Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Haen pilkkiminen vaatii kyllä aika paljon tavallista tukevammat varusteet, muuten saattaa tulla useampia pilkkimenetyksiä.
Oletko koskaan talvella onkinut haukia täkykaloilla - jännittävää puuhaa.
Talvella onkiminen kuulostaa kyllä aika vinkeeltä. Varsinkin, jos on kyseessä hauki. Meillä oli rannassa semmonen ja huvikseen sen eestä veettiin kaikki vieheet, heitettiin sitä kivillä ja lyötiin airolla, mut laiskiainen ei jaksanu liikahtaa.

Talvella onkiminen kuulostaa kyllä aika vinkeeltä. Varsinkin, jos on kyseessä hauki. Meillä oli rannassa semmonen ja huvikseen sen eestä veettiin kaikki vieheet, heitettiin sitä kivillä ja lyötiin airolla, mut laiskiainen ei jaksanu liikahtaa.
Raskas työviikko takana ja muutama ylimääräinen pottu kaljaa ja yhet keksii kivittää ja hakata airolla. Voi jestas!:D

Deleted member 149094
Raskas työviikko takana ja muutama ylimääräinen pottu kaljaa ja yhet keksii kivittää ja hakata airolla. Voi jestas!
Juu, oli vähän tylsää. Ei me kyl sillon vielä oltu kaljaa juotu.
Onhan toi tyypillinen esimerkki, ku jotain lähtee pienestä liikkeelle ja se juttu paisuu aina vaan.
Niin ja se hauki muuten vaihtoi paikkaa sen metrin verran. Oli siis viisaampi, kuin me!!

Ja vieheestä tulikin mieleen vanha haukivitsi! :giggle:

Äitihauki uiskenteli kaislikossa lapsihauki vierellään. Ohi lipui uistin. Äiti hauki tuhahti halveksien: ”tuossa menee se Rapalan huora jonka matkaan isäskin läks!”

Paremmin tuo onnistuu kuin pilkkiminen - leijaileva pilkki kerää niitä kaislan [tai siis oikeastaan järviruo'on) pätkiä, täky pyytää lähes paikallaan.

Mä ajattelin että kala kiertää itsensä kaikkien kaislojen ympäri ja suunnittelin käyttäväni pilkissä jigiä. Ku tulee sillä kesälläkin kaislikosta haukia.

Mutta kiitos ideasta ja myös Motonet-ideasta, kaikki tullaan hyödyntämään ennen pitkää.

Huomenta päivää

Nuorimmainen laittoi eilen viestiä ''Jos mä tuun huomen sinne yöks nii mitä leffaa katottais?'' ja sitte keskusteltiin n. tunti siitä ettei kummankaan tehnyt mieli syödä ja katella toisen ehdotuksia ja lopulta poika totesi ''No jos mä päätän si elokuvan ja sä päätät mitä syödään?''
Minä ''Juu sopii, no mä voisin syödä eilisen salaatin loput ja tilataan sulle pitsa josta mä otan slaissin?''
poika: ''Tilaa mulle kebu ranskalaisilla ja ittelles se pitsa''
M: ''Nii mutt emmä jaksa siitä kun sen slaissin syödä?''
p: ''No ei se mitään, mä syön loput''
M:'*Niin eli sulle siis pitsa ja kebabbi ranskalaisillla, mä syön salaatin rippeet ja slaissin?''
p: ''Jep, pitäähän miehen syödä''
:rolleyes:

Yhteistyössä