Mikä sinua jarruttaa? Ovatko baarit kiinni teilläpäin?Voi kun on haikaillut, et pääsis yhdelle pitkälle! Ota munkin jalalle pitkä siemaus!
Mikä sinua jarruttaa? Ovatko baarit kiinni teilläpäin?Voi kun on haikaillut, et pääsis yhdelle pitkälle! Ota munkin jalalle pitkä siemaus!
Joo, onko siellä baarit kiinni koronan takia?Voi kun on haikaillut, et pääsis yhdelle pitkälle! Ota munkin jalalle pitkä siemaus!
yrittää saada sulta ilmaset kaljatJoku ukko tuumas: Kaunis tyttö täällä.
Miksi hää sitten vain kulki ohi omaan pöytään?yrittää saada sulta ilmaset kaljat
Kuka tässä sanonut kännistä? Juon vielä toisen ja sitten poistun.Melko aikaista vetää kännejä
Voihan niitä pitkiä vedellä kotonakin.Voi kun on haikaillut, et pääsis yhdelle pitkälle! Ota munkin jalalle pitkä siemaus!
Kaikki on kiinni.Joo, onko siellä baarit kiinni koronan takia?
jospa hän on nyt se oikeaMiksi hää sitten vain kulki ohi omaan pöytään?
monilla nousee jo muutamasta nuppiin kunnollaKuka tässä sanonut kännistä? Juon vielä toisen ja sitten poistun.
Onhan sitä täs tullukin vedeltyä kotona, mut vaihtelu virkistäis. Kaikki syömiset, juomiset plus muut paheet on tullut tehtyä täs sohvalla. En tiä, tarttisko täs ny ees muita huoneita.Voihan niitä pitkiä vedellä kotonakin.
Oma seura paras seura ja parhaat musiikit
Kai sä äkkiä aloit pyöriä ympäriin, et missä?Joku ukko tuumas: Kaunis tyttö täällä.
Yrität vihjailla ettei mek ole kaunis? Törkeää.Kai sä äkkiä aloit pyöriä ympäriin, et missä?
Vain kauniille naiselle vitsi onnistuu.Yrität vihjailla ettei mek ole kaunis? Törkeää.
Mulla ei kahdesta.monilla nousee jo muutamasta nuppiin kunnolla
EnKai sä äkkiä aloit pyöriä ympäriin, et missä?
Niin, tuossa kuvassa oli siis Kaimaani-uistimen haukipilkkejä. Kalliita mutta tehokkaita.Mä ajattelin että kala kiertää itsensä kaikkien kaislojen ympäri ja suunnittelin käyttäväni pilkissä jigiä. Ku tulee sillä kesälläkin kaislikosta haukia.
Mutta kiitos ideasta ja myös Motonet-ideasta, kaikki tullaan hyödyntämään ennen pitkää.
No tottahan se onJoku ukko tuumas: Kaunis tyttö täällä.
Mut en oo tyttö.No tottahan se on
Ja tämän päivän menuu on jälleen muuttunut, sain hetki sitten viestin ''Tuun sinne noin tunnin päästä, haen meille kiinalaisest ruuat, sulle chilikanaa eikö?''.....saa nähä mitä me sitten syödään oikeastiHuomenta päivää
Nuorimmainen laittoi eilen viestiä ''Jos mä tuun huomen sinne yöks nii mitä leffaa katottais?'' ja sitte keskusteltiin n. tunti siitä ettei kummankaan tehnyt mieli syödä ja katella toisen ehdotuksia ja lopulta poika totesi ''No jos mä päätän si elokuvan ja sä päätät mitä syödään?''
Minä ''Juu sopii, no mä voisin syödä eilisen salaatin loput ja tilataan sulle pitsa josta mä otan slaissin?''
poika: ''Tilaa mulle kebu ranskalaisilla ja ittelles se pitsa''
M: ''Nii mutt emmä jaksa siitä kun sen slaissin syödä?''
p: ''No ei se mitään, mä syön loput''
M:'*Niin eli sulle siis pitsa ja kebabbi ranskalaisillla, mä syön salaatin rippeet ja slaissin?''
p: ''Jep, pitäähän miehen syödä''
Jos on niin ujo poika ettei uskaltana istua sun viekkuun?Miksi hää sitten vain kulki ohi omaan pöytään?