Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun teinipoika tulee kotona käymään v.2025:

Hali.
"Hyi, haiset niinku et ois viikkoon käyny suihkussa!" *teini käy suihkussa*
Teini nukahtaa.
Herättyä alkaa äidin tenttaus lihapatojen ääressä.
"No mites koulu/armeija? Onko sulla kokeita? Onko siellä kivaa porukkaa? Mitä sä illalla teet ruokaa? Riittääkö raha, alapas katella iltatöitä jos ei riitä!"

Katellaan leffaa. Äiti pörröttää teinin hiuksia vähän väliä niin että sillä menee hermo.
Mä:"Äitin muru! Ja sitten et valvo ja kolua klo 24 yli! Ja mä oon sun huonees sisustanu antiikkibarokilla, koita maata sillä 1700-luvun sohvalla!"

Teini lähtee aamulla takaisin kaupunkiin. Äiti haikeana sujauttaa setelin kouraan, "mä tuun käymään ja tekemään sit tupatarkastuksen ensi viikolla! Muista pestä hampaat!"

Teini häipyy jo kiireellä ovesta.

*Kauhumami katsoo ikkunasta kaihoten ja alkaa sitten pyyhkiä pölyjä barokkivaasista*
Mä tahtoo sisustaa kotini 1700-luvun tyyliin!!!
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja m.e.k.
Mä en tiedä vielä vuosilukua mutta joo tohon tyyliin! Ja pari mekkoa.
Eiku kaappi täynnä ihania mekkoja...aattele nyt miten ne korostaisi sinunkin uhkeaa poveasi.
Voin kuvitella kuinka ruutiksella menis renkipoikana talleilla heinänkorsi väärään kurkkuun kun sinä tallustelisit siveästi mekonhelmat heiluen ohi :whistle:
 
teillä takkuaa aika usein?

Siis ei meillä takkua. Vaan työmaalla missämilloinkin tehdään duunia.

Ku me tehdään urakalla halutaan tietysti tehdä nopsaan. Mut työmaalla muut ovat tuntiliksalla ni eihän niitä kiinnosta v.ittuakaan päästäänkö me tekemään nyt vai huomenna. -Paitsi sit,ku työmaa on jo myöhässä, alkaa usein kiinnostaa. Ja lopputulos on se, että joulukuussa ois kahdeksan työmaata mitkä piti olla valmiina elokuussa.
 
Siis ei meillä takkua. Vaan työmaalla missämilloinkin tehdään duunia.

Ku me tehdään urakalla halutaan tietysti tehdä nopsaan. Mut työmaalla muut ovat tuntiliksalla ni eihän niitä kiinnosta v.ittuakaan päästäänkö me tekemään nyt vai huomenna. -Paitsi sit,ku työmaa on jo myöhässä, alkaa usein kiinnostaa. Ja lopputulos on se, että joulukuussa ois kahdeksan työmaata mitkä piti olla valmiina elokuussa.
sori, tarkoitinkin juuri tuota että työmaan muut tekijät on usein epäsynkroonissa
 

Yhteistyössä