Mitä muuta voi tehdä?Niivvarmasti!
Mitä muuta voi tehdä?Niivvarmasti!
Siivota huushollia?Mitä muuta voi tehdä?
Ei jaksanut kun väsytti kuiteski. Eikä yöllä saa meluta.Siivota huushollia?
Vihdoinkin saadaan mekolle mekko päälleEi haittaa. Nyt ei viitsi kulkea mustissa farkuissa.
Kahvakuulat helemoihin?No nyt daamit ei sitten kannata ainakaan täällä vetelässä lähteä hulmuhameessa liikenteeseen! Täällä tuulee sen verran, että oon tehny ”Marilynit” jo useasti! :lol:
Täytyy hommata pöytäliinapainot helmaan!
Katoin telkkua, kuuntelin radiota ja pelasin puhelimella.
Mitäs peliä pelasitte?Samis! Minäkin pelasin!
Tai hame.Vihdoinkin saadaan mekolle mekko päälle
Quasimodoksiko pitäs ruveta!Kahvakuulat helemoihin?
Klondike, candy crash soda, gardenscapes jne.Mitäs peliä pelasitte?
Ettette vaan pelanneet pip....pelillä
Tän palstan m1es ei mun käsittääkseni ole mikään koiraihminen, eli ei ainakaan sen puolesta täsmää…ellei yritä sitten vaan hämätä jotta ei jää kiinni! :interested:Tinder profiili. Vähän mietityttää tuon kuvan takia.
Toisaalta katseessa on selvästi samanlainen elämän nälkä ja poliittinen kiihko, että voi hyvinkin olla m1es (koiraihminen on tod.näk. harhautusyritys)...Tän palstan m1es ei mun käsittääkseni ole mikään koiraihminen, eli ei ainakaan sen puolesta täsmää…ellei yritä sitten vaan hämätä jotta ei jää kiinni! :interested:
Dääm, kun en ole näkemässä.Jaha, äsken vilauteltiin alapäätä ja kohta näkyy sitten tissit selvästi. Täällä tulee kaatamalla vettä eikä oo rintsikoita!!!!!!
Eikö ravintelivaunusta saa jotain sen tapaista?Junas.
Ärsyttää, ku tuli pakattua vain sämpylöi ja piirakkaa iltapalaksi. Tapskset ja punkku ois parempaa!
Mitä sun tapaksiin kuuluu? Mä oon tasan kerran eläissäni syönyt tapaksia yhdessä espanjalaistyylisessä ravintolassa...mikä ois hyvä aloittelijan setti? (Oliivit ei oo ihan lemppareita)Junas.
Ärsyttää, ku tuli pakattua vain sämpylöi ja piirakkaa iltapalaksi. Tapskset ja punkku ois parempaa!
Ei täältä oikrin ravintolavaunuun voi, ku on toi lapsonen matkassa. Ja jinnat ovat huimat eikä viinilistaa tuotu!Eikö ravintelivaunusta saa jotain sen tapaista?
Onko siellä hyvä (riittävän tehokas) ilmastointi?
Chorizoa tai serranonkinkkua, lampaanmaitojuustoa ja vaaleaa limppua!Mitä sun tapaksiin kuuluu? Mä oon tasan kerran eläissäni syönyt tapaksia yhdessä espanjalaistyylisessä ravintolassa...mikä ois hyvä aloittelijan setti? (Oliivit ei oo ihan lemppareita)