Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja sen pyyntiin tarvitaan enemmän kuin tissien. (Varsinkin naisena sanottuna.)
Loheen tarttee vieheen, vavan, tuuria, oikeen ajan vuodesta, oikeen ajan päivästä, kuulemma oikeen moottorin ja veneen, oikeet valmistelut, oikeenlaisen heiton, ja vaikka mitä muuta oikeeta..
Tisseihin tarttee halon. Koitappa pyytää lohta haloilla. Ei oo helppoo.
Jossain kattelin joskus videoo, missä karhu pyydysti lohia ihan vaan käpäläpelillä. Ei vissiin ollut kuullutkaan noista luetteloimistasi vimpaimista, mutta helpolta näytti. Seisoi vain kosken niskalla ja aina kun kala tuli hollille, mäjäytti käpälällään ja taas oli rantakivikossa luuhaavilla pennuilla purtavaa.
En ole koskaan pelkkiä tissejä yrittänytkään pyydystää, mutta sanoisin, että (koko)naisen pyydystäminen on paljon konstikkaanpaa. Varsinkin, jos ei ota mallia niistä kalamiehistä, jotka retostavat että olisitpa nähnyt sen, joka pääsi karkuun.

Ihanaa huomenta kaikille!❤

Nyt tuntuu kuin loma olisi alkanut, vaikka maanantaina töihin. Oli kyllä sellainen jännitysnäytelmä koko viikko. Hesa cuppi huipentui finaaliin Olympiastadionille jossa oli tunnelma vailla vertaa! Ääni meni ja olis pitänyt monella olla purkki nitroja varmaan messissä, naama näytti välillä siltä kun olis joku kohtaus ollu päällä! :D
Isolla porukalla oltiin kannustamassa meidän perheen pikkusankaria ja tietty koko joukkuetta!❤
Kannu otetaan ens vuonna, nyt lähti mukaan hopea mikä ei tosiaan ole häpeä. Kyllä sitä juhlittiin ja varmaan tuhat kuvaa löytyy, niitä tässä just pläräilen. Meillä oli mukana (tullut ns. perheeseen vävypoikana) sellainen vähän kokeneempi futari joka houkutteli meidän kannustusjoukkoihin nimekästä porukkaa.
Pikku futari oli saavutuksesta into pinkeänä alun harmituksen jlk. - ja minä niin kiitollinen että pääsen kokemaan näitä hetkiä mukana.
Kyllä se on vain ihanaa katsella kun lapsi kasvaa ja kehittyy - niin taidoissaan kuin mentaalipuolellakin!❤

Joo!
Toi kissa on ehkö maailman kiltein vielä kaiken päälle ja hirvittää aatella, että miksi se on liikkunut arastellen ihmisten lähellä tänään
Voi Ellu kulta - voimia :( *lämmin hali*

Mun ymmärryksen mukaan sisäkisulit saattaa aristella, ainakin yksinään ollessa, vähän kaikkea ulkomaailmassa.
Tuo, että on tullut jotakin havaintoja on kyllä hyvä. Laitetaan peukut ja pottuvarpaatkin kohti taivasta, että mummu saahaan kotiin!❤

• Tykkää
Reactions: Elena777
Voi Ellu kulta - voimia *lämmin hali*

Mun ymmärryksen mukaan sisäkisulit saattaa aristella, ainakin yksinään ollessa, vähän kaikkea ulkomaailmassa.
Tuo, että on tullut jotakin havaintoja on kyllä hyvä. Laitetaan peukut ja pottuvarpaatkin kohti taivasta, että mummu saahaan kotiin!
Kiitos, niitä tarvitaan!

Armeijan nuori sankari sanoi lähtevänsä heti ettimään kissaa, kunhan tänään pääsee lomille...olis kyllä mahtavaa, jos löytäisi kissansa elossa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No nyt daamit ei sitten kannata ainakaan täällä vetelässä lähteä hulmuhameessa liikenteeseen! Täällä tuulee sen verran, että oon tehny ”Marilynit” jo useasti! :lol:

Täytyy hommata pöytäliinapainot helmaan!

Täytyy kyl tämän kesän jälkeen sanoa, että tuun jatkossa oottamaan kauhulla kesää helteiden takia, kun yleensä oon oottanu sitä innolla.
Fyysisesti raskas kesä, ja jos ei muksujen vauva-aikoja lasketa, niin pisin huonounisuusjakso mun elämässä.
Niinpä!

Jos sais helteillä vain uida ja maata niin mikäs siinä, mutta kun pitäs kyetä tekemään niin paljon muutakin.

Tässä alkaa olla jo markkinarako! Nyt vaan keksimään millä pohjosen Pertit ja Pirkot saadaan pysymään coolina helteillä!
*katselee innokkaana Mulanin ja Ysimiltsin suuntaan* ❤

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä