Mitähän nappeja sä olet taas imeskellyt?ellullako? Nakkia ja pepsiä muistaakseni
Mitähän nappeja sä olet taas imeskellyt?ellullako? Nakkia ja pepsiä muistaakseni
eikös ne ollut sun juhannuseväät? sori, Maxia!Mitähän nappeja sä olet taas imeskellyt?
En koskaan mitään. Statiineja yritti tohtori tyrkyttää 6 vuotta sitten, kun hänen piti joku merkintä tehdä papereihsa. Käski sitten varata ajan jonnekin, kun sanoin, ettei missään tapauksessa passae mulle, mut ei häntä edes syy kiinnostanut. No, merkinnän sai, ettei sentään lopputiliä mun takia tullut, mut en ole varannut aikaa minnekään, ettei vaan sairaat jää saamatta sellaista. Kauhean hyvin olen voinut kyllä tuon ajan ja tosiaan, tiedän, kuinka kipeeksi jalat monella tulee statiineista.Mitähän nappeja sä olet taas imeskellyt?
En koskaan mitään. Statiineja yritti tohtori tyrkyttää 6 vuotta sitten, kun hänen piti joku merkintä tehdä papereihsa. Käski sitten varata ajan jonnekin, kun sanoin, ettei missään tapauksessa passae mulle, mut ei häntä edes syy kiinnostanut. No, merkinnän sai, ettei sentään lopputiliä mun takia tullut, mut en ole varannut aikaa minnekään, ettei vaan sairaat jää saamatta sellaista. Kauhean hyvin olen voinut kyllä tuon ajan ja tosiaan, tiedän, kuinka kipeeksi jalat monella tulee statiineista.
Onnistuin sytyttämään meidän kauratyynyn palamaan... Ennen tätä oli toimiva kapistusIltaa/päivää! Mikä tää aika nyt kullekkin sitten on Päivän paras hetki
Pieni hiljainen kahvihetki ruuan laiton välissä
Päätäkin on särkenyt koko päivän, niskat niin jumissa Lämpimästä kauratyynystä yritän helpotusta josko ei buranaa tartteis
On tosiaan huomattu.Kauhean hyvin olen voinut kyllä tuon ajan
Miten sää siinä onnistuit?Onnistuin sytyttämään meidän kauratyynyn palamaan... Ennen tätä oli toimiva kapistus
Uskaltaako udella että miten sen tuleen sait?Onnistuin sytyttämään meidän kauratyynyn palamaan... Ennen tätä oli toimiva kapistus
Yritin lämmittää sen mahdollisimman kuumaksi mikrossa. OnnistuinMiten sää siinä onnistuit?
No juu, ei paljon kuumemmaks saaYritin lämmittää sen mahdollisimman kuumaksi mikrossa. Onnistuin
Pistin mikroon liian pitkäksi aikaa...Uskaltaako udella että miten sen tuleen sait?
Palo vain yhdestä kohtaa ja kaikki ryynit lensi lattialle siinä sähläyksessäNo juu, ei paljon kuumemmaks saa
NamI'm back.
Pyttipannua ja munaa.
Mene muualle kuolaamaan siitä.
Se vastas siihen jo edellisellä sivulla*antaa takasin samalla mitallalallaa*Uskaltaako udella että miten sen tuleen sait?
Meillä on ahkerassa käytössä kauratyyny, jatkuvasti niskajumeja ja se kyl auttaa, ainakin vähän.Palo vain yhdestä kohtaa ja kaikki ryynit lensi lattialle siinä sähläyksessä
Kumppanini vaihtoi minut varattuun kun väsyi nalkutukseeni.Ymmärtäähän sen, olen aika v*ttumainen nauta.
Palo vain yhdestä kohtaa ja kaikki ryynit lensi lattialle siinä sähläyksessä
Jatka vähän aikaa niin mä tuun kuolaan sun kintuillesMene muualle kuolaamaan siitä.