Miten ihmeessä se olisi villiintynyt viikossa? Menet sinne naapuriin ja kutsut kissaa ruokakuppi kädessä.Kissa on löytynyt naapurin tontilta, ulkorakennuksesta, mutta vielä pitää saada loukkuun.
Huh ja puh....heti tunnistin sen videolta, jonka naapuri oli pojalle laittanut.
Vapaaksi päässyttä kissaa ei saa kutsua luokse, todennäköisesti pelästyy. Tossa rakennuksessa on ainakin 2 koloa mistä pääsee pakoon...joten tässä vaaditaan nyt kärsivällisyyttä (vieläkin).Miten ihmeessä se olisi villiintynyt viikossa? Menet sinne naapuriin ja kutsut kissaa ruokakuppi kädessä.
Tinder profiili. Vähän mietityttää tuon kuvan takia.
Tän palstan m1es ei mun käsittääkseni ole mikään koiraihminen, eli ei ainakaan sen puolesta täsmää…ellei yritä sitten vaan hämätä jotta ei jää kiinni! :interested:
Joku törkimys (ikämies-Jussi?) on kaapannut hienon avatar-kuvani. Tosin, ikävä kyllä ne eivät enää ole käytössä täällä.Toisaalta katseessa on selvästi samanlainen elämän nälkä ja poliittinen kiihko, että voi hyvinkin olla m1es (koiraihminen on tod.näk. harhautusyritys)...
Kivan näköisiä "intiaaneja" ajalta ennen kulttuurisen omimisen kauhistelua.
Voittaako tsainapimut heittämällä?Kivan näköisiä "intiaaneja" ajalta ennen kulttuurisen omimisen kauhistelua.
Ei.Voittaako tsainapimut heittämällä?
Kyllä sinä nyt taidat olla samaa mieltä mun kanssani, eikös vaan jooEi.
Oikeat intiaaninaiset ovat tietenkin etnisiä itä-aasialaisia, sieltä heidän esi-isänsä tulivat.
Noissa netin kuvissa esiintyy yleensä kaunis amerikkalaisnainen kuvitteellisissa intiaanivermeissä, mutta on siellä joukossa oikeitakin "alkuperäisamerikkalaisia".
Aika tuhtia. Eikö oo kasviksia?Chorizoa tai serranonkinkkua, lampaanmaitojuustoa ja vaaleaa limppua!
Koita nyt saada koko maailma aasialaiseksi. Joooooo ehkä tsiljoona (tai Roope Ankan fantastiljardi) vuotta sitten ne vaelteli Aasiasta Amerikkaan, mutta ei ainakaan enää intiaanipäällikkö Istuva Härkä näyttäny miltään Tsingis Kaanilta tai Kim Jong-Unilta.Ei.
Oikeat intiaaninaiset ovat tietenkin etnisiä itä-aasialaisia, sieltä heidän esi-isänsä tulivat.
Noissa netin kuvissa esiintyy yleensä kaunis amerikkalaisnainen kuvitteellisissa intiaanivermeissä, mutta on siellä joukossa oikeitakin "alkuperäisamerikkalaisia".
Ei jos puhutaan tapaksista, ituhipit voi syödä jotain muutaAika tuhtia. Eikö oo kasviksia?
Kissamies kelpaa. Mistä hänet voi löytää?Joku törkimys (ikämies-Jussi?) on kaapannut hienon avatar-kuvani. Tosin, ikävä kyllä ne eivät enää ole käytössä täällä.
Jos tilanne olisi niin kamala, että seuraa pitäisi etsiä Tinderistä, ei katseessani olisi "elämän nälkää" tai "poliittista kiihkoa", vaan silmät pyörisivät epäuskoisina - "ei voi olla totta".
Noita täsmäämättömyyksiä ovat koiraihminen, netflix (en ymmärrä kuinka joku voi tuntikausia seurata sarjan X käänteitä) ja osittain elokuvatkin (tai sanotaan että olen valikoiva elokuvien suhteen).
MEKille suosittelen hieman vetreämpää seuraa, esim. kissamiehestä.
Nyt ois kissaa ja Nicholas Cagea tarjolla samassa pakkauksessa.Kissamies kelpaa. Mistä hänet voi löytää?
Mä en kovin vakavissani ole tindessä. Huvin vuoksi latasin sen.
No jotain rajaa hei!Nyt ois kissaa ja Nicholas Cagea tarjolla samassa pakkauksessa.
Tuo kyl näyttää joltain juoppokissalta, nimeksi sopisi Reetu tai Rane...No jotain rajaa hei!
Mitäs et huolinut oliivejaAika tuhtia. Eikö oo kasviksia?
No jaa. Tuolla perusteella olen syöny tapaksia kymmeniä vuosia. Vaalealla leivällä kinkkua ja juustoa, sekä minitomaattia.Mitäs et huolinut oliiveja
Mut paahdettu paprikakin käy. Tai minitomaatit.
Hienoa että Mirri (kuvittele nuo "r":t sillein Leena Hefner O.S.Herppeenluoman tyyliin lausuttuna) on kotonaan!Kisu on turvallisesti kotona!
Kauheesti on juonut kuulema vettä ja mennyt nukkumaan lempipaikalleen. Oli yöllä jäänyt siihen loukkuun, koska siellä oli sen lempiruokaa tarjolla.
Huomenna matolääkkeet ja ell:n haluais kuulema rupatella tovin mummelille.
Huh kieltämättä helpotti, joku ressikin laukes ja nyt väsyttäis kamalasti.