Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Resepsuunia, kiitos?

(Siis varmaan koko Suomi tietää tommoset leivät mut mä en)
Ihan vaan hakkaat valkosipulin pieneksi ja lämmität oliiviöljyssä pannulla. Mausteetkin sallittuja. Siinä voi paistaa leipää tai pyörittää pastaa, tai mitä hyvänsä keksii.
Yks hyvä alkupalatyyppinen on vaalea leipä, siihen päälle tomaattia ja vaikka sipulia.

• Tykkää
Reactions: Echo
Pakkaaminen on si tosi kivaa.. Biksut, villahousut, aurinkorasva, karvalakki....

Oli mulla vmolemmilla edellisillä kerroilla kevytuntuvatakki ja villahousut matkassa :D Ku nousee tarpoeeksi ylös vuorille, laskee lämpötila helposti alle kymmenen asteen tammi-helmikuussa. -Jopa keskellä päivää.

Mut on se helppoa! Toppatakki päällä suomesta kuitenkinn lähden. Ja varrelliset vaelluskengät on mukana.

Kauhulla katselin. Ku sit palaa päreet jos ensi vuonna näihin aikoihin viimein olen siellä ja sataa lunta.
Mä oon semmoinen auringonsaalistaja-turisti.
Ei ollu mukava joitaki vuosia sitten matkata 14 h Lappiin ja tulla perille räntäsateeseen ja sumuun...ai mikä tunturi ja missä?
Sitä ennen on maksanu majoitukset ja kaikki. Onneks 2 viimeistä päivää oli kauniita

Mä oon semmoinen auringonsaalistaja.
Ei ollu mukava joitaki vuosia sitten matkata 14 h Lappiin ja tulla perille räntäsateeseen ja sumuun...ai mikä tunturi ja missä?
Sitä ennen on maksanu majoitukset ja kaikki. Onneks 2 viimeistä päivää oli kauniita

On syvältä, jos koko loman on paskat kelit. Etenkin kun matkaa kauas.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä