Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Näyttääks Iines tsainalta?
EI.
Ja ulkonäöltäni lähenen kyllä uhkaavasti jo Mummo Ankkaa tai Hullu-Riittaa, joten m1es ei muhun vilkaisisikaan. (Joku fiksu hopeakettu joka tunnistaa ryppyjen alta uljaat piirteeni, vilkaisisi useamman kerran että wau :sneaky:)
Enkä mä jaksaisi treffata jotain Kiinan nuorisoseuran pimujen harrastajaa.
Mä en usko, että näytät Mummo Ankalta tai Hullu-Riitalta (kuka se ees on?), niin ja onhan Iineksellä vinot silmät...voihan se olla kiinalainen ankka:whistle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
9MM
noniin mek ja krut alkaa astella alttarille. miten kais roosi ja elena jelppaa mekkiä tässä onnen tunteessa onko saate sanoi? ja algoma sinä isänä mitä mieltä kun tytär menee naimisiin vastustako? ja ekko nyt se hää biisi joka sopii sulhas parille kun ne marssii kohti paaiva ja menee naimisiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
noniin mek ja krut alkaa astella alttarille. miten kais roosi ja elena jelppaa mekkiä tässä onnen tunteessa onko saate sanoi? ja algoma sinä isänä mitä mieltä kun tytär menee naimisiin vastustako? ja ekko nyt se hää biisi joka sopii sulhas parille kun ne marssii kohti paaiva ja menee naimisiin
Minä: Mekko, muista että tää on sun loppuelämäsi ensimmäinen päivä tuon hunksin kanssa, eli hanimuunin ehtoona annat sille semmoset kyyit, että tietää naineensa ja tietää myös naineensa tosi naisen.
*katselee mekon järkyttynyttä ilmettä* ''Sen puheen piti olla romanttinen''
Minä: ...Jaa...no siinä tapauksessa ei muuta kun sakset auki ja hommiin'' ja pukkaan mekon kohti alttaria...taadattadaa taadattadaa, taadatta taadatta taadattadaaaa....
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m.e.k.

Yhteistyössä