Mä leipaisinkin omenapiirakan illalla 😋
Mutta kysymys, Mitenpä liikkua reippaasti kun vaivaisenluuhun sattuu? Ennen juoksin pitkiä lenkkejä, nykyisin hyvä kun jotenki edes kävellä pystyy. Pjerseestä tämä!
Varvaslenkkarit vai mitä ne on, olisko niistä apua?🤷‍♀️

Kannattaa tietenkin kyllä mielummin poistaa vaiva….
 
Tää on noloa, mutta kädessä hermo on tällä viikolla kipeytynyt viestittelyn takia. Se kipu säteilee olkapäähän asti. Tän palstan ja miljoonan Whatsapp-viestin takia.

Ois noloa mennä lääkäriin tän takia.
Lepuutan kättä.....
... tai näpyttelen vasurilla. :sneaky:
 
Tää on noloa, mutta kädessä hermo on tällä viikolla kipeytynyt viestittelyn takia. Se kipu säteilee olkapäähän asti. Tän palstan ja miljoonan Whatsapp-viestin takia.

Ois noloa mennä lääkäriin tän takia.
Lepuutan kättä.....
... tai näpyttelen vasurilla. :sneaky:
Olisko matala-asteista tulehdusta, yleensäkin kehossa, mikä eskaloi?

Mitäs jos jättäisit sokerit/kasvirasvat/siemenöljyt/viljat pois kokonaiseksi kuukaudeksi?
 
@Echo
Tiedän, että et kerkiä näitä videoita kytätä/kuunnella/lukea aiheesta, mutta mitäs jos kuitenkin edes jossain kohtaa olisi pieni hetki aikaa kiinnostua.
Tämä on tärkeää. Terveys on tärkeää!

Esim. Sten Ekbergillä on lukuisia videoita joista jokainen voi hyötyä. Nämä videot ovat suomiteksteillä joten niille joilta enkku ei taitu (Echolta kyllä taittuu) niin kielikään ei ole este videoiden katseluun.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Tosin juttu oli satiiria tuosta itse-identifioinnista. Mutta hyvää sellaista - miten pitkälle fyysiset tosiasiat voidaan kieltää/ohittaa jos yksilö itse "kokee" asiat toisin?


 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä