Kiva nähdä pitkästä aikaa!BLOP! Löysinpäs tunnukseni tänne
Kiva nähdä pitkästä aikaa!BLOP! Löysinpäs tunnukseni tänne
postipekka on polkenut sen suohonPäivää. Missähän mun gigantin paketti viipyy. Päävarastolla ollut tuote ei ole tullu perille viikkoon...
Kovin vaatimaton tuo aamupalasi...Siis vanhaa kunnon html:ää... kokeilen
![]()
Päivää. Missähän mun gigantin paketti viipyy. Päävarastolla ollut tuote ei ole tullu perille viikkoon...
Jos tuossa ei ole seurantaa, on elektroniikkasi jo myyty Torissa....postipekka on polkenut sen suohon
No pääasia että jompikumpi sen alottaaKyl keittiönoidan pitäisi se ruokaketju aloittaa.
Sinulta sujuisi ruoanlaitto eri olosuhteissa, myös metsämökillä.Kyl keittiönoidan pitäisi se ruokaketju aloittaa.
Ei näy seurantaa. Tarkoittaa etteivät ole toimittaneet mitään. Taatusti saldovirhe tai tilaavat valmistajalta suoraan.Jos tuossa ei ole seurantaa, on elektroniikkasi jo myyty Torissa....
Hain pari viikkoa sitten paketin, joka oli lähetetty Saksasta. Kun ihmettelin viipymistä ja tarkistin saksalaiseurannasta, kertoi se paketin saapuneen täkäläiseen postiin jo viikkoa aiemmin. Suomen postin seurannasta sain lukea, että minulle oli lähetetty kirje. No, sitä ei edelleenkään ole näkynyt 8posti ei siis kykene toimittamaan omaa kirjettään), mutta onneksi sain paketin kuitenkin pois.
Useamman kerran pakettini ovat ohjautuneet muualle, pahimmillaan 2 tunnin ja 47 minuutin ajomatkan (Googlen arvio) päähän. "Sä tilaat, mä tuon"-slogan ei tietenkään kerro, mihin tuodaan ja kerrotaanko siitä vastaanottajalle...
Mä käänsin sen tänne meille.Päivää. Missähän mun gigantin paketti viipyy. Päävarastolla ollut tuote ei ole tullu perille viikkoon...
Se on muuten hyvä laite. Muuten mulla koskee korvakarvat pulisonkeihin, nenäkarvat viiksiin ja silmäripset kulmakarvoihin. Tosin kulmakarvoja tuunaan kynsisaksilla...Mä käänsin sen tänne meille.
Aattelin että siellä paketissa on jotai kivaa, mutta siellä olikin...
....olikin...
...korvakarva-epilaattori
Juu, miehellä on se korva-ja nenäkarvaleikkuri.Se on muuten hyvä laite. Muuten mulla koskee korvakarvat pulisonkeihin, nenäkarvat viiksiin ja silmäripset kulmakarvoihin. Tosin kulmakarvoja tuunaan kynsisaksilla...
Voit näyttää miehelle tämän videon. Näkee mitä tuleman pitää, kun ne leikatut karvat menee korvakäytäväänJuu, miehellä on se korva-ja nenäkarvaleikkuri.
Mies tuntuu jo ihan vanhalta ukkelilta kun sen naamakarvat on iän myötä tullu paksuiksi ku hevosen jouhet, ja kulmakarvat ois ku Breshnevillä, jos ei niitä lyhentelis.
Kauhee rouske vaan käy kun se parturoi naamaansa.
Sulla on fet...viehtymys ällövideoihin.Voit näyttää miehelle tämän videon. Näkee mitä tuleman pitää, kun ne leikatut karvat menee korvakäytävään
![]()
Ällötysvaroitus! Brittimies oli melkein kuuro, kunnes korvasta poistettiin tupoittain karvoja
Korvaspesialistikin hämmästyi löydöstä.www.iltalehti.fi
No suristelitko korvakäytäviä vai ... joitakin muita aukkoja?Mä käänsin sen tänne meille.
Aattelin että siellä paketissa on jotai kivaa, mutta siellä olikin...
....korvakarva-epilaattori
Olen ällö, siinä se syySulla on fet...viehtymys ällövideoihin. Oon huomannu.
Haluatko avata hieman, mistä se johtuisi?
Päikkäreistä tulee useimmiten töttöröö olo.Oltiin jo aamukuudelta työmaalla, 10.30 lähdettiin lounaalle ja sit kai nukahdin autoon. Tööttöröö. Tosi nero olo.
Jep, tulee krapulainen olo muttei oksetaPäikkäreistä tulee useimmiten töttöröö olo.
Saiko tuo sinut tuntemaan itsesi "tintiksi"?Ihana valoisa ilta. Käki kukkui tässä toissailtana.
Olet päässyt johtoportaaseen porukassasi? Ne "pitkät lounaat" ovat uuvuttavia....Oltiin jo aamukuudelta työmaalla, 10.30 lähdettiin lounaalle ja sit kai nukahdin autoon. Tööttöröö. Tosi nero olo.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel