Samma här.Mhahahahaaa ei muuten pie paikkaansa, ei ainakaan mulla ole poimua, helttaa eikä toista/kolomatta leukaa mitä huljuttaa
Samma här.Mhahahahaaa ei muuten pie paikkaansa, ei ainakaan mulla ole poimua, helttaa eikä toista/kolomatta leukaa mitä huljuttaa
No onpas se sit muuttunu näöltäänHuono!
Grintsi = Carryn Jimi on vallan mahdottoman ihuna!
Niin ja piti sevverran tojeta, että ei muuten heilu fisumänilläkään muu kuin korkeintaan kolihepteri hänen ja rva kalan makuukammiossa iltaisin...aamuisin...päivisin...öisin....iltapäiv...öh emminä jaksaaaa...No onpas se sit muuttunu näöltään
Onko rouva...lahna?Niin ja piti sevverran tojeta, että ei muuten heilu fisumänilläkään muu kuin korkeintaan kolihepteri hänen ja rva kalan makuukammiossa iltaisin...aamuisin...päivisin...öisin....iltapäiv...öh emminä jaksaaaa...
Mun mielestä Jussi näyttää joltain maalaisnördeltäMutta koska äijät niin mielellään laittelee kauniimman sukupuolen kuvia tällä palstalla (ja aina kun se nainen on just meinaamassa pukeutua päivävaatteisiin mutta hups, kuvaaja oli 5 sek etuajassa), niin tässä Jussi.
Jussi ei ole mikään Mr.Finland mutta jotain mukavan velmua siinä on.
Ei vaan tietenkin vihreä tsaina. Tässä mieskala (=kalamies) saa huomiota.Onko rouva...lahna?
On ne kipeetä sakkia.Ei vaan tietenkin vihreä tsaina. Tässä mieskala (=kalamies) saa huomiota.
Oikeesti, kala parka...mieti jos siinä olis joku ihminen haukkomassa happeeEi vaan tietenkin vihreä tsaina. Tässä mieskala (=kalamies) saa huomiota.
Liikaa kattonu Napapiirin sankaria ja Jussia juntti-farkkutakissa?Mun mielestä Jussi näyttää joltain maalaisnördeltä
Ikinä en ole katsonut napapiirin ''sankareita''...mun miesmaku vaan on erilainen....lällätiläählääHLiikaa kattonu Napapiirin sankaria ja Jussia juntti-farkkutakissa?
Metsäjätissä Jussi on juppi.
Mutta Jusa onkin niiiiiin mukautumiskykyinen näyttelijä.
Jep, se kommunikoi vain silmilläänOnko rouva...lahna?
Niin, ties mitä tulisi mieleen. Tässäkin miehen mieleen tulee akvaarion lasia imutteleva monni....Oikeesti, kala parka...mieti jos siinä olis joku ihminen haukkomassa happee
No HUH HUH! Kylläpä, kylläpä tuli mulleki kuuma!Ikinä en ole katsonut napapiirin ''sankareita''...mun miesmaku vaan on erilainen....lällätiläählääH
Mutta mä oon onnellinen että naisessa on monta puolta. Kaikkia ei tartte käyttää kerralla, kato ku voi parhaita osia säästellä ja laittaa lepotilaan.Jep, se kommunikoi vain silmillään
Paljon miehekkäämpi Väínö kuin joku puutarhatonttu tai kukkakeppiNo HUH HUH! Kylläpä, kylläpä tuli mulleki kuuma!
*riisuu mummopöksyt*
Millanes Wäinö Elenan kiikareissa onkaan?
Taistelette askosta ekkon kanssa?Paljon miehekkäämpi Väínö kuin joku puutarhatonttu tai kukkakeppi
Mulle ei klo 2 parane kenenkään ehdottaa enää yhtään mitään, vaikka siinä ois 10 Askoa sängyn vieressä.Apywä, ite oisin ihan täysillä tuossa hetkessä mukana ja ehottaisin aivan toista asentoa mikä tekis nannaa molemmille
Niin, ties mitä tulisi mieleen. Tässäkin miehen mieleen tulee akvaarion lasia imutteleva monni....
Kuka palstamammoista uskaltaisi samaistua Cameron Diaziin? Sinä? Kais? No ehkä vauhdikkaita autoja rakastava (=rakasteleva?) LIspetti...
Tämähän oli yllätysNo HUH HUH! Kylläpä, kylläpä tuli mulleki kuuma!
*riisuu mummopöksyt*
Millanes auto kalamiehellä onkaan?
Hyi, toi ei varmaan tunnu kivaltaKiva. Toinen piilari jäi silmäluomen alle kun pesin meikit pois. Nuku siinä sitten.
Tuo on vaarallista. Saat vielä sydärin nukkuessa ja mr ekko jatkaa huvitteluaan alapään kanssa ja ei huomaa, ennen kuin viikon päöstä alkaa tuoksahtaa mädäntyneeltä.Mutta mä oon onnellinen että naisessa on monta puolta. Kaikkia ei tartte käyttää kerralla, kato ku voi parhaita osia säästellä ja laittaa lepotilaan.
Mun ei tarttenu eilen aamulla klo 2 osallistua kun käänsin vaan mun alapäätä Mr.Echolle jolla oli vauhti päällä, samaan aikaan kun yläpää yritti nukkua.