Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta.

Tittidi-dii-di-dii *fanfaari*:
Olen saavuttanut keski-ikäisyyden yhden rajapyykin:

Päätin tällä viikolla kesän ja viime vuosien rientojen perusteella, että mikään yöllä 24 jälkeen tapahtuva juttu ei ole niin tärkeä, että uhraisin alkuyön yöuneni. Ei häiden, 50-vuotisjuhlien jatkot, ei tyky-illan jatkot, ei leffa, ei seksi.

Mulle on tosi tärkee olla päivällä virkeä, ja mulle jokainen päivä on tärkeä. Inhoan väsyneen horkkaista ja vetelää olotilaa.
Ja klo 24 jälkeen ei tapahdu mitään mikä olennaisesti parantaisi mun ihmissuhteita: porukka alkaa olla unista ja vaisua.

Mun mummo-asetukset otti harppauksen eteenpäin. :)
 
Huomenta.

Tittidi-dii-di-dii *fanfaari*:
Olen saavuttanut keski-ikäisyyden yhden rajapyykin:

Päätin tällä viikolla kesän ja viime vuosien rientojen perusteella, että mikään yöllä 24 jälkeen tapahtuva juttu ei ole niin tärkeä, että uhraisin alkuyön yöuneni. Ei häiden, 50-vuotisjuhlien jatkot, ei tyky-illan jatkot, ei leffa, ei seksi.

Mulle on tosi tärkee olla päivällä virkeä, ja mulle jokainen päivä on tärkeä. Inhoan väsyneen horkkaista ja vetelää olotilaa.
Ja klo 24 jälkeen ei tapahdu mitään mikä olennaisesti parantaisi mun ihmissuhteita: porukka alkaa olla unista ja vaisua.

Mun mummo-asetukset otti harppauksen eteenpäin.
Mä olen tehnyt noin jo ennen keski-ikää. Jos on aikainen herätys töihin.
Mutta vapaalla ollessa ei ole niin väliä. Varsinkaan seksin suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Echo
Huomenta.

Tittidi-dii-di-dii *fanfaari*:
Olen saavuttanut keski-ikäisyyden yhden rajapyykin:

Päätin tällä viikolla kesän ja viime vuosien rientojen perusteella, että mikään yöllä 24 jälkeen tapahtuva juttu ei ole niin tärkeä, että uhraisin alkuyön yöuneni. Ei häiden, 50-vuotisjuhlien jatkot, ei tyky-illan jatkot, ei leffa, ei seksi.

Mulle on tosi tärkee olla päivällä virkeä, ja mulle jokainen päivä on tärkeä. Inhoan väsyneen horkkaista ja vetelää olotilaa.
Ja klo 24 jälkeen ei tapahdu mitään mikä olennaisesti parantaisi mun ihmissuhteita: porukka alkaa olla unista ja vaisua.

Mun mummo-asetukset otti harppauksen eteenpäin.

Tää on ihan totta!

Ainoa poikkeus kannattaa kerran kesässä kesäloman alkupäivillä jos on kirkas keli ja täysikuu. Sit on kiva valvoa ja ihastella valoisaa yötä. Mut se vaatii seuraavana ja sitä seuraavina päivänä päikkärimahdollisuuden.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Mä olen tehnyt noin jo ennen keski-ikää. Jos on aikainen herätys töihin.
Mutta vapaalla ollessa ei ole niin väliä. Varsinkaan seksin suhteen.
Mä oon ilmoittanu miehelle että jos ei osaa vongata seksiä ennen klo 24 vaan ulisee sitä sen jälkeen, niin ei heru.

Just kun on nukahtamassa niin ei oikein innosta alkaa hoitaa jotain aikataulutusneroa jolla on ollu koko päivä aikaa ehdotella sutinoita...
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: m1es ja m.e.k.
Mä oon ilmoittanu miehelle että jos ei osaa vongata seksiä ennen klo 24 vaan ulisee sitä sen jälkeen, niin ei heru.

Just kun on nukahtamassa niin ei oikein innosta alkaa hoitaa jotain aikataulutusneroa jolla on ollu koko päivä aikaa ehdotella sutinoita...
paljon kivempi sutinoida päivällä virkeänä kuin yöllä puolinukuksissa
 
Toisaalta kaipaan noita aikoja. En ollut yksin.
Niin...mä oon nyt semmosessa tilanteessa että haluan rauhaa ja yksinäisyyttä. En oo semmosta kokenu 20 vuoteen.

Ootan sitä päivää kuin kuuta nousevaa kun kuopuskin muuttaa pois kotoa ja mun puolesta muksut saa mennä vaikka Hondurasiin töihin jos vain siivet kantaa. No sit mun surkeilla terveysgeeneillä varustettu mies voi kupsahtaa sydäriin milloin tahansa ja se ei olisi kiva.

Pitää olla varovainen, ettei toivo sitä rauhaa ja hiljaisuutta liikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Niin...mä oon nyt semmosessa tilanteessa että haluan rauhaa ja yksinäisyyttä. En oo semmosta kokenu 20 vuoteen.

Ootan sitä päivää kuin kuuta nousevaa kun kuopuskin muuttaa pois kotoa ja mun puolesta muksut saa mennä vaikka Hondurasiin töihin jos vain siivet kantaa. No sit mun surkeilla terveysgeeneillä varustettu mies voi kupsahtaa sydäriin milloin tahansa ja se ei olisi kiva.

