Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en silleen tykkää parrasta miehellä.
Mun mielestä sänkä on sexy, eikä ainkaan karviksen sänkä oo muuta kun tuntunut hyvältä mun peppuposkella tai sisäreidellä jne.
Mutta karvis vaan lyhentää sänkää, eikä ajele kokonaan pois kun harvoin. Se uus sänkä mikä puskee on kyllä melko terävää.
Samoin kuin naisten pimpuissakin jos ei alvariisaa sheivaa.
 
Mun mielestä sänkä on sexy, eikä ainkaan karviksen sänkä oo muuta kun tuntunut hyvältä mun peppuposkella tai sisäreidellä jne.
Mutta karvis vaan lyhentää sänkää, eikä ajele kokonaan pois kun harvoin. Se uus sänkä mikä puskee on kyllä melko terävää.
Samoin kuin naisten pimpuissakin jos ei alvariisaa sheivaa.
On ne kivan näköiset joillakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Täällä on taas joukko OMG-väkeä yökylässä.
Mikäköhän siinä on että tytöt käyvät aina laumapissillä? Siellä kiherrellään ja hiivatinmoinen puheen pulina ja naurun räkätys.
En muista, että itse olisin nuorena viihtynyt noin hyvin vessassa.:unsure:
 
Mun mielestä sänkä on sexy, eikä ainkaan karviksen sänkä oo muuta kun tuntunut hyvältä mun peppuposkella tai sisäreidellä jne.
Mutta karvis vaan lyhentää sänkää, eikä ajele kokonaan pois kun harvoin. Se uus sänkä mikä puskee on kyllä melko terävää.
Samoin kuin naisten pimpuissakin jos ei alvariisaa sheivaa.
No juu, ohan mulla tuo pilis onebladerunner jolla voi rimmata. Nyt vedin tissiposkeks
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta.
Mä taas kysyn että onko kellään muksuja jotka ois niin laiskoja illalla, että tupsahtaisivat nukkumaan päivävaatteisillaan? Eilen sai mesota noiden kanssa kun nuo oli college-paidassa ja päällishousuissa menossa petivaatteiden väliin.
Mesosin niille että päällyshousut (joilla istutaan päivällä ties mihin pskaan) on nukkuessa oltava pois, ja mielellään päällyspaitakin. Joku combo t-paita ja pikkarit (jos ei käytä pyjamaa) ois ok.
Tai pakkasilla välihousut voi toimittaa pyjamahousujen virkaa.
 
Täällä on taas joukko OMG-väkeä yökylässä.
Mikäköhän siinä on että tytöt käyvät aina laumapissillä? Siellä kiherrellään ja hiivatinmoinen puheen pulina ja naurun räkätys.
En muista, että itse olisin nuorena viihtynyt noin hyvin vessassa.
Ihanat. :LOL: Ehkä ne on siinä kohteliaita sua ja toisiaan kohtaan, etteivät halua jokainen yksitellen yöllä koluta vessassa? Haluavat antaa sun nukkua?
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Huomenta.
Mä taas kysyn että onko kellään muksuja jotka ois niin laiskoja illalla, että tupsahtaisivat nukkumaan päivävaatteisillaan? Eilen sai mesota noiden kanssa kun nuo oli college-paidassa ja päällishousuissa menossa petivaatteiden väliin.
Mesosin niille että päällyshousut (joilla istutaan päivällä ties mihin pskaan) on nukkuessa oltava pois, ja mielellään päällyspaitakin. Joku combo t-paita ja pikkarit (jos ei käytä pyjamaa) ois ok.
Tai pakkasilla välihousut voi toimittaa pyjamahousujen virkaa.
ei ole
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä