Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pakko todeta, että kun on päiviä, joina se näyttää siltä, ku ois ainakin kuudennella, niin mun puolesta voisi olla välillä vaikka synnytyskin edessä. Siis toki olettaen, että sen jälkeen olisi edes muutama kuukausi "ei raskaana" versiota.


Toisaalta on toki hauskaa näyttää aamulla ihan normaalilta ja illalla kakskyt kiloa isommalta vaikka vaaka näyttää samaa kuin aamulla. Ei oo tylsää mun elämä, ei.
Sitä on keskivartalolihavuuteen taipuvaisen elämä...samma här...:(
 
Niin siis mun mielestä vanhan kansan merkeistä osa on jees, osa ei.

Joku "jos harakka yskäisee aamulla, tulee halla" ei päde, mutta vuodenaikojen ennakoiminen luontoa tarkkailemalla voi pitää paikkansa.

Ja mulla on joku ihme ajatus että "lämmön kokonaismäärä vuoden aikana on vakio, ja se jakautuu pitkin vuotta".
Eli jos lämmin talvi, niin lämpöä ei riitä kesälle.
Voi olla eri mieltä mun kans
Juu, vaikeeta se on... ennustaminen... varsinkin tulevaisuuden ennustaminen.
Kun ennen oli sellanen "tieto", että ensimmäisestä suojasta uudenvuoden jälkeen on kakssataa päivää rukliinleikkoon. Ja toisaalta sanotiin, että jos on usva uunnavuonna, niin on halla heinäkuussa, talvi keskellä kesää. Kumpaakos tossa sitten uskoisi. Tällaisia ne wanhan ajan ennustukset suurimmaksi osaksi on. Täynnä ristiriitaisuuksia.
Kyllä tuosta lämpösummastakin jotyakin voi päätellä, mutta sekin tarvitsee sellaisen sadan vuoden aikajänteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mullei oo minkäänlaisia menkkakipuja ollu 20 vuoteen.

Mut syön paljon ruisleipää. Se turvottaa mutta se on hyvää.
Mulla taas ei oo ollut edes menkkoja puoleen vuoteen mutta kipuja riittää.

Mä en saisi syödä mitään. Tai siis mitään hyvää. Ei sokeria missään muodossa, hiilihappopitoiset juomat ovat ehkä pahin (siideri ja hapanoluet, nyyh) hiiva on pahasta, mausteet, kaali, sipuli, pavut, herneet... ja voi vuossata, ojos menen syömään tuoretta leipää ja hörppään viiniä päälle... pullasta ei kannattane edes mainita noiden jälkeen.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti ja Echo
Mulla taas ei oo ollut edes menkkoja puoleen vuoteen mutta kipuja riittää.

Mä en saisi syödä mitään. Tai siis mitään hyvää. Ei sokeria missään muodossa, hiilihappopitoiset juomat ovat ehkä pahin (siideri ja hapanoluet, nyyh) hiiva on pahasta, mausteet, kaali, sipuli, pavut, herneet... ja voi vuossata, ojos menen syömään tuoretta leipää ja hörppään viiniä päälle... pullasta ei kannattane edes mainita noiden jälkeen.
Ärtyvän suolen oireyhtymä?
 
Mulla taas ei oo ollut edes menkkoja puoleen vuoteen mutta kipuja riittää.

Mä en saisi syödä mitään. Tai siis mitään hyvää. Ei sokeria missään muodossa, hiilihappopitoiset juomat ovat ehkä pahin (siideri ja hapanoluet, nyyh) hiiva on pahasta, mausteet, kaali, sipuli, pavut, herneet... ja voi vuossata, ojos menen syömään tuoretta leipää ja hörppään viiniä päälle... pullasta ei kannattane edes mainita noiden jälkeen.
saaks sää syödä mitään?
 
9MM
En varmaan 20 vuoteen. Piirrosjälki on niin surkeaa. Akusta tehty joku naamanvääntelijä.
ach 20 vuotta sitten olin perhekodissa ja aina ostin uusimman akkarin junalukemiseks olin siis puuppolassa. ja mä keräsin kaikki akkarit 1 220 sillä aijalla. uusia en oo ostanut mut vanhoissa akkareissa oli paljon hyvää. uusia en oo hirveemmin lukenut. mikä hahmo sä olisit aku ankka maailmassa eniten? itte musta pekka ;)
 

Yhteistyössä