Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mun uteliaisuus tuota Marinin piirakkaohjetta kohtaan voitti Marin-ärsytyksen, eli ostin jo ainekset:

Jos tuo on parempaa kuin mun hyvänmakunen feta-tomaatti-pinaattipiirakka, niin revin peliverkkarini ja meen niillä Prismaan. :unsure:
vegepaskaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Iltaa tännekin

Mulla on poikaa ikävä....kaikkia poikia, mutta tätä yhtä sen takia etten näje kuukauteen:(
Nokkakin vuotaa ja aivastuttaa koko ajan. Tulis ne kauan kaivatut lumet tännekin, että piristyis enemmän :unsure:
Mä oon tylsä ihminen tänä syksynä, mutta ekaa kertaa haluisin oikein lämpimän ja pitkän syksyn. Ja että talvi alkais kunnolla vasta uudenvuoden jälkeen.

Tässä on ollu muutamana talvena semmosia megatalvia (joista tulee kesällä megahelteet) että hirvittää vähän etukäteen se pakkasen ja lumen määrä.

Niin paljon kuin oon aikaisemmin intoillu perinteisen, lapsuuden talvien ja talviliikunnan perään, niin nyt pelottaa semmonen supertalvi ja superkesä. Ääri-ilmiöt siis.

Vaikee selittää. Mut nyt en jaksaisi sitä, että talvipakkaset on suunnilleen katkeamattomana seuraavat 5 kk...:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä oon tylsä ihminen tänä syksynä, mutta ekaa kertaa haluisin oikein lämpimän ja pitkän syksyn. Ja että talvi alkais kunnolla vasta uudenvuoden jälkeen.

Tässä on ollu muutamana talvena semmosia megatalvia (joista tulee kesällä megahelteet) että hirvittää vähän etukäteen se pakkasen ja lumen määrä.

Niin paljon kuin oon aikaisemmin intoillu perinteisen, lapsuuden talvien ja talviliikunnan perään, niin nyt pelottaa semmonen supertalvi ja superkesä. Ääri-ilmiöt siis.

Vaikee selittää. Mut nyt en jaksaisi sitä, että talvipakkaset on suunnilleen katkeamattomana seuraavat 5 kk...:)
äläpä muuta, ens talvi vois olla semmonen leuto (-1...-10) ja lunta max 40cm

jonkun kerran vois käydä suvi niin lumet tippus katolta hallituksti
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Voi p...v....kuutamon valaisemat kannikat sentään!!! :mad:

Kuka idioott...retard....öö...vähän kevyemmin ajattelemiseen suhtautuva on suunnitellu kuiva-aineille pahvilaatikot, joissa on läppä sivussa, jonka alkamiskohta on jopa pari senttiä yläreunasta alaspäin?

Lisäsin seesaminsiemeniä tuohon chililohikastikkeeseen, ja eikös täydestä purkista roiskunu seesaminsiementä keittiön pöydälle?
Sama on joissakin riisipaketeissa. Ensimmäistä tai tokaa kertaa ku otat, niin täyden purkin sivuluukusta tulee tavaraa enemmän ku joulupukin muorilla aattopuuroonsa. :cautious:

Se luukku pitää olla heti yläreunan jälkeen!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Voi p...v....kuutamon valaisemat kannikat sentään!!!

Kuka idioott...retard....öö...vähän kevyemmin ajattelemiseen suhtautuva on suunnitellu kuiva-aineille pahvilaatikot, joissa on läppä sivussa, jonka alkamiskohta on jopa pari senttiä yläreunasta alaspäin?

Lisäsin seesaminsiemeniä tuohon chililohikastikkeeseen, ja eikös täydestä purkista roiskunu seesaminsiementä keittiön pöydälle?
Sama on joissakin riisipaketeissa. Ensimmäistä tai tokaa kertaa ku otat, niin täyden purkin sivuluukusta tulee tavaraa enemmän ku joulupukin muorilla aattopuuroonsa.

Se luukku pitää olla heti yläreunan jälkeen!
Thänks täytyypä tehdä oma reikä sinne ylös jossa noin ei ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Voi p...v....kuutamon valaisemat kannikat sentään!!! :mad:

Kuka idioott...retard....öö...vähän kevyemmin ajattelemiseen suhtautuva on suunnitellu kuiva-aineille pahvilaatikot, joissa on läppä sivussa, jonka alkamiskohta on jopa pari senttiä yläreunasta alaspäin?

Lisäsin seesaminsiemeniä tuohon chililohikastikkeeseen, ja eikös täydestä purkista roiskunu seesaminsiementä keittiön pöydälle?
Sama on joissakin riisipaketeissa. Ensimmäistä tai tokaa kertaa ku otat, niin täyden purkin sivuluukusta tulee tavaraa enemmän ku joulupukin muorilla aattopuuroonsa. :cautious:

Se luukku pitää olla heti yläreunan jälkeen!
kääntää ton purkin kylyksilleen niin että aukko sojottaa ylöspäin ennenku avaa luukun

näin isnööri ratkasis pulman
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo

Yhteistyössä