Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
@Latimeria ! Varsieväkala!

Miten purjehtijat nukkuu kun ne menee vaikka Atlantin yli?

Mun pitää tietää vaikken lähe ees veneilemään. Ja vaikken tee sillä tiedolla mitään.
Joo, tosiaan autopilotti on päällä. Siellä ei ole vaarana kiviä ja kareja, voi nukkua rauhallisin mielin. Tosin joskus ne törmää valaan kanssa, niin sillon kyllä astiat tippuu hyllyistä ;)
 
  • Haha
Reactions: Echo
Heipsansaa kaikille:)

Täällä paistaa aurinko, aamulla oli tosi nihkee ja sateelle tuoksuva ilma, mutta se meni sitten ohi...onneksi.
Armeijan alokaskin kävi täällä ja simahti sohvalle jo n. klo 22 eilen, rupateltiin sitten aamusta reilusti iltapäivään saakka ja kuulin monet hauskat jutut siitä miten kaikki on mennyt.
Poika on yhtä herkästi nauravainen kuin minä, joten on saanut monet kerrat sitten kuulla huudon ''Ei naureta siellä'' tai ''Mikäs alokas *sukunimi* oikein naurattaa?'' tai ''nyt sitten loppuu se pärskiminen siellä rivissä alokas *sukunimi*'' jne...
Nukkuminen helteillä oli yhtä tuskaa, kun kuulema ''hirvee soija haisi ja tuuletuksena toimi, miten toimikaan, avoimet ikkunat.''
 
Ai niin ja kissamummo on läheisyyden kipeä ja välttelee ikkunoita.
Vähän oli reissussa rähjääntynyt, mutta ei onneksi rikkonut paikkojaan...joku lihasjumi/revähdys sillä on, mutta se menee kyllä ajan kanssa ohi kuhan ottaa nyt rauhallisesti. Hirveesti syö ruokaa ja siinä missä ennen nirsoili kaikelle, nyt syö kaiken mitä kippoon saa. :giggle:
 
Tääl ollaan!

Yöllä lämpötila putosi plus viiteen asteeseen. Päivällä kalastettiin villahousuissa ja toppatakeissa. Hanskaita oli ikävä. Niitä ku ei älytty pakata. Saunassa sentään oli lämmin! Ja uiminen on miellyttävää koska veden alla rakeet eivät piiskaa ihoa.

Meillä on siis ehkä hieman tylsää. Onneksi on luuri ja netti ja te siinä. <3
 
Tääl ollaan!

Yöllä lämpötila putosi plus viiteen asteeseen. Päivällä kalastettiin villahousuissa ja toppatakeissa. Hanskaita oli ikävä. Niitä ku ei älytty pakata. Saunassa sentään oli lämmin! Ja uiminen on miellyttävää koska veden alla rakeet eivät piiskaa ihoa.

Meillä on siis ehkä hieman tylsää. Onneksi on luuri ja netti ja te siinä. <3
No niii, olihan täällä joku....mä kaivoin tään ketjun kolmannelta sivulta saakka:eek:
Missä te ootte kun noin kylmä yö oli?
 

Yhteistyössä