vierailija
Tuo on vaarallista. Saat vielä sydärin nukkuessa ja mr ekko jatkaa huvitteluaan alapään kanssa ja ei huomaa, ennen kuin viikon päöstä alkaa tuoksahtaa mädäntyneeltä.
Tuo on vaarallista. Saat vielä sydärin nukkuessa ja mr ekko jatkaa huvitteluaan alapään kanssa ja ei huomaa, ennen kuin viikon päöstä alkaa tuoksahtaa mädäntyneeltä.
Aika kovana panomiehenä sä mun miestä pidät... Viikon verran ja silleen...Tuo on vaarallista. Saat vielä sydärin nukkuessa ja mr ekko jatkaa huvitteluaan alapään kanssa ja ei huomaa, ennen kuin viikon päöstä alkaa tuoksahtaa mädäntyneeltä.
Ja Benassi soi taas - biisi tais tällä kertaa olla I love my sex!Niin, ties mitä tulisi mieleen. Tässäkin miehen mieleen tulee akvaarion lasia imutteleva monni....
Kuka palstamammoista uskaltaisi samaistua Cameron Diaziin? Sinä? Kais? No ehkä vauhdikkaita autoja rakastava (=rakasteleva?) LIspetti...
No kerranki saa...Aika kovana panomiehenä sä mun miestä pidät... Viikon verran ja silleen...
Kokeile. Mee keittiöön, liota vedessä 1 liivatelehti ja heitä se silmään.Hyi, toi ei varmaan tunnu kivalta
Luulen, ettei mr Ekko alkuun eroa huomaa eli tuntuma on entinenHyi, toi ei varmaan tunnu kivaltaTuo on vaarallista. Saat vielä sydärin nukkuessa ja mr ekko jatkaa huvitteluaan alapään kanssa ja ei huomaa, ennen kuin viikon päöstä alkaa tuoksahtaa mädäntyneeltä.
Koititko vaihtaa vaihdetta?Ja Benassi soi taas - biisi tais tällä kertaa olla I love my sex!
Olen rakastellut autoa, mutta en noin raflaavasti. Hieroin itseäni puolialastomana vaihdekeppiin katsojan iloksi - julkisella paikalla.
En ole tuota lehvaa nähnytkään, täytyypä laittaa katsottavien listalle.
No koko vuoden 2021 edestä sai!No kerranki saa...
En saanut mollukasta kunnon otetta, oli niin slibery.Koititko vaihtaa vaihdetta?
Lissu teki raflaavan entrèen palstalle.Ja Benassi soi taas - biisi tais tällä kertaa olla I love my sex!
Olen rakastellut autoa, mutta en noin raflaavasti. Hieroin itseäni puolialastomana vaihdekeppiin katsojan iloksi - julkisella paikalla.
Taidan kohta tehdä itselleni entreen jonnekin muualle kuin palstalle.Lissu teki raflaavan entrèen palstalle.
En saanut mollukasta kunnon otetta, oli niin slibery.
Hmm?Taidan kohta tehdä itselleni entreen jonnekin muualle kuin palstalle.
Ihan näitä miehettömän naisen luonnollisia juttuja.Hmm?
Varo ettet herätä koko taloaIhan näitä miehettömän naisen luonnollisia juttuja.
Ei tämä mitään yhteistoimintaa ole joten en kyllä käy herättämässä tähän hommaan ketään kaveriks!Varo ettet herätä koko taloa