Ei ala. Läskien takia helle on tuskaa.No niiiii joko alkaa inkkarikesä houkuttelemaan häh täh mitä häh?*pyllistää mekolle ja ecolle*
Ei ala. Läskien takia helle on tuskaa.No niiiii joko alkaa inkkarikesä houkuttelemaan häh täh mitä häh?*pyllistää mekolle ja ecolle*
On siinä se, et jos puhuu säästä, on vaihtuvat puheenaiheet! Eilenhän se näytti ensi viikolle etelä-Suomeen helteitä.Takatalvi tekee paluun! Näin "lumipommi" iskee pian idästä – maa valkoiseksi jopa etelää myöten
Alkava viikko on yhä vuodenaikaan nähden kolea ja jopa lunta voi sataa etelää myöten.www.mtvuutiset.fi
Höpölinpöpöli, anna ihanien muotojes vaan näkyä ja syöksy ens kesänä uimarannalle ihasteltavaksi!!Ei ala. Läskien takia helle on tuskaa.
Herttinen sentään missäs sää olet ollut?On siinä se, et jos puhuu säästä, on vaihtuvat puheenaiheet! Eilenhän se näytti ensi viikolle etelä-Suomeen helteitä.
Eiku oikeesti. Hoikka kestää paljon paremmin kuumuutta. En mene kun en osaa hyvin uida.Höpölinpöpöli, anna ihanien muotojes vaan näkyä ja syöksy ens kesänä uimarannalle ihasteltavaksi!!
Ollunna vähän ylimääräistä puuhaa Iltaisin olen ollut ihan loppu, hyvä, jos on jaksanut nostaa haarukan suuhun. Mutta kyllä se kiire aina jossain vaiheessa helpottaa!Herttinen sentään missäs sää olet ollut?
Mun ihana äitini ei osaa uida myöskään, omaa kaikenmaailman tatuoinnit ja saa vielä vanhoilla päivilläänkin itseänsä nuoremmat miehet hokemaan peräänsä ''hamada hamadaa'' ja menee rannalle kesäisin biksuissa....joten ihan varmasti sinä pystyt siihen myös!Eiku oikeesti. Hoikka kestää paljon paremmin kuumuutta. En mene kun en osaa hyvin uida.
Sitä paitsi sä tiedät etten mä niele noita selityksiä, koska jäärä bhahahahaa.Eiku oikeesti. Hoikka kestää paljon paremmin kuumuutta. En mene kun en osaa hyvin uida.
No vähä jo oon ihmetellyt,´että minne sä olet täältä hävinnynnäOllunna vähän ylimääräistä puuhaa Iltaisin olen ollut ihan loppu, hyvä, jos on jaksanut nostaa haarukan suuhun. Mutta kyllä se kiire aina jossain vaiheessa helpottaa!
Suolaa hyvä ihminen suolaa!!!!!!!!!....ja vielä !!!!Mä ostin siikafileen. Onko kokkaus ehdotuksia?
Kiitos muru.Mun ihana äitini ei osaa uida myöskään, omaa kaikenmaailman tatuoinnit ja saa vielä vanhoilla päivilläänkin itseänsä nuoremmat miehet hokemaan peräänsä ''hamada hamadaa'' ja menee rannalle kesäisin biksuissa....joten ihan varmasti sinä pystyt siihen myös!
Sä olet paljon kauniimpi kuin uskotkaan <3
Paistan pannulla? En syö graavina. Mitä sen kanssa?Suolaa hyvä ihminen suolaa!!!!!!!!!....ja vielä !!!!
Sitä paitsi sä tiedät etten mä niele noita selityksiä, koska jäärä bhahahahaa.
Mä olen tosi vähän rannalla, koska meen suoraan veteen..ohan mulla ne omat ihmisfobiat myös, mutta toisaalta taas saanpahan ainahhii ihanan kivasti liikuntaakin.^^Kiitos muru.
Mä en välitä auringossa olemisesta. Voin istua rannalla vaatteet päällä. Oon joskus tehnyt niin.
Esim riisiä ja joku kylmäkastike?Paistan pannulla? En syö graavina. Mitä sen kanssa?
pannulla paistettu siika on oikein hyvää, pottumuusi kylkeenPaistan pannulla? En syö graavina. Mitä sen kanssa?
Tulee varmaan myöhässä, mut perunat tai uunijuurekset? Ja joku valkoinen kastike? Tai jos juurekset, niin se dijonin sinapinsiemen-sinappi?Paistan pannulla? En syö graavina. Mitä sen kanssa?
Hyvin kerkeää. Ruokatilaus tulee huomenna aamulla.Tulee varmaan myöhässä, mut perunat tai uunijuurekset? Ja joku valkoinen kastike? Tai jos juurekset, niin se dijonin sinapinsiemen-sinappi?
Saa mennä. Jos olisin entisessä duunissa niin menisin nukkuu.Joko saa mennä nukkuun?
Taitaa olla vielä velkaa sille öiselle hiippailijamiehelle.. Eli Matti Nukulle. (On sekin joku pärvö tyyppi. Hiippailla nyt nukkuvien ihmisten nurkissa..)
No guule guggeliguuguu sulle vaan heinppunddeerusKukkuu!