No niin, sillilailla.Leipä, siivuttu pottu, kananmuna, sillipala, ja tikulla kiinni. Ei huono.
No niin, sillilailla.Leipä, siivuttu pottu, kananmuna, sillipala, ja tikulla kiinni. Ei huono.
Kiitos! Pyöritän vielä leivän oliiviöljyvalkosipulipannullaNo niin, sillilailla.
Ottaa paidan pois......Nyt alkaa vetoketjut ja nepparit kuumenemaan...varmaan tukkakin on kohta ihan korppuna.
Muttei millään malttais tulla täältä ylälauteelta!
Oon varmaan kissoille sukua.
Ei ku mä haluan nauttia hupparin jälkilämmöistä kun meen kohta keittiöön.Ottaa paidan pois......
Ottaa housut pois.....Ei ku mä haluan nauttia hupparin jälkilämmöistä kun meen kohta keittiöön.
Kananmunia mäkin lähtisin viritteleenEiks kellään muka ole ideaa sillin kans muuta ko keitetty pottu!?
Juomaksi muuten tulee kallis bordööks, lisukkeeksi juusto ja pala porkkanaa.
Resepsuunia, kiitos?Kiitos! Pyöritän vielä leivän oliiviöljyvalkosipulipannulla
Viritetyt kananmunat. Alkaa kuulostaa pahalta.Kananmunia mäkin lähtisin viritteleen
Ihan vaan hakkaat valkosipulin pieneksi ja lämmität oliiviöljyssä pannulla. Mausteetkin sallittuja. Siinä voi paistaa leipää tai pyörittää pastaa, tai mitä hyvänsä keksii.Resepsuunia, kiitos?
(Siis varmaan koko Suomi tietää tommoset leivät mut mä en)
Lämpimiä juureksia?Täytyyhän siihen ny jotain pistää kylkeen! Yksin se on niin.. Yksin.
Keitän siihen sellaisen taiteellisen porkkananpuolikkaan!Lämpimiä juureksia?
Kananmuna anjovis..Nehän ovat ne kananmuna sillivoileivät suosittuja. Kokeile semmosta.
Eihän noin pitkää sanaa ole olemassakaanKotona taas.
Ja olen niin täynnä. NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn täynnä!
Eihän noin pitkää sanaa ole olemassakaan
Roosaruusa! Älä sure ettet pääse Kanarialle.
Siellä on hanget korkeat nietokset.
Kylmyys vyöryi Kanariansaarille asti – kuvat harvinaisesta ilmiöstä: ”Noilla leveysasteilla ei yleensä ole lunta”
Kylmä ilma saapui Kanariansaarille, lähelle Afrikan rannikkoa.www.is.fi
Mut kui kivaa on rakentas lumiukkoja kanarialla!!Kauhulla katselin. Ku sit palaa päreet jos ensi vuonna näihin aikoihin viimein olen siellä ja sataa lunta.
Mä en usko että ens vuosi on samanlainen.Kauhulla katselin. Ku sit palaa päreet jos ensi vuonna näihin aikoihin viimein olen siellä ja sataa lunta.
SEhän on siellä, Teneriffan saarella, kuulemma jokatalvinen nuorten huvi. Että ajetaan Telde-vuorelle, tehdään pieni lumiukko ja se joka saa sen pystytettyä uimarannalle, ja kuvattua, ennenko se sulaa, on voittaja.Mut kui kivaa on rakentas lumiukkoja kanarialla!!
Pakkaaminen on si tosi kivaa.. Biksut, villahousut, aurinkorasva, karvalakki....SEhän on siellä, Teneriffan saarella, kuulemma jokatalvinen nuorten huvi. Että ajetaan Telde-vuorelle, tehdään pieni lumiukko ja se joka saa sen pystytettyä uimarannalle, ja kuvattua, ennenko se sulaa, on voittaja.
Pakkaaminen on si tosi kivaa.. Biksut, villahousut, aurinkorasva, karvalakki....
Mä oon semmoinen auringonsaalistaja-turisti.Kauhulla katselin. Ku sit palaa päreet jos ensi vuonna näihin aikoihin viimein olen siellä ja sataa lunta.
Mä oon semmoinen auringonsaalistaja.
Ei ollu mukava joitaki vuosia sitten matkata 14 h Lappiin ja tulla perille räntäsateeseen ja sumuun...ai mikä tunturi ja missä?
Sitä ennen on maksanu majoitukset ja kaikki. Onneks 2 viimeistä päivää oli kauniita