Näkisitpä miun melonit..Tisseistä mielellään
Näkisitpä miun melonit..Tisseistä mielellään
Kai se nyt ulkona pelkää kun on sisäkissa?Joo!
Toi kissa on ehkö maailman kiltein vielä kaiken päälle ja hirvittää aatella, että miksi se on liikkunut arastellen ihmisten lähellä tänään
Tähän saakka ei ole arastellut ihmisiä, on yrittänyt päästä ainakin yhteen taloon sisällekin.Kai se nyt ulkona pelkää kun on sisäkissa?
Se oli se sit kun ihan siinä vieressä oltiin. Oli ilmeisesti vaan huono kenttä luurilla eikä tilannehuone päivittynyt.Inkoossa Degerbyssä ainaski palaa. Haju levinnyt pk-seutuun asti. Maastopalo
Sitä on herätty väärällä jalalla?Itäsuomeen luppeissa ukkosta. Toivottavasti puut kaatuu ukkosenhalaajien talojen päälle.
Jossain kattelin joskus videoo, missä karhu pyydysti lohia ihan vaan käpäläpelillä. Ei vissiin ollut kuullutkaan noista luetteloimistasi vimpaimista, mutta helpolta näytti. Seisoi vain kosken niskalla ja aina kun kala tuli hollille, mäjäytti käpälällään ja taas oli rantakivikossa luuhaavilla pennuilla purtavaa.Ja sen pyyntiin tarvitaan enemmän kuin tissien. (Varsinkin naisena sanottuna.)
Loheen tarttee vieheen, vavan, tuuria, oikeen ajan vuodesta, oikeen ajan päivästä, kuulemma oikeen moottorin ja veneen, oikeet valmistelut, oikeenlaisen heiton, ja vaikka mitä muuta oikeeta..
Tisseihin tarttee halon. Koitappa pyytää lohta haloilla. Ei oo helppoo.
Voi Ellu kulta - voimia *lämmin hali*Joo!
Toi kissa on ehkö maailman kiltein vielä kaiken päälle ja hirvittää aatella, että miksi se on liikkunut arastellen ihmisten lähellä tänään
Meidän pitäisi päästä yöjunalla Pasilasta Rovaniemelle. Saas nähdä sit...Itäsuomeen luppeissa ukkosta. Toivottavasti puut kaatuu ukkosenhalaajien talojen päälle.
Kiitos, niitä tarvitaan!Voi Ellu kulta - voimia *lämmin hali*
Mun ymmärryksen mukaan sisäkisulit saattaa aristella, ainakin yksinään ollessa, vähän kaikkea ulkomaailmassa.
Tuo, että on tullut jotakin havaintoja on kyllä hyvä. Laitetaan peukut ja pottuvarpaatkin kohti taivasta, että mummu saahaan kotiin!
Niinpä!Täytyy kyl tämän kesän jälkeen sanoa, että tuun jatkossa oottamaan kauhulla kesää helteiden takia, kun yleensä oon oottanu sitä innolla.
Fyysisesti raskas kesä, ja jos ei muksujen vauva-aikoja lasketa, niin pisin huonounisuusjakso mun elämässä.
Ei haittaa. Nyt ei viitsi kulkea mustissa farkuissa.No nyt daamit ei sitten kannata ainakaan täällä vetelässä lähteä hulmuhameessa liikenteeseen! Täällä tuulee sen verran, että oon tehny ”Marilynit” jo useasti! :lol:
Täytyy hommata pöytäliinapainot helmaan!
Mitä teit iltayön? Ok, ei tarvi vastata. Tuli vain mieleeni.Olipa mukavaa viime yönä. Nukahdin joskus 6-7 välillä.
Katoin telkkua, kuuntelin radiota ja pelasin puhelimella.Mitä teit iltayön? Ok, ei tarvi vastata. Tuli vain mieleeni.
Niivvarmasti!Katoin telkkua, kuuntelin radiota ja pelasin puhelimella.
Samis! Minäkin pelasin!Katoin telkkua, kuuntelin radiota ja pelasin pimpulla.
Parempi sekin kuin ei yhtään mitään, vai onko?Samis! Minäkin pelasin!
On se kivaa hommaa, tässä pelissä voittaa joka kerta!Parempi sekin kuin ei yhtään mitään, vai onko?