vierailija
Peppu pestään ja suoli huuhdellaan.menee kakkaa suuhun
Peppu pestään ja suoli huuhdellaan.menee kakkaa suuhun
Taidat olla aika estoinen?Mä olen niin ujo etten ikuna varmaan uskaltais
Heiiii eiks sun pitänyt ottaa iltapäikyt?ja sa tiedät sen varmasti...syystä että.... taidatte tuuppia toisianne
Sitähän sinä et koskaan saa tietääTaidat olla aika estoinen?
Tiedän että olet.Sitähän sinä et koskaan saa tietää
Jotain homoje hommaa vissiin.Katoin googlesta ja sen perusteella voin jo sanoa ettei päätön todellakaan ole noita miehiä
Aijaa no hyvät illanjatkot sullekinTiedän että olet.
No siltä se näyttiJotain homoje hommaa vissiin.
Oli siellä kuvissa naisia nuolemassa miesten reikiä myösNo siltä se näytti
Pus ei mun pitänytHeiiii eiks sun pitänyt ottaa iltapäikyt?
Mokoma vainoharhainen hörhömme
Niin pjootman mutta onko se heteroKyllä heterotkin sitä harrastaa.
En aina muistaMiksi aake harmailee eikä käytä sitä aqe:a?
Ei kukaan usko tätä.En aina muista
Niin. Se on se harmaana olon kirousEi kukaan usko tätä.
Hyi sentäänKuinka Elena ja Paaton saattoivat ajaa Kalamiehen pois palstalsta????
Tytär hävitti puhelimen virta- ja volumenapin. Ja en tiedä, miten se on edes mahdollista. Lisäksi hänkään ei tiedä miten. Hetkeksi lainasi luuria... En tule ainakaan lainamaan hälle autoa tulevaisuudessaKuinka Elena ja Paaton saattoivat ajaa Kalamiehen pois palstalsta????
Unohdit sen tärkeimmän, eli selityksen siihen mitä pahaa me päättömän kanssa sulle tehtiin...eli alahan jurpattaaTytär hävitti puhelimen virta- ja volumenapin. Ja en tiedä, miten se on edes mahdollista. Lisäksi hänkään ei tiedä miten. Hetkeksi lainasi luuria... En tule ainakaan lainamaan hälle autoa tulevaisuudessa
kyllä ne syytteet aina jostain keksitään kun syylliset on jo kiikissäUnohdit sen tärkeimmän, eli selityksen siihen mitä pahaa me päättömän kanssa sulle tehtiin...eli alahan jurpattaa