vierailija
Söin vaikka suuhun mahtui. Maistui kyllä enkä tiedä mikä se oli. Otinko edes oikeasti. No aamulla sen näen jos k. aakka ei tule.
Söin vaikka suuhun mahtui. Maistui kyllä enkä tiedä mikä se oli. Otinko edes oikeasti. No aamulla sen näen jos k. aakka ei tule.
Nyt alkoi mestaus. Päät pois ja kalat suomustetaan.
Suomustinrauta on jo teroitettuNyt alkoi mestaus. Päät pois ja kalat suomustetaan.
Suomustinrauta on jo teroitettu
Älä sekoita viestejä
Huomenta! Heräääätys!
*ihan pirteänä*
Kuka nyt enne puoltapäivää pystyy kahvia juoda*tarjoaa kahvia*
Vettä sataaHeräsin ennen klo 7 ja nyt kävelemässä tokmannille &prismaan. Ihana ilma.
Se on ainoa konsti saada puhdasta ilmaa, olisit tyytyväinen!Vettä sataa
Se on ainoa konsti saada puhdasta ilmaa, olisit tyytyväinen!
12.00 tulee TV2- kanavalla se jakso, jossa Frank on Nepalissa ja nyt tekevät biokaasusysteemin tavalliselle perheelle. En osaisi sitä selittää, mutta olen nähnyt ja hyvin toimii. Pääsetkö näkemään? Onhan se areenallakin ja aiemmat jaksot kannattaa katsoa sieltä kans.
Sateen jälkeen on raikastaVettä sataa
Tuuletan huushollin aina ristivedolla sateen jälkeen. Se tuoksu - ainakin meillä - on tajuttoman hieno. Olen toki valinnut kasvit niin, että tuoksuvat, kuten narsisseissa niitä on vieläkin. Kielokumpu tuoksuu enemmän iltaisin ja nyt on syreenien aika. Pihlajat ajattelin kaataa kokonaan pois vaikka ne varmaan ovat olleet aina pihalla, mut ne vaan haisee ja on tuossa muutama tuomi nyt niiden tilallaSateen jälkeen on raikasta
Heräsin puolenyön aikaan ja nukahin vasta klo 3 -4...ensiks ei väsyttänt ja sen jälkeen kissa oli sitä mieltä ettei mua väsytäHuomenta! Heräääätys!
*ihan pirteänä*
Etpä oo paljoo saanu nukuttua.Heräsin puolenyön aikaan ja nukahin vasta klo 3 -4...ensiks ei väsyttänt ja sen jälkeen kissa oli sitä mieltä ettei mua väsytä
Joo ja sitten heräsin vielä pahan unen jälkeen kiukkusena kaverille, olin menossa jo laittamaan hänelle viestiä että ''Kiitos vaan ja pidä tunkkis!!'', mutta onneks jo siinä ylös noustessa tajusin/muistin/ymmärsin kaiken olleen vaan untaEtpä oo paljoo saanu nukuttua.
Ne sun pulinat kaikuvat nyt sun korvissa pidempäänJoo ja sitten heräsin vielä pahan unen jälkeen kiukkusena kaverille, olin menossa jo laittamaan hänelle viestiä että ''Kiitos vaan ja pidä tunkkis!!'', mutta onneks jo siinä ylös noustessa tajusin/muistin/ymmärsin kaiken olleen vaan unta
Mitkä pulinat?Ne sun pulinat kaikuvat nyt sun korvissa pidempään
Pahat unet,on kyllä inhottavia ja unenpöpperössä ei aina heti tajua,että oli unta. Onneksi et ehtiny laittaa viestiäJoo ja sitten heräsin vielä pahan unen jälkeen kiukkusena kaverille, olin menossa jo laittamaan hänelle viestiä että ''Kiitos vaan ja pidä tunkkis!!'', mutta onneks jo siinä ylös noustessa tajusin/muistin/ymmärsin kaiken olleen vaan unta