Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Moikka,mä nukuin ok,mitä nyt muutamia kertoja heräsin yöllä. Nousin ylös siinä yheksän maissa,olisin noussut aiemmin mutta just kun sytytin lampun niin Minttu hyppäs kainaloon,vissiin oli sitä mieltä että emäntä ei nouse vielä vaan sitä kahestaan köllötellään vielä. :D :ROFLMAO:

Mä ajattelin että kala kiertää itsensä kaikkien kaislojen ympäri ja suunnittelin käyttäväni pilkissä jigiä. Ku tulee sillä kesälläkin kaislikosta haukia.

Mutta kiitos ideasta ja myös Motonet-ideasta, kaikki tullaan hyödyntämään ennen pitkää.
Niin, tuossa kuvassa oli siis Kaimaani-uistimen haukipilkkejä. Kalliita mutta tehokkaita.

Huomenta päivää

Nuorimmainen laittoi eilen viestiä ''Jos mä tuun huomen sinne yöks nii mitä leffaa katottais?'' ja sitte keskusteltiin n. tunti siitä ettei kummankaan tehnyt mieli syödä ja katella toisen ehdotuksia ja lopulta poika totesi ''No jos mä päätän si elokuvan ja sä päätät mitä syödään?''
Minä ''Juu sopii, no mä voisin syödä eilisen salaatin loput ja tilataan sulle pitsa josta mä otan slaissin?''
poika: ''Tilaa mulle kebu ranskalaisilla ja ittelles se pitsa''
M: ''Nii mutt emmä jaksa siitä kun sen slaissin syödä?''
p: ''No ei se mitään, mä syön loput''
M:'*Niin eli sulle siis pitsa ja kebabbi ranskalaisillla, mä syön salaatin rippeet ja slaissin?''
p: ''Jep, pitäähän miehen syödä''
Ja tämän päivän menuu on jälleen muuttunut, sain hetki sitten viestin ''Tuun sinne noin tunnin päästä, haen meille kiinalaisest ruuat, sulle chilikanaa eikö?''.....saa nähä mitä me sitten syödään oikeasti:unsure:

Yhteistyössä