Naisvihaa viestissäsi!Itse asiassa yritin kyllä kerran käydä Ellun luona, mutten löytänyt perille. Kysyin reittiohjetta yhdeltä paikalliselta tukevahkolta tädiltä, mutta hän vastasi vain muuuuuuuuuuuuu...
Naisvihaa viestissäsi!Itse asiassa yritin kyllä kerran käydä Ellun luona, mutten löytänyt perille. Kysyin reittiohjetta yhdeltä paikalliselta tukevahkolta tädiltä, mutta hän vastasi vain muuuuuuuuuuuuu...
Onks tää uus sanotus Fredin Kolmannesta linjasta? Mä kolmatta putkee takaisin, kun kuljen...Olisit vain seurannut kolmosputkea?
Aijaa... Hän oli vielä ilman paitaa, joten minua siinä ahdisteltiin.Naisvihaa viestissäsi!
#meollaannautojapelkälläilmoituksellaNaisvihaa viestissäsi!
Ja tietysti katse oli utareissaAijaa... Hän oli vielä ilman paitaa, joten minua siinä ahdisteltiin.
Herrasmiäs katsoo silmiinJa tietysti katse oli utareissa
Herrasmiäs katsoo silmiin
No heij!Moro vaan. 2kk saikku pamahti ja lähete kyssiin työkykytutkimuksiin. No ainakin on aikaa käydä vesijumpassa ja lenkillä.
Joo pitkä saikku onNo heij!
On pitkä saikku!
Voiko siis olla että työnteot loppuu nyt tykkänään? Vai arvioiko ne että mitä töitä voi tehhä?
IL:
Voi hö. Pääasia olis että saisivat leivottua ihmisen kivuttomaks ja säryttömäks.Joo pitkä saikku on
Kyssillä tutkivat onko tarpeen vielä pitempi saikku vai onko sitten ihan työkyvytön. Saa nähdä. Lähihoitajana ei kuitenkaan pysty enää toimimaan.
Erva? Onko se lyhenne jostain?
Se on naisten nimi. En keksinyt muuta.
Voi teitä dementoituneita. Johan tämä asia selvitettiin syyskuun puolivälissä.Se on lyhenne Pervasta.
Mulle ei oo kerrottu, mitä se tarkoittaa.
Sinusta saataisiin palstalle hyvä moderaattori nykyisen hidastelijan tilalle.Joo pitkä saikku on
Kyssillä tutkivat onko tarpeen vielä pitempi saikku vai onko sitten ihan työkyvytön. Saa nähdä. Lähihoitajana ei kuitenkaan pysty enää toimimaan.
Muista ammattivärin mukainen lomapukeutuminen!Varasin lentoliput talven kotimatkalle. Lopulta ollaan yli kolme kuukautta kanarialla.
Mistäpä tiijät mitä se on käynynnä pitentämässä?Eeeei....ei oo kunkkeliini...
Suklaakeksit on ehkä niinQ ainoita keksejä maailmassa mistä tykkäänHuono äiti-fiilis. Tein tänään suklaakaurakeksejä ennen iltaruokaa. Ne oli pöydässä ajallaan, ruokaa ootettiin 18.40 asti.
Oon niin pikkunen, että pakkasin itteni roosan matkalaukkuun ervan viekkuun.sillä on jo matkalaukku pakattuna
Ossaanhan, mokoma tättähäärä!*heittelee Echolta varastetuilla suklaakekseilä*En tiiä vastaako. Ei Ellu osaa enää kirjoittaa.
Minen sitä vua ossaa aatella sinua iliman buubsin nimimerkkiä....Boobis vaihtoi nikin kun ei entiseen nikkiin päässyt enää.
Tosiaan, tuo on kätevä tapa matkustaa.Oon niin pikkunen, että pakkasin itteni roosan matkalaukkuun ervan viekkuun.
Mistäpä tiijät mitä Echo näki Tukholmanreissulla....Mistäpä tiijät mitä se on käynynnä pitentämässä?
No nyt lähettiin niin lujaa laukalle, että piti kävästä pissalla kun alkoi naurattamaan niin pahasti!Tai Ellun suolen lorinaa?
Tai ainakin se lorina näkyy jos joku viitsii porata muutaman reijjän siihen kolmoseenkin…
Ihan oikein sulle!Jaaha. Robomode innostui. Vastasin Lissulle, että Sit Itämeri näyttäisi Aurajoelta.