En minäkään.En söis läskiä edes pakotettuna
En minäkään.En söis läskiä edes pakotettuna
En söis läskiä edes pakotettuna
Näin mäkin luulin tähän päivään asti! Mut sit söin, ja vielä nautin päälle!En minäkään.
Mä oon syönyt sitä nuorempana. Että ei oo uusi tuttavuus.Näin mäkin luulin tähän päivään asti! Mut sit söin, ja vielä nautin päälle!
Korvasin muuten sipulin paprikakuutioilla ja löin pottujen päälle kourallisen rucolaa. Idut vois sopia kanssa.
Mut pakotettiin syömään lapsena hernekeittoa, missä oli läskipaloja ja kerran kotona läskisoossia ja sain niin pahat yökkirefleksit molemmilla kerroilla etten ole lapsuuden jälkeen suostunut suuhuni panemaan mitään missä on läskiäNäin mäkin luulin tähän päivään asti! Mut sit söin, ja vielä nautin päälle!
Korvasin muuten sipulin paprikakuutioilla ja löin pottujen päälle kourallisen rucolaa. Idut vois sopia kanssa.
En söis läskiä edes pakotettuna
Shhh.....ei ole*whisperaa korvaan käheällä äänellä*No mut eihän se tavallaan enää edes ole läskiä ku se on sulanut ja jäljellä on vain se rapsu osuus. Toki ihra on sit sulassa muodossa soossissa... Mut helevetin hyvää se on!
Shhh.....ei ole*whisperaa korvaan käheällä äänellä*
Mun tekis mieli niitä kylkisiivuja, mutta se taas johtuu siitä, että söin joskus sellassii missä ei ollut pläskiä yhtäänOn, on. Melkis pakko ostaa huomenna siankylkisiivuja.
Mun tekis mieli niitä kylkisiivuja, mutta se taas johtuu siitä, että söin joskus sellassii missä ei ollut pläskiä yhtään
No niinpäSemnen nuljuva läski on kyllä kamalaa.
sen ruuan nimi on läskisoosi eikä mkn tirriliha
Sitähän on nykyään helppo olla syömättä, kun ei semmosta enää mistään sakaan.En söis läskiä edes pakotettuna
no semmonen on ku tirripaisti mutta päättelin tosta kuvauksesta että kyseessä olis läskisoosiMä luulin, että ne ovat kaksi eri ruokaa.
Hrrrr*värisee* en kyllä söis, vaikka ois millasta läskiä tahansaSitähän on nykyään helppo olla syömättä, kun ei semmosta enää mistään sakaan.
Nää nykyajjaan siathan on jalostettu semmosiks, että ne on kun lankanpätkä mihin on vedetty kaks solmua. Toinen lapojen ja toinen kinkkujen kohdalle. Eikä siinä välissä ole oikein mitään, ei ainakaan sitä läskiä. Jos siinä ny joku sentin- puolentoista kerros on jonkinlaista rasvan tapaista, niin mitä semmonen nyt sitten on kun sitä pitäisi olla tollanen kolmen tuuman kerros vähintäänkin.
Ja oikein laitettuna se kyllä on hyvvää.
OK. Uskotaan. Jokainen tapojensa ja tottumustensa mukaan.Hrrrr*värisee* en kyllä söis, vaikka ois millasta läskiä tahansa
toivotaan ettei ukostaHuomenia.
*odottaa luvattua ukkosta*
Huonolta näyttää, tuskin saadaan jyrähdyksen jyrähdystä.
vain itään tulee luntaTäällä piti tulla lunta, mutta bhahhaahhaaa ei taida tullakkaan toivottavasti ei.
minä kans kuuklasin ja sain että tirriliha on paistinpannulla sulatettua läskiäGoogletin läskisoosi ja tirriliha on eri asioita.
Läskisoosi suurustetaan jauhoilla, tirriliha haudutetaan uunissa.
Läskisoosi (joka muuten kirjoitetaan yhdellä ässällä) tarjoillaan ruisleivän ja suolakurkun kanssa, tirrilihaan saa käyttää kasviksia laajemminkin.
Tirriliha on niinkuin läskisoosin kevytversio!
ituhipit ja muut foliohatut jättäny nuukuuttaan yhen ässän poisSoossi on soossi ja sillä sipuli.