Deleted member 149094
Yöllä perkaaminen onkin hullun hommaa.Mut jos varovasti paikkaan, missä ei ole vettä puoltatoista metriä enempää. Ei VOI hukkua!
Yöllä perkaaminen onkin hullun hommaa.Mut jos varovasti paikkaan, missä ei ole vettä puoltatoista metriä enempää. Ei VOI hukkua!
Talvella onkiminen kuulostaa kyllä aika vinkeeltä. Varsinkin, jos on kyseessä hauki. Meillä oli rannassa semmonen ja huvikseen sen eestä veettiin kaikki vieheet, heitettiin sitä kivillä ja lyötiin airolla, mut laiskiainen ei jaksanu liikahtaa.Haen pilkkiminen vaatii kyllä aika paljon tavallista tukevammat varusteet, muuten saattaa tulla useampia pilkkimenetyksiä.
Oletko koskaan talvella onkinut haukia täkykaloilla - jännittävää puuhaa.
korkki kiinniKorealainen Sci-fan viikonloppu:
Space sweepers ja pizza (se muuten huutaa lopussa, et poro pulkkaa! )
Ying-yang masters ja sillit taiteellisilla porkkanoilla.
Yks lasi (sakea tietennii) jäljellä. Sit pullo roskiin.korkki kiinni
Raskas työviikko takana ja muutama ylimääräinen pottu kaljaa ja yhet keksii kivittää ja hakata airolla. Voi jestas!Talvella onkiminen kuulostaa kyllä aika vinkeeltä. Varsinkin, jos on kyseessä hauki. Meillä oli rannassa semmonen ja huvikseen sen eestä veettiin kaikki vieheet, heitettiin sitä kivillä ja lyötiin airolla, mut laiskiainen ei jaksanu liikahtaa.
Juu, oli vähän tylsää. Ei me kyl sillon vielä oltu kaljaa juotu.Raskas työviikko takana ja muutama ylimääräinen pottu kaljaa ja yhet keksii kivittää ja hakata airolla. Voi jestas!
Ja vieheestä tulikin mieleen vanha haukivitsi!Talvella onkiminen kuulostaa kyllä aika vinkeeltä. Varsinkin, jos on kyseessä hauki. Meillä oli rannassa semmonen ja huvikseen sen eestä veettiin kaikki vieheet, heitettiin sitä kivillä ja lyötiin airolla, mut laiskiainen ei jaksanu liikahtaa.
Puhuin sen hauen raskaasta työviikosta!Juu, oli vähän tylsää. Ei me kyl sillon vielä oltu kaljaa juotu.
Onhan toi tyypillinen esimerkki, ku jotain lähtee pienestä liikkeelle ja se juttu paisuu aina vaan.
Niin ja se hauki muuten vaihtoi paikkaa sen metrin verran. Oli siis viisaampi, kuin me!!
Ah joo! Jos sil hauel oli krapula, niin se selittäis kyl käytöksen!Puhuin sen hauen raskaasta työviikosta!
Mä painun kans pehkuun.Ah joo! Jos sil hauel oli krapula, niin se selittäis kyl käytöksen!
Mut mä sammun puolestani ny! Keksi joku vinkee viesti tänne, kun noi huomen herää, et ne vetää kahvinsa vahingossa nokkaan tai jotain
Paremmin tuo onnistuu kuin pilkkiminen - leijaileva pilkki kerää niitä kaislan [tai siis oikeastaan järviruo'on) pätkiä, täky pyytää lähes paikallaan.
OI muistan, kun mun isosisko sai uudet luistimet ja ne näytti niin puhtaan valkosilta ja mun sisko näytti ne jalassa ihan rinsessaltaHuomenta!
Vähänkö olen onnellinen, tänään pääsen vihdoin luisteleen!
Löysin mun kadonneet luistimet!
Kerkesin jo hieroon kauppoja uusista mutta onneksi nuo nyt löytyi
Huomenta, nukuitko hyvin ja kävikö joku hiplailemassa, vai saitko olla rauhassa?Huomenta
Nukuin aika hyvin. Sain olla rauhassa.Huomenta, nukuitko hyvin ja kävikö joku hiplailemassa, vai saitko olla rauhassa?
Oho, et kuis toi tohon pöydälle ilmestyi..?
Niin tai mä pöydän ääreen.Oho, et kuis toi tohon pöydälle ilmestyi..?
Komiat on maisemat.
Voi kun on haikaillut, et pääsis yhdelle pitkälle! Ota munkin jalalle pitkä siemaus!Niin tai mä pöydän ääreen.