Olis todennäköisesti marssinut tänne koiran aamulenkityksellä vaatimaan selitystäOnneksi et ehtiny laittaa viestiä
Olis todennäköisesti marssinut tänne koiran aamulenkityksellä vaatimaan selitystäOnneksi et ehtiny laittaa viestiä
Joskus lapsena kun pelasin ystäväni kanssa monopolia monta tuntia putkeen, loppui peli yleensä riitaan, ja toinen lähti kotiinsa ovet paukkuen mököttämään vähäksi aikaa...Mitkä pulinat?
Tää on yksi niistä naisista joiden kanssa pelasin tässä hiljattain yli 3h monopolia ja hävisin
Nyt on vatsakin täynnä. Uusia pottuja,paistettua lohta, kiinankaalisalaattia ja coleswsalaattia
Nasolin!Toinen puoli nenästä niin tukossa ettei muuta kuulu kun vihellys, jos yritän hengittää sen kautta
Mulla oli jossain vaiheessa sitä mynthonin tapaista, Otrivin vai mikä Otrifin se nyt onkaan ja siitä tykkäsin enemmänNasolin!
Jaksamista sinne.Päivää! Hirvee viikko, tai ei muuten mut tuntuu että älytön kiire koko ajan, saa juosta paikasta paikkaan hikipäässä ja kaikkee ei silti saa tehtyä mitä pitäis No, eipä auta ku juosta vaan, ei kai se muulla helpota
Höh,parantumisia vai onko allergiaa ?Toinen puoli nenästä niin tukossa ettei muuta kuulu kun vihellys, jos yritän hengittää sen kautta
Mä vähän luulen, että johtuu noista tuulettimista...ne on olleet päällä nyt yhtä soittoa yötä päivääHöh,parantumisia vai onko allergiaa ?
OkMä vähän luulen, että johtuu noista tuulettimista...ne on olleet päällä nyt yhtä soittoa yötä päivää
Varoittelinko minä niistä.. Mitä? Hä?Mä vähän luulen, että johtuu noista tuulettimista...ne on olleet päällä nyt yhtä soittoa yötä päivää
Johtuu munan puutteestaMä vähän luulen, että johtuu noista tuulettimista...ne on olleet päällä nyt yhtä soittoa yötä päivää
EtVaroittelinko minä niistä.. Mitä? Hä?
Ai?Johtuu munan puutteesta
Ei, ei,tyhmäkö olet. Herneet menee nenään ja munat kuppiin.Et
Ai?
Nenäänkö se tungetaankin?
No miten se mistään kupista mun nenää aukasee??munat kuppiin.
Kiitos samoin ja nauti!Illanjatkot kaikille! Mä siirryn taas sähköttömään paratiisiin.
Voi, just tulin. Onko kivaa?Illanjatkot kaikille! Mä siirryn taas sähköttömään paratiisiin.
ellullako? Nakkia ja pepsiä muistaakseniHöh,parantumisia vai onko allergiaa ?
Ihan tahallas sekoittelet asioita ja termejä. Mua et juksaa.No miten se mistään kupista mun nenää aukasee??