Jookatotteko te samaa jynkkypätkää?
Jookatotteko te samaa jynkkypätkää?
Syöt jäljelle jääneet suklaat ja siirryt samalle kanavalle kuin Kais, Krut ja Boobis?Vieraat lähti jo, nyt mässytän herkkuja.
Missä minä? Minä? MINÄ? MINÄ?Syöt jäljelle jääneet suklaat ja siirryt samalle kanavalle kuin Kais, Krut ja Boobis?
Ethän sinä omaa striimiäsi katsele, sinähän olet se esiintyjä?Missä minä? Minä? MINÄ? MINÄ?
Jos mä tai moni muu kypsempi palstamamma lähdettäisiin vielä lisääntymisen tielle, niin sitten tulisi downin syndroomaisia. Ihania ihmisiä hekin ovat, mutta eivät ulkonäöltään poikkea sun tsainoista.Hyvää vuotta 2022, helmikuun alusta alkaa tiikerin vuosi, ehkäpä muutama palstamamma pyöräyttää itsevarman (ja mahdollisimman vinosilmäisen) pikku tiikerin?
Ja sterilisoitu.Jos mä tai moni muu kypsempi palstamamma lähdettäisiin vielä lisääntymisen tielle, niin sitten tulisi downin syndroomaisia. Ihania ihmisiä hekin ovat, mutta eivät ulkonäöltään poikkea sun tsainoista.
Mutta ehkä meidän lapsiluku on tässä.
Mul ei jumita.Hyvää ensimmäistä vuoden 2022 aamua. (Oikein illujen vuosiluku tuo 22, mitähän ne on meille suunnitelleetkaan...)
Miks tää palsta on jumittanu 2-3 viikkoa ja aukeaa välillä huonosti? Mikään muu uutissivu ei tee samaa. Noh, ei niin että kukaan mun älyvapaita juttuja niin varsinaisesti tartteis, mutta....
Eikä mullaMul ei jumita.
Mä olen kiinalaisessa horoskoopissa tiikeri, mutta emmie enää lapsia pyöräyttele maailmaan...pyöräytä sinäHyvää vuotta 2022, helmikuun alusta alkaa tiikerin vuosi, ehkäpä muutama palstamamma pyöräyttää itsevarman (ja mahdollisimman vinosilmäisen) pikku tiikerin?
No emmä ollu siellä laskettelemassa tänäänkävin tsekkaa näkyykö laskettelurinteessä tai hissijonossa hyviä toppahousupeppuja
ei ollu kehumista
Olit kuitennii siellä, stringeissä!No emmä ollu siellä laskettelemassa tänään
Niin olinkin. Täällä candy stringeissäOlit kuitennii siellä, stringeissä!