Laita oliivi päälle, niin on Espanjalaiset syövät kyllä paljon makkaraa.Eli jos mä vedin eilen Atrian grillimakkaraa, nii oliko se tapaksia?
Laita oliivi päälle, niin on Espanjalaiset syövät kyllä paljon makkaraa.Eli jos mä vedin eilen Atrian grillimakkaraa, nii oliko se tapaksia?
Ne laittaa ruorin narulla kiinni siksi aikaa... ainakin elokuvissa. Eiku automaattiohjaus. Eihän ne hereilläkään koko ajan itse ohjaa@Latimeria ! Varsieväkala!
Miten purjehtijat nukkuu kun ne menee vaikka Atlantin yli?
Mun pitää tietää vaikken lähe ees veneilemään. Ja vaikken tee sillä tiedolla mitään.
En tiiä.Mut jos on 200 m vettä alla?
Miten Hjallis nukkui kun meni vaikka Atlantin yli?
Mikä erottaa suomalaisen ja espanjalaisen keittiön?Laita oliivi päälle, niin on Espanjalaiset syövät kyllä paljon makkaraa.
Joo, tosiaan autopilotti on päällä. Siellä ei ole vaarana kiviä ja kareja, voi nukkua rauhallisin mielin. Tosin joskus ne törmää valaan kanssa, niin sillon kyllä astiat tippuu hyllyistä@Latimeria ! Varsieväkala!
Miten purjehtijat nukkuu kun ne menee vaikka Atlantin yli?
Mun pitää tietää vaikken lähe ees veneilemään. Ja vaikken tee sillä tiedolla mitään.
Täällä tuulee kovaa. Sadekuuroja on luvattu. Saas nähä sataako.Vettä ripsii kattoon. Tuulee. Päikkäriaika.
Aiotko Elena tehdä meidät muut palstalaiset onnelliseksi.Huhuuu, misä kaikki ooooon?
Eiku aattelin, että sinä tekisit meidät muut onnelliseksiAiotko Elena tehdä meidät muut palstalaiset onnelliseksi.
No niii, olihan täällä joku....mä kaivoin tään ketjun kolmannelta sivulta saakkaTääl ollaan!
Yöllä lämpötila putosi plus viiteen asteeseen. Päivällä kalastettiin villahousuissa ja toppatakeissa. Hanskaita oli ikävä. Niitä ku ei älytty pakata. Saunassa sentään oli lämmin! Ja uiminen on miellyttävää koska veden alla rakeet eivät piiskaa ihoa.
Meillä on siis ehkä hieman tylsää. Onneksi on luuri ja netti ja te siinä. <3
Voih, mulla on paljon pienemmät, mutta malliltaan tosi kivat!Elenan jänistämisen varalta...
Posiolla. Mut huomenna kittilään eikä keli näytä yhtään paremmalta.No niii, olihan täällä joku....mä kaivoin tään ketjun kolmannelta sivulta saakka
Missä te ootte kun noin kylmä yö oli?
Aamuteeveessä näytetään aina eri paikkojen lämpötiloja ja siellä lupailtiin Kittilään aika kylmää kyytiä (sään osalta)Posiolla. Mut huomenna kittilään eikä keli näytä yhtään paremmalta.
Jepulis. Aion saunoa. Paljon!Aamuteeveessä näytetään aina eri paikkojen lämpötiloja ja siellä lupailtiin Kittilään aika kylmää kyytiä (sään osalta)
Mä olen haaveillut vuosia siitä, että pääsisin vanhanajan savusaunaan, missä noki tuoksuu ja näkyyJepulis. Aion saunoa. Paljon!
Missäs me oltiin. Kuhmon suunnilla. Siellä on parikin erämökkiä, vuorokauden varaushinta alle satasen, ja savusauna rannassa. Ja puut tietty kuuluvat hintaan.Mä olen haaveillut vuosia siitä, että pääsisin vanhanajan savusaunaan, missä noki tuoksuu ja näkyy