Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jenni on nauttinu Ruotsin vierailulla köttbullarna vähän enemmänki...:unsure:

0ac64dbf578e41059d71fb02dcd4499d.jpg.webp

(Sori, mauton vitsi, olen itsekin ylipainoinen) :giggle:

Viimeksi muokattu:
Jenni on nauttinu Ruotsin vierailulla köttbullarna vähän enemmänki...

(Sori, mauton vitsi, olen itsekin ylipainoinen)
Tuossa oli valmiiksi järjestäydytty illan ohjelmaa ajatellen. Toivottavasti Saulin kunto kestää, Jenni kyllä on vielä vetreä...

• Haha
Reactions: Echo
Noniin. Koivukylän Cittarista sai savuhovin premium-kinkkulastuja kuuden euron kilohintaan.

600 grammaa ois ja pitäisi tateilla pellillinen piirakkaa. Sipulia tulee ainakin ja muna-kermaseosta ja juustoa mutta lisäideoita otetaan vastaan.

• Tykkää
Reactions: Boobis
Äh, jäi vaivaamaan...kävin iltakaupoilla. Tullessa iltahämärissä seisoi peura/kaurislauma yhdellä pellolla, 15 m päässä tiestä.
Yleensä oon välkyttäny valoja vastaantulijoille, mut nyt ei tullu vasta kuin 1 km päässä seuraava auto.
Ois kannattanu silti välkyttää, vaikka se ois ihmetelly.
Otollinen rytinäaika!

Terve:)

Ihana ilma ulkona tosiaan, olen viettänä parvekkeella aikaa ja kävin asioilla jalkaisin jolkotellen. Tuntuu hyvältä kun ei ihan niin pahasti aivastuta enää.
Olen myös alkanut maalailemaan taas pitkän tauon jälkeen, en tiiä mikä sen inspiraation antoi. Parveke on sen verran tilava, että siellä mahtuu tekemään ja kuivattelemaan tuotoksia..

Kukkia yritin ostaa, mutta tuo kissa on sitä mieltä ettei me sellasia tarvita niin seuraava ostos on sitte amppeli mrrr..siinähän yrittää sen repiä katosta alas.

Yhteistyössä