Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eiks moottoripyörä oo vähän liian järeä peli metsäautotielle? Nehän on finninaamaisten mopopoikien, tai korkeintaan kevaripoikien tannerta. :unsure:

*kuvittelee Ruutiksen ajamassa tuolla pöpelikössä satasta, pupujussit kumoon ja silleen*
sopiva moottoripyörä on just passeli semmoseen hommaan, ei mopot kulje riittäväisesti

noin 600cc on mun mieleen
 
  • Tykkää
Reactions: Boobis
Jaahans, kissan vesuautomaatti män sitte rikki...niinQ tyyliin dööd...huomenna tilaan uuven ja aattelin tätä: https://www.zooplus.fi/shop/kissat/kupit/vesiautomaatit/1006053?mkt_source=1432129&variantid=1006053.0&gclid=Cj0KCQiAt8WOBhDbARIsANQLp95lsIxKd-ZwRJMHWWZNny2xCbnbrs1sMRGlcyq12Q4f4CylPr46Zr8aAvHnEALw_wcB

Huoh, saa nähä kuin kauan menee ennenkuin neiti sen hyväksyy _juomiseen_ eikä suinkaan _kylpemiseen_
Laita sille sellainen vauvojen amme siihen viereen, pitäähän sen voida kylpeä.😬
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Boobis ja Lispetti
  • Haha
Reactions: Elena777
olis aivan mahtavaa ku sais lyyöä vielä luurin korvaan
Ja jättää toinen roikkumaan linjoille puoleksi tunniksi jolloin toinen ei voi soitella minnekään sinä aikana.

Mä jouduin tekemään pienenä niin kun kaveri uhkas soittaa toiselle kaverille ja olla sen kanssa!
Minä asetin luurin pöydälle ja juoksin hakemaan tätä ko. kaveria ulos kun tämä höveli jäi odottamaan, että linja aukeaa.
Me oltiin leikitty jo hyvä tovi ulkona ja kaverille vastas äiti, joka kertoi että Heidi läks Lispetin kanssa pyörillä jonnekin!:notworthy::LOL:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Elena777
Ja jättää toinen roikkumaan linjoille puoleksi tunniksi jolloin toinen ei voi soitella minnekään sinä aikana.

Mä jouduin tekemään pienenä niin kun kaveri uhkas soittaa toiselle kaverille ja olla sen kanssa!
Minä asetin luurin pöydälle ja juoksin hakemaan tätä ko. kaveria ulos kun tämä höveli jäi odottamaan, että linja aukeaa.
Me oltiin leikitty jo hyvä tovi ulkona ja kaverille vastas äiti, joka kertoi että Heidi läks Lispetin kanssa pyörillä jonnekin!
Ei helekatti minäkin tein tuota 😂 😂 😂
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Lispetti

Yhteistyössä