Pitää olla varovainen, ettei toivo sitä rauhaa ja hiljaisuutta liikaa...
Juu, ymmärrän. Mutta olis mies jota kiusata. Eikä olla ihan yksin. :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja nyt jo kaipaan muksujen vauva- ja pikkulapsiaikoja.
Kyllä elämä oli helppoa.

Univelkaa, hiekkapakan reunalla istumista, mammakahvilaa.

Nyt saa jännätä pärjääkö nuo kouluissa ja opiskeluissa ja töissä ja saavatko vakipaikan ja onko kavereita (onneks nyt jonkin verran ainakin) ja saako ne aikanaan puolisot (no niiden kohdalla saavat tehdä kuinka lystäävät)....huhheijjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Huomenta.

Tittidi-dii-di-dii *fanfaari*:
Olen saavuttanut keski-ikäisyyden yhden rajapyykin:

Päätin tällä viikolla kesän ja viime vuosien rientojen perusteella, että mikään yöllä 24 jälkeen tapahtuva juttu ei ole niin tärkeä, että uhraisin alkuyön yöuneni. Ei häiden, 50-vuotisjuhlien jatkot, ei tyky-illan jatkot, ei leffa, ei seksi.

Mulle on tosi tärkee olla päivällä virkeä, ja mulle jokainen päivä on tärkeä. Inhoan väsyneen horkkaista ja vetelää olotilaa.
Ja klo 24 jälkeen ei tapahdu mitään mikä olennaisesti parantaisi mun ihmissuhteita: porukka alkaa olla unista ja vaisua.

Mun mummo-asetukset otti harppauksen eteenpäin.
Ai että tähän malliin, tervetuloa kerhoon:
Kultainen keski-ikä
Ennen vanhaan sattui ja tapahtui, nykyään ei tapahdu mitään, mutta joka paikkaan kyllä sattuu.
Voi tehdä kolmea asiaa yhtäaikaa, mutta samalla unohtaa, mitä ne kaksi muuta asiaa olivatkaan.
Seksi maistuisi useammankin, mutta ne esileikit vievät miehen voimat.
Kahdesti yössä tarkoittaa enää vain vessassa käyntejä...
Lopuksi lohdutukseksi kaikille ikääntyville: Kaikilla ihmisillä on valokuvamuisti, mutta joillakin ei
onneksi ole filmiä...
 
Ai että tähän malliin, tervetuloa kerhoon:
Kultainen keski-ikä
Ennen vanhaan sattui ja tapahtui, nykyään ei tapahdu mitään, mutta joka paikkaan kyllä sattuu.
Voi tehdä kolmea asiaa yhtäaikaa, mutta samalla unohtaa, mitä ne kaksi muuta asiaa olivatkaan.
Seksi maistuisi useammankin, mutta ne esileikit vievät miehen voimat.
Kahdesti yössä tarkoittaa enää vain vessassa käyntejä...
Lopuksi lohdutukseksi kaikille ikääntyville: Kaikilla ihmisillä on valokuvamuisti, mutta joillakin ei
onneksi ole filmiä...
Tuon mä otan talteen ja luen jonkun tuttuni 50-vuotisjuhlissa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes 57
Vavva tuli mammalle yökylään, eli tiiossa rupattelua, kaksinpeliä pleikkarilla, mässyjä, höpöttelyä, netflixiä, jääkaapin tyhjentämistä ettei mamman ruuat lennä roskiin, pitkälle yöhön valvomista ja minun urvahtaminen sohvalle ja heräämistä siihen, että toinen ravistelee tyynyä ja sanoo reippaalla äänellä ''hei, älä nuku siinä!''.... :love: :love: :love:
 
Vavva tuli mammalle yökylään, eli tiiossa rupattelua, kaksinpeliä pleikkarilla, mässyjä, höpöttelyä, netflixiä, jääkaapin tyhjentämistä ettei mamman ruuat lennä roskiin, pitkälle yöhön valvomista ja minun urvahtaminen sohvalle ja heräämistä siihen, että toinen ravistelee tyynyä ja sanoo reippaalla äänellä ''hei, älä nuku siinä!''....
Mun teinipoika tulee kotona käymään v.2025:

Hali.
"Hyi, haiset niinku et ois viikkoon käyny suihkussa!" *teini käy suihkussa*
Teini nukahtaa.
Herättyä alkaa äidin tenttaus lihapatojen ääressä.
"No mites koulu/armeija? Onko sulla kokeita? Onko siellä kivaa porukkaa? Mitä sä illalla teet ruokaa? Riittääkö raha, alapas katella iltatöitä jos ei riitä!"

Katellaan leffaa. Äiti pörröttää teinin hiuksia vähän väliä niin että sillä menee hermo.
Mä:"Äitin muru! Ja sitten et valvo ja kolua klo 24 yli! Ja mä oon sun huonees sisustanu antiikkibarokilla, koita maata sillä 1700-luvun sohvalla!"

Teini lähtee aamulla takaisin kaupunkiin. Äiti haikeana sujauttaa setelin kouraan, "mä tuun käymään ja tekemään sit tupatarkastuksen ensi viikolla! Muista pestä hampaat!"

Teini häipyy jo kiireellä ovesta.

*Kauhumami katsoo ikkunasta kaihoten ja alkaa sitten pyyhkiä pölyjä barokkivaasista*
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